Modifications on the Existing Instruments for Playing Ottoman Turkish Maqam Music: Adjustable Microtonalş Guitar and Four-Strings Kemençe
44th Conference of the American Musical Instrument Society, Boston/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 3 Haziran 2015, s. 21-21
ÇOĞULU TOLGAHAN,KAYGUSUZ NERMİN
|
The Use of the Classical Kemence by Contemporary Composers
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, Ocak 2018, s. 71-82, ISSN: 2146-2453
ALTINBÜKEN ERAY,ADLİN ASLIHAN
|
Modifications on the Existing Instruments for Playing Ottoman Turkish Maqam Music: Adjustable Microtonalş Guitar and Four-Strings Kemençe
44th Conference of the American Musical Instrument Society, Boston/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 3 Haziran 2015, s. 21-21
ÇOĞULU TOLGAHAN,KAYGUSUZ NERMİN
|
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği
Rast Müzikoloji Dergisi, Vol. 2, No. 1, Mart 2023, s. 75-95, ISSN: 2149-1410 ve 2147-7361
ÖZGELEN ORKUN ZAFER,ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE,DURMUŞ SADIK UĞRAŞ
|
Sound Ethnobiology of Musical Instruments: A Sound View of Nature in Manufacturing Kemençe
Musicologist, Vol. 5, No. 2, Aralık 2021, s. 200-211, ISSN: 2618-5652
KARAHASANOĞLU SONGÜL, ASLAN UĞUR
|
Orkestral Müzikte Yeni Tınılar: ‘Geleneksel Çalgı Toplulukları ve ‘Kemençe Kuartet’
MÜZİKTE YENİ YÖNELİMLER “New Tendencies in Music”, Ankara/TÜRKİYE, Vol. 1, No. 1, 3 Haziran 2021, s. 306-324
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
SOUND ETHNOBIOLOGY OF MUSICAL INSTRUMENTS: A SOUND VIEW OF NATURE IN MANUFACTURING KEMENÇE
Giorgi Garaqanidze Folk and Church Music 16th International Festival, Batum/GÜRCİSTAN, 5 Kasım 2021, s. 36-36
KARAHASANOĞLU SONGÜL, ASLAN UĞUR
|
MÜNİR NURETTİN BEKEN’xxİN 3 VE 4 TELLİ KEMENÇE İÇİN ”İKİLİ KONÇERTO”SUNA EĞİTSEL VE GÖZLEMSEL BİR BAKIŞ
The Journal of Social Sciences, Vol. 12, No. 12, Ağustos 2017, s. 183-217, ISSN: 2149-0821
DOĞAN SEVİNÇ HATİCE,ŞENSOY AHMET HAKAN
|
MÜNİR NURETTİN BEKEN’İN 3 VE 4 TELLİ KLASİK KEMENÇE İÇİN ”İKİLİ KONÇERTO” SUNA EĞİTSEL VE GÖZLEMSEL BİR BAKIŞ
The Journal of Social Sciences, Vol. 12, No. 12, Ağustos 2017, s. 183-217, ISSN: 2149-0821
DOĞAN SEVİNÇ HATİCE,ŞENSOY AHMET HAKAN
|
MÜNİR NURETTİN BEKEN’xxİN 3 VE 4 TELLİ KEMENÇE İÇİN ”İKİLİ KONÇERTO”SUNA EĞİTSEL VE GÖZLEMSEL BİR BAKIŞ
The Journal of Social Sciences, Vol. 12, No. 12, Ağustos 2017, s. 183-217, ISSN: 2149-0821
DOĞAN SEVİNÇ HATİCE,ŞENSOY AHMET HAKAN
|
MÜNİR NURETTİN BEKEN’İN 3 VE 4 TELLİ KLASİK KEMENÇE İÇİN ”İKİLİ KONÇERTO” SUNA EĞİTSEL VE GÖZLEMSEL BİR BAKIŞ
The Journal of Social Sciences, Vol. 12, No. 12, Ağustos 2017, s. 183-217, ISSN: 2149-0821
DOĞAN SEVİNÇ HATİCE,ŞENSOY AHMET HAKAN
|
MODIFICATIONS ON THE EXISTING INSTRUMENTS FOR PLAYING OTTOMAN TURKISH MAQAM MUSIC ADJUSTABLE MICROTONAL GUITAR AND FOUR STRING KEMENÇE
AMİS (American Music İnstrument Society) Conference, Boston/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, Vol. 1, No. 1, 3 Temmuz 2015, s. 21-21
KAYGUSUZ NERMİN,ÇOĞULU TOLGAHAN
|
tÜRK MÜZİĞİ ÇALGILARINA MÜZİK YAZIMI PROBLEMİ DÖRT TELLİ KEMENÇE VE YAYLILAR İÇİN HAT ÖRNEĞİ
AKADEMİK ARAŞTIRMALAR, Mayıs 2013, s. 179-200
NERMİN KAYGUSUZ, ONUR TÜRKMEN
|
Armudi Kemençe Farklı Toplumlar farklı işlevler ve farklı sosyal kimlikler
İTÜ Dergisi/b Sosyal Bilimler, Vol. 5, No. 2, 2008, s. 45-57
SONGÜL KARAHASANOĞLU, GÖZDE ÇOLAKOĞLU
|
Forms of Instruments in Collective Memory The Example of Kemençe
International e-Journal of Advances in Social Sciences, Vol. 5, No. 2, 2016, s. 354-359, ISSN: 2411-183X
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
GELENEKSEL ÇALGI ORKESTRALARINDA MODERNLEŞMENİN İZLERİ: ‘BALALAYKA TOPLULUĞU’NDAN ‘KEMENÇE BEŞLEMESİ’ VE ‘GADULKA AİLESİNE’̇,
The Jounal of Social Science Studies, No. 79, Mart 2020, s. 231-246, ISSN: 2148-4163 Giriş Yap Yeni Üyelik
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
Türk Makam Müziğinde Viyolonselin Kazandığı Geleneksel ve Folklorik İfadeler Uluslararası Müzikte Temsil Müziksel Temsil Sempozyumu II
Porte Akademik, Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, Sayı 7, Kemençe Özel Sayısı, Ağustos 2013., İstanbul/TÜRKİYE, No. 2, 1 Ağustos 2011, s. 448-450, ISSN: 2146-2453
ÖZGEN ÖZTÜRK YELDA
|
Türk Musikisi İcrasında Armudî Kemençe ve Geçirdiği Teknik Gelişmeler
38. Uluslararası Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi: ICANAS, Başbakanlık Atatürk Kültür, Dil ve Tarih Yüksek Kurumu, ANKARA/TÜRKİYE, 10 Eylül 2007
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE,EKEN KÜÇÜKAKSOY FİKRET MERVE
|
Geleneksel Çalgılardan Orkestral Tınıya Doğru Kemençe Beşlemesi ve Gadulka Ailesi Örneklemi
Uluslararası Müzik Araştırmaları Sempozyumu: Müzik ve Kültürel Doku, Karadeniz Teknik Üniversitesi, 16 Ekim 2012
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
KAMANÇA KEMENÇE
Cemal Reşit Rey Konser Salonu, 13 Kasım 2020
HATİCE DOĞAN SEVİNÇ, İMAMYAR HASANOV, NİMA JEDERİ SEİFİ,TÜRKER ÇOLAK, İLKER CANKARA
|