Toggle navigation
Ana Sayfa
Fakülte ve Enstitü
RAPORLAR
BİLİMSEL YAYINLAR
RAPORLAR
Kurumun Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Türlere Göre Yayın Dağılımı
Alanlara Göre Yayın Sayılarının Dağılımı
Ulusal ve Uluslararası İşbirlikleri ile Üretilen Yayınlar
İSTATİSTİKLER
Öğretim Üyesi Başına Yayın Sayıları
Yayınlardaki Yazar Sayısı
ISI İndekslerine Giren Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Diğer Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Uluslararası Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
Ulusal Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
En Fazla Kitap Yazan Akademisyenler
BİLİMSEL PROJELER
RAPORLAR
xx
yy
aa
bb
cc
ATIFLAR & TANINIRLIK
PATENT
ÖDÜLLER
BİLİMSEL FAALİYETLER
BİLİMSEL ETKİNLİKLER
PERSONEL
RAPORLAR
S.S.S.
EN
ARAMA SONUÇLARI
Toplam
107
adet sonuçtan
20
tanesi görüntülenmektedir.
Arama
>Arama
Makale
Patent
Proje
Kitap
Ödül
Tez
Bildiri
Sanatsal Faaliyet
Yıllara göre arama
Tümünü göster
2024yılından beri
2023yılından beri
2019yılından beri
Özel Aralık Girişi
Implications of Blockchain Technology on Marketing
Journal of International Trade, Logistics and Law, Vol. 4, No. 2, Aralık 2018, s. 35-45, ISSN: 2149-9748
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel
Derleme Makale
ANALYZING STORYTELLING ELEMENTS THROUGH ONLINE DATABASE PLATFORMS IMDb CASE
5th International Scientific Research Congress (IBAD-2020), Istanbul/TÜRKİYE, 1 Eylül 2020, s. 95-105
HASSAN MİRAL, ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel
Tam metin bildiri
Storytelling
Marketing
IMDb
Teaching Note: Case 4: Diageo in Turkey: The lion’s milk versus global spirits Instructor’s Manual for Strategic Marketing Cases in Emerging Markets
Cham/İSVİÇRE, 2017, s. 27-34, Springer
TUNÇALP DENİZ, ÖZTÜRKCAN ÖZDİNÇ DİDEM SELCEN
Deniz Tunçalp
Bilimsel Kitap
Kitap Bölümü
Case study 4: Diageo in Turkey: The lion’xxs milk versus global spirits Strategic Marketing Cases in Emerging Markets
Cham/İSVİÇRE, 2017, s. 47-60, Springer International Publishing
TUNÇALP DENİZ,ÖZTÜRKCAN ÖZDİNÇ DİDEM SELCEN
Deniz Tunçalp
Bilimsel Kitap
Kitap Bölümü
Marketing Campaign Management Using Machine Learning Techniques: An Uplift Modeling Approach
INFUS 2022: Digital Acceleration and The New Normal, İzmir/TÜRKİYE, 19 Temmuz 2022
SANİSOĞLU MELTEM, KAYA TOLGA, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Tolga Kaya
Tam metin bildiri
Marketing electricity: Ameli elektrik magazine (1925-1934) and the introduction of electricity as a mass consumption item in the interwar period
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
FULYA LALE DALFES
Hasan Karataş
Tez
Yüksek Lisans
Tamamlandı
Marketing electricity: Ameli elektrik magazine (1925-1934) and the introduction of electricity as a mass consumption item in the interwar period
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
FULYA LALE DALFES
Burak Barutçu
Tez
Yüksek Lisans
Tamamlandı
<<
4
5
6