The moderating effect of perceived deception on Black Friday sale promotions
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
YASEMİN ÇEKİÇ
|
The impact of Zero Moment of Truth (ZMOT) on consumer buying decision: Research on smartphone in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2020
FURKAN BİÇER
|
Analyzing storytelling elements through online database platforms IMDB case
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2019
MIRAL HASSAN
|
Fan or consumer: transformative effect of FC Barcelona's social media accounts over users
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2018
SİNEM ŞAVKIN
|
Çok kriterli karar verme yöntemleri ile kurumsal sürdürülebilirlik performansının değerlendirilmesi: Arçelik örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Akdeniz Üniversitesi, 2016
NAZLI ERSOY
|
Istanbul nostalgia: Collective memory of conservative women
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Marmara Üniversitesi, 2022
FİRDEVS BÜŞRA KALUÇ
|
Examinating the effects of personality traits on credit scores of individuals
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2018
GÖKHAN ÇAYLAK
|
Assessment of conversion optimisation approach in digital marketing; And an application
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2018
CEMİL CAN ÇOKTUĞ
|
The role of founders' previous work experience in the success of technology startups in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2018
ALİ CAN ERK
|
An analysis of the earth science chapter in the official Turkish fifth grade science textbook revised in 2013
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Boğaziçi Üniversitesi, 2014
MUHAMMET EMİN MISIR
|
Gayrimenkul çalışanlarında sektörel çekiciligin performans üzerine etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2019
İZZET ÇELİK
|
The change of social interaction practices under the influence of the pandemic
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Marmara Üniversitesi, 2022
HİLAL UYSAL
|
Applied case study of lean startup methodology and continuous delivery methodology to a non- software startup
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2018
AYDIN YAŞAR
|
Dünyada girişimci diaspora stratejileri: Türkiye için öneriler
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018
SÜLEYMAN SAİT ERDOĞAN
|
The impact of fashion blogs on consumer buying behavior
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2017
NOUSSAİBA HASSİNİ
|
Katılım bankası mobil uygulamada müşteri deneyimini etkileyen demografik etkenler üzerine bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2022
ALPASLAN YAVUZ
|
The impact of social media advertising on consumer buying behavior (Applied on automotive industry in Erbil)
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
IEAD TARIK MAHMOOD AL-GHAMAZI
|
The role of gamification on learning management systems
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2017
VOLKAN SEL
|
Impact of service quality on customer loyalty in B2C e-commerce websites
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2020
TANER AKTEKİN
|
Sürdürülebilir kentsel korumanın mimarlık pratikleri perspektifinden değerlendirilmesi: Rami Kışlası örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Marmara Üniversitesi, 2022
SEDA SUBAŞI
|