Bir Geçiş Töreni Olarak Kına Geceleri: Tefçi Kadınlar ve Kına Simgeselliği
Edebiyat, Dil, Kültür ve Sanat Çalışmalarında Kadın Sempozyumu, Konya/TÜRKİYE, 28 Nisan 2010, s. 555-561
ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN
|
2000 lerin Türkiye sinde kadın seçmenlerin işgücü piyasası statüsünde farklılaşan siyasi tercihleri
İKTİSAT, İSTANBUL/TÜRKİYE, Vol. 530, Mart 2015, s. 55-62
İLKKARACAN AJAS İPEK
|
Jeolojide Kadın: Türkiye-Dünya karşılaştırması.
TMMBO, 59. Jeoloji Mühendisleri Odası Kurultayı, Mart 2006, s. 20
OKAY N.
|
Jeolojide Kadın: Türkiye-Dünya karşılaştırması.
TMMBO, 59. Jeoloji Mühendisleri Odası Kurultayı, Mart 2006, s. 20
OKAY N.
|
Mahremiyetin Temsili Gizli Olanın Gösterilmesi Kadın Oluş Kavramı ve Farnsworth Evi Üzerine Eleştirel Bir Okuma
MimarIst, İstanbul/TÜRKİYE, No. 48, Eylül 2013, s. 28-34, ISSN: 1302-8219
GÖRGÜL EMİNE
|
Türkiye’de Kamusal Alanda Kadın Figürü’nün Değişimi: Olaylar, Aktörler Mecralar
Arradamento Mimarlık, No. 324, Ekim 2018, s. 52-59, ISSN: 2536-4952
GÖRGÜL EMİNE
|
Anadolu Alevî Bektaşî İnancında Kadın ve Anşa Bacı Örneği
Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi-Diyarbakır [Dicle Üniversitesi], 6 Mayıs 2015
GÜNEŞ DENİZ
|
Başakşehir’de Kadınların Gündelik yaşamının Mekan Üzerinden Değerlendirilmesi İstanbul ve Konut Kültürü: Değişim, Dönüşüm, Devamlılık, Kültür ve Mekan Toplantıları 13. Ulusal Sempozyum
İstanbul/TÜRKİYE, 2018, s. 190-215, Özyeğin Üniversitesi Yayınları
KURU RÜYA,PULAT GÖKMEN GÜLÇİN
|
Tarih Konulu Osmanlı Resimli El Yazmalarında Hanedan Kadınlarının İmgesi Anadolu Sanatında Kadın. Antik Dönem’den Osmanlı'ya
İSTANBUL/TÜRKİYE, 2021, s. 125-158, Bilgi Üniversitesi Yayınları
ERKMEN BİRKANDAN ASLIHAN, PARLADIR ŞEBNEM
|
Suç Ekonomisi ve Göç Göç ve Etkileri: Güvenlik, Toplum, Kadın, Çocuk, Ekonomi, Dış politika
Ankara/TÜRKİYE, 2021, s. 35-53, PEGEM AKADEMİ
KAYAOĞLU YILMAZ AYŞEGÜL
|
Müzikte Cinsiyet Rollerine İlişkin Yargılar: Kanon, Gettolaşma ve Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Kadın Besteci Sorunu
Toplumsal Cinsiyet ve Müzik Paneli
TURAN NAMIK SİNAN,ERSOY ÇAK ŞEYMA,BERKTAY FATMA GÜL,ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN,ÖZKİŞİ AKINCI ZEYNEP GÜLÇİN
|
Müzikolojide Kadın Araştırmaları: Bestekar ve Tanburi Dilhayat Kalfa'nın Müzik Tarihimizdeki Yeri
11. Uluslararası Hisarlı Ahmet Sempozyumu/The 11th International Hisarlı Ahmet Symposium, İstanbul-Afyon/TÜRKİYE, 3 Haziran 2021
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
GELENEKSEL VE MODERN YAŞAM BİÇİMLERİ İÇİNDE MÜZİK İÇERİKLİ PERFORMANSLARDA “KADINSI” ROLLERİN YAZIMI KADIN VE MÜZİK
İSTANBUL/TÜRKİYE, 2017, s. 97-119, MİLENİUM
DOĞUŞ VARLI ÖZLEM,ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN,ERSOY ÇAK ŞEYMA,BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR,TURAN NAMIK SİNAN,YILDIZ ATAŞ BURCU,ÖZKİŞİ AKINCI ZEYNEP GÜLÇİN
|
GELENEKSEL VE MODERN YAŞAM BİÇİMLERİ İÇİNDE MÜZİK İÇERİKLİ PERFORMANSLARDA “KADINSI” ROLLERİN YAZIMI Kadın ve Müzik
İstanbul/TÜRKİYE, 2018, s. 119-137, Milenyum
YILDIZ ATAŞ BURCU, ERSOY ÇAK ŞEYMA, ÖZKİŞİ AKINCI ZEYNEP GÜLÇİN, DOĞUŞ VARLI ÖZLEM, TURAN NAMIK SİNAN, BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR, ALTARAS RİNA
|
Cumhuriyet Dönemi Klasik Türk Müziği Kadın İcracılarından Safiye Ayla'nın ‘Menekşelendi Sular, Sular Menekşelendi’ Eserinin İcra Özellikleri Açısından İncelenmesi
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 23, Aralık 2022, s. 82-102, ISSN: 2619-9688
SÖNMEZ GÜLŞAH
|
Cumhuriyet’in 100. Yılında Muğla’dan Bir Kadın Siyasetçiyi Hatırlamak: Mualla Akarca ve Cumhuriyet Senatosu’ndaki Faaliyetleri
'Cumhuriyetimizin 100. Yılında Dünden Bugüne Muğla' Ulusal Sempozyumu (22-24 Şubat 2024), Muğla/TÜRKİYE, 22 Şubat 2024
MALKOÇ EMİN ALP
|
Cumhuriyetin İlk Kadın Mimarları: Leman Cevad Tomsu, Münevver Belen Gözeler ve Halkevi Projeleri
100. Yılında Cumhuriyet’in Kadınları/ Kadınların Cumhuriyeti (1923-2023), İstanbul/TÜRKİYE, 27 Ekim 2023
BABUL ESRA, GÜLEÇOĞLU HANDE NUR, IRAPOĞLU NURAN
|
Bağlama İcrasında Kadın (Frauen und das Spiel der Bağlama)
Erstes Bağlama Symposium, Berlin/ALMANYA, 14 Eylül 2013, s. 143-162
EROĞLU SEVAL
|
Toplumsal Cinsiyet ve Arşiv Özet Güfte Mecmualarındaki Kadın İzleri: Bestekâr Dilhayat Kalfa Türkiye'de Arşivciliğin Bugünü ve Yarını - Kadınların Arşivlerdeki Yeri
İstanbul/TÜRKİYE, 2022, s. 978-1003, Kadın Eserleri Kütüphanesi ve Bilgi Merkezi Vakfı ve Beykoz Üniversitesi
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
Kant'ın Estetik Kuramı Bağlamında Türk Makam Müziği Eserlerinin Estetik Analizine Yönelik Bir Model Örneği - Tanburi Faize Ergin-"Bade-i Vuslat İçilsin Kase-i Fağfurdan"
KADINLAR DÜNYAYI ÇALIYOR/SÖYLÜYOR-Müzik ve Kadın Sempozyumu, Bursa/TÜRKİYE, No. 12, 21 Mayıs 2021, s. 163-170
BİŞAK ÖZDEMİR GÖKNİL
|