Biriciklik kavramı bağlamında halk müziği vokal icrasında kişisel üslûplar - İki kadın icracının karşılaştırmalı analizi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Okan Üniversitesi, 2023
SILA EROL GÜLÜMSER
|
Kur'an-ı Kerim'de mekân kavramı ve insan–mekân ilişkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Erciyes Üniversitesi, 2018
MEHMET CABİR
|
Müşteri sadakati oluşturmada etkili olan faktörler: Türk bankacılık sektöründe müşteri sadakati üzerine bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2016
DEMET ÖZTÜRK
|
An application of disruptive innovation theory with an example from Turkish airline industry
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2014
EVRİM ÇARK GEMİCİ
|
Çift yetenekliliğin pazar oryantasyonu ve firma performansı ile ilişkileri
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsü, 2013
MEHMET ŞANAL
|
Veri yönelimli pazarlama uygulamalarının kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sürecindeki önemi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2023
CEMİL CAN ÇOKTUĞ
|
KOBİ'ler de stratejik yönetim uygulamaları ve bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2018
UMUT UMUL
|
The Antecedents of Innovative Work Behavior in a Multinational Military Environment
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
GÖKHAN AKINCI
|
Fintech startups in Turkey - how Fintech startups will change traditional approval and lending processes of banks in Turkish financial markets?
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2018
SERKAN GÖKTEPE
|
Liderlik türlerinin çalışan yaratıcı davranışına etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gebze Teknik Üniversitesi, 2022
AHMET CENGİZ UÇAR
|
The relationship between entrepreneurial characteristics and entrepreneurial intention
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
HÜSEYİN CAN SARAL
|
Sürdürülebilir kentsel korumanın mimarlık pratikleri perspektifinden değerlendirilmesi: Rami Kışlası örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Marmara Üniversitesi, 2022
SEDA SUBAŞI
|
Çok kriterli karar verme yöntemleri ile kurumsal sürdürülebilirlik performansının değerlendirilmesi: Arçelik örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Akdeniz Üniversitesi, 2016
NAZLI ERSOY
|
The moderating effect of perceived deception on Black Friday sale promotions
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
YASEMİN ÇEKİÇ
|
The impact of Zero Moment of Truth (ZMOT) on consumer buying decision: Research on smartphone in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2020
FURKAN BİÇER
|
An analysis of the earth science chapter in the official Turkish fifth grade science textbook revised in 2013
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Boğaziçi Üniversitesi, 2014
MUHAMMET EMİN MISIR
|
The change of social interaction practices under the influence of the pandemic
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Marmara Üniversitesi, 2022
HİLAL UYSAL
|
Istanbul nostalgia: Collective memory of conservative women
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Marmara Üniversitesi, 2022
FİRDEVS BÜŞRA KALUÇ
|
Katılım bankası mobil uygulamada müşteri deneyimini etkileyen demografik etkenler üzerine bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2022
ALPASLAN YAVUZ
|
The impact of social media advertising on consumer buying behavior (Applied on automotive industry in Erbil)
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
IEAD TARIK MAHMOOD AL-GHAMAZI
|