Popüler Müziğe Yapısal Bakış
Porte Akademik – Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 8, Eylül 2013, s. 115-125, ISSN: 2146-2453
ALTINBÜKEN ERAY,BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR
|
Hünsa Sesli Postmodern Bir Aktör Zeki Müren
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 8, Eylül 2013, s. 226-238, ISSN: 2146-2453
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
”Türk Mûsikîsi Atlası” / Feyzan Göher Vural-Timur Vural (editörler)
Porte Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, Vol. 18, No. 19, Aralık 2019, s. 220-224, ISSN: 2619-9688
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
TRT Repertuvarına Girmiş Azerbaycan Eserlerindeki Notasyon Problemleri
II. Uluslararası Müzik ve Dans Araştırmaları Sempozyumu, TRABZON/TÜRKİYE, 18 Ekim 2016, s. 1-502
TURUNÇ AHMET SERHAT
|
Abdülkâdir Merâgi’nin Form ve Makam Teorisi ile Eserlerinin Karşılaştırmalı Analizi
4. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 19 Ekim 2018
KARADENİZ GÜNEY ŞİRİN,ALTINEL ÇOBAN NEŞE YEŞİM
|
TÜRKİYE’DE PROFESYONEL DANS TOPLULUKLARINDA AZERBAYCAN HALK DANSLARININ TEMSİLİ
ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER AKADEMİKÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, 19 Nisan 2019, s. 277-285
SINAR SALİM,CÖMERT NİHAL
|
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi
Porte Akademik, No. 11, Nisan 2015, s. 66-71, ISSN: 2146-2453
KESTELLİ SAİR SİNAN
|
Türk Makam Müziğinde Viyolonselin Kazandığı Geleneksel ve Folklorik İfadeler Uluslararası Müzikte Temsil Müziksel Temsil Sempozyumu II
Porte Akademik, Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, Sayı 7, Kemençe Özel Sayısı, Ağustos 2013., İstanbul/TÜRKİYE, No. 2, 1 Ağustos 2011, s. 448-450, ISSN: 2146-2453
ÖZGEN ÖZTÜRK YELDA
|
Notaya Dayalı Yazılı Kaynaklardan Mevlevî Ayinlerini Okumak: “Nâyi Osman Dede’nin Rast Mevlevî Ayini”
4. Uluslararası Müzik ve Dans Sempozyumu, 18 Ekim 2018
ÖRENÇ MERVE,DOĞRUSÖZ DİŞİAÇIK NİLGÜN
|
MÜZİK ARŞİVCİLİĞİ: İ.T.Ü. TMDK PROF. ERCÜMENT BERKER VE PROF. ŞEHVARBEŞİROĞLU KÜTÜPHANE, ARŞİV VE DÖKÜMANTASYON BİRİMİ ÖRNEĞİ
III. Uluslararası Müzik ve Dans Araştırmaları Sempozyumu, Trabzon/TÜRKİYE, Vol. 1, 17 Ekim 2018, s. 59-76
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
Franz Liszt’ten Günümüze Piyano Transkripsiyonu Sanatının Kısa Tarihçesi
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 14/15, Eylül 2016, s. 161-170, ISSN: 2146-2453
BASMACIOĞLU SITKI KANDEMİR
|
2 Van da Türkülü Oyunlar ve Dengbejlik Geleneği
2. 1. Uluslar arası Müzik ve Dans Kongresi,, Diyarbakır/TÜRKİYE, 6 Mayıs 2015, s. 284-296
ÖTKEN NİHAL,GÜNGÖR CENAP
|
Adıyaman İli Kahta İlçesi Simsimi Oyunu Ritüelinde Kadın İmajı
VII. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ, 28 Mayıs 2021
BOZKURT FUNDA
|
Cumhuriyet Dönemi Klasik Türk Müziği Kadın İcracılarından Safiye Ayla'nın ‘Menekşelendi Sular, Sular Menekşelendi’ Eserinin İcra Özellikleri Açısından İncelenmesi
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 23, Aralık 2022, s. 82-102, ISSN: 2619-9688
SÖNMEZ GÜLŞAH
|
20. VE 21. YÜZYILDA BAĞLAMA VE TANBURDAKİ BELİRGİN FİZİKSEL DEĞİŞİMLER
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, 2017
KARAHASANOĞLU SONGÜL,YILDIRIM ZEKİ
|
Son Bakışta aşk: Nil Karaibrahimgil ve ”Bu Mudur?”
Porte Akademik Müzk ve Dans Araştırmaları, Vol. 6, Mayıs 2013, s. 61-72, ISSN: 2146-2453
ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN
|
Ortak Atölye: “Çizim - Mekân - Müzik - Beden - Dans - Performans”
Kent Düşleri XII, No. 12, Ocak 2017, s. 19-23, ISSN: 978-605-01-1063-0
DEMİREL TEMEL SERNAZ, TEMEL TAN, SÖZERİ ÖZATALAY MELİHA, ÖZATALAY RAMAZAN YİĞİT
|
Güneşin Zaptı Çağdaş Dans Eserinin Ses Tasarımının Paris Şehir Tiyatroları'nda İcrası
Paris Şehir Tiyatroları Espace Cardin Sahnesi, 29 Şubat 2020
PARİS ŞEHİR TİYATROLARI ESPACE CARDİN STÜDYOLARI
|
“İTÜ TMDK Müzikoloji Bölümü Uluslararası 8. Güneydoğu Avrupa’da Müzik ve Dans Çalışma Grubu Sempozyumu Konseri Keman İcracıaı
“Hanımelinden Nağmeler Kadınlar Topluluğu Konseri” keman icracısı , 12 Mayıs 2022
İTÜ TMDK HOCALARINDAN OLUŞAN HANIMELİNDEN NAĞMELER KADINLAR TOPLULUĞU VE KEMANİ N. YEŞİM ALTINEL ÇOBAN
|
“Güneşin Zaptı” Adlı Çağdaş Dans Eserinin Ses Tasarımının Yapılması ve 21. Uluslararası İstanbul Tiyatro Festivali Kapsamında Canlı Ses Tasarımı İcrası
Yunus Emre Kültür Merkezi Müşfik Kenter Sahnesi, 25 Kasım 2017
SAİR SİNAN KESTELLİ
|