Kamusal açık alanlarda değişen mikro iklim koşulları ve dış mekân termal konfor: Taksim Meydanı ve Gezi Parkı örnekleri
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
EDA HAFIZOĞLU
|
Kolektif hafıza bağlamında kamusal mekan ve gündelik yaşamın değişimi üzerine bir değerlendirme: İzmir Konak Atatürk Meydanı
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
BETÜL AYBÜKE MERAL
|
Kentsel yürüme deneyiminin bir parçası olarak sergi mekanları: İstanbul için mekan tabanlı bir mobil uygulama önerisi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
YAĞMUR AYDEMİR
|
Metro dolaşım alanları iç mekan atmosferinin algısal bağlamda irdelenmesi: İstanbul Levent metro istasyonu örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2014
PINAR ÖNAL
|
Sergileme mekanlarında etkileşim ve öğrenme biçimlerinin çocukların mekan deneyimine etkileri üzerine bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2017
GÖKÇE EVREN
|
Esenlik ve mekan ilişkisi: İstanbul Teknik Üniversitesi Ayazağa Kampüsü örneği
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2015
MERT GÖKTUĞ DEDEOĞLU
|
Strateji oyunları mekanlarının oyun-insan-mekan etkileşimi bağlamında irdelenmesi ve bir tasarım önerisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2015
ONURCAN ALBAYRAK
|
Antik Yunan Klasik Dönemi'nde cinsiyetlendirilmiş mekan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
BAKİ BURAK ACIL
|
Engelsiz kentsel duyu mekanlarının tasarım sürecinde beş duyuda mekan algısı deneyimlerinin karşılaştırılması
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
GÜLBAHAR EMİR
|
Bir kamusal mekan olarak meydanın çocuk gözüyle değerlendirilmesi: Türkiye, Isparta ili, Hükümet Meydanı örneği
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
ÖZNUR SAKA KOCAMAN
|
Kamusal mekân kullanımında suça maruz kalma korkusu: Ordu Rüsumat sahili örneği
Fen Bilimleri Enstitüsü, Düzce Üniversitesi, 2021
İSRA NUR ALKAN
|
İç mekan olanaklarının erken çocukluk dönemi gündelik eylemlerine etkisi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
ZÜBEYDE KESKİN
|
Dijital tasarım araçları ile yeniden yorumlanan ve üretilen froebel blokları üzerinden 4-6 yaş çocukların mekan-hackleme süreçlerinin değerlendirilmesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
NİLHAN KAYA
|
4-6 YAŞ ARASI ÇOCUKLARIN HESAPLAMALI TASARIM ARAÇLARI İLE YENİDEN YORUMLANAN VE ÜRETİLEN FROEBEL BLOKLARI ÜZERİNDEN “MEKAN HACKLEME” SÜREÇLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ, İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
NİLHAN KAYA
|
Muğlak mekân açılımları üzerine bir okuma
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2014
GİZEM KAYA
|
Mekân kavram üretir: Mimarlık kuramına yeni-materyalist bakış
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
BETÜL ÇIRAK
|
Hikâye anlatımı olarak mekân yapımı
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
SAMET MOR
|
Mekan içi havalandırmada kullanılan rüzgar kapanı–atış bacası geometrisinin sayısal olarak incelenmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
İREM ESEN
|
Diyalog mekanları: Diyalogun mekan üretimi ve gündelik hayattaki mekansal pratiklerinin deşifre edilmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2015
GİZEM ÖZER
|
Sinematografik üretim: Mekân ve zaman deneyiminin bedenleşmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2015
ECE ÜSTÜN
|