NEDENSONRA-TAHTEREVALLI, ŞARKI KAYDI, miks mühendisliği
6 Mart 2017 - 14 Mayıs 2017
|
”Kodaly” Şarkı Söyleme Merkezli Müzik Öğretim Yönteminin İncelenmesi ve Kokas Pedagojisi Destekli Bir Örnek Ders Modelleme Çalışması
JASSS-THE JOURNAL OF ARTIFICIAL SOCIETIES AND SOCIAL SIMULATION, Vol. 13, No. 81, Eylül 2020, s. 273-288, ISSN: 1460-7425
KAR TUĞÇEM
|
SES VE ŞARKI SÖYLEME TEKNİKLERİ
ITU MIAM VOICE PERSPECTIEVES DOCTORAL CLASS (MDP-619E CURRENT DAEBATES IN ETHNOMUSICOLOGY), 2 Aralık 2015
BALTEYAVA GULARAM RAHMEDOVA
|
Uluslararası Dil ve Kültür Festivali, Şarkı Final Yarışması.
Bükreş, 22 Mayıs 2015 - 25 Mayıs 2015
HAYDAR TANRIVERDİ
|
CAN KARADOĞAN KONSERİ-Solist olarak canlı orijinal şarkı icrası.
Beyoğlu, Cemiyet, 25 Mayıs 2019
BİLETİX
|
Müzik sahnesinde doğal bir fenomen: Çok sesli doğuşkanlarla şarkı söyleme tekniği
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
EBRU YAZICI
|
Evaluation and analysis of şarkı form in Turkish makam music
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
ELİF ÖZEN
|
Arif Sami Toker'in Nihavend makamında şarkı formundaki eserlerinin biçimsel analizi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haliç Üniversitesi, 2014
DENİZ TOKER
|
Türk makam müziği'nde Taksim ve çalışma yöntemi olarak şarkı formunun kullanımı
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
NEVA GÜNAYDIN
|
20.Yüzyıl Türk Müziği Şarkı Besteciliğinde İstanbul Teması
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 18-19, Aralık 2019, s. 187-203, ISSN: 2619-9688
ÖZDEMİR SİNEM,SÖNMEZ GÜLŞAH
|
Türkçe Popüler Müziğin Şiir Kodları: 2007-2016
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, Vol. 12, No. 65, Ağustos 2019, s. 5-12, ISSN: 1307-9581
ABİR NİHAN,YAVUZ ELİF DAMLA,KARABİBER ONUR,KARAHASANOĞLU SONGÜL
|
2007-2017 Yılları Arasında Türkiye’deki Popüler Müzik Şarkı Sözlerinin Betimsel ve Semiyotik Analizinde ”Tekrar ve Kalıplaşmış-Bireysel Yan Anlamlar”
International Music And Science Symposium, İstanbul/TÜRKİYE, 17 Nisan 2019, s. 679-692
TÜNGÜÇ KADER,KARAHASANOĞLU SONGÜL,YAVUZ ELİF DAMLA
|
2007-2017 Yılları Arasında Türkiye’xxdeki popüler Müzik şarkı Sözlerinin betimsel ve Semiyotik Analizinde ”tekrara ve kalıplaşmış-Bireysel Yan Anlamlar”
Uluslararası Müzik ve Bilimler Sempozyumu, istanbul/TÜRKİYE, 17 Nisan 2019, s. 679-692
KARAHASANOĞLU SONGÜL,YAVUZ ELİF DAMLA,TÜNGÜÇ KADER
|
Atonal Pop Süitin Anatomisi
Andante Klasik Müzik Dergisi, İstanbul/TÜRKİYE, No. 44, Şubat 2010, s. 79-81, ISSN: 1303-7749
ALTINBÜKEN ERAY
|
20.Yüzyıl Türk Müziği Şarkı Besteciliğinde İstanbul Teması
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 18-19, Aralık 2019, s. 187-203, ISSN: 2619-9688
ÖZDEMİR SİNEM,SÖNMEZ GÜLŞAH
|
SELAHATTİN İÇLİ’NİN NİHAVEND MAKAMINDAKİ 18 ADET ŞARKISININ BİÇİMSEL ANALİZİ GÜZEL SANATLARDA ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER
İstanbul/TÜRKİYE, 2023, s. 311-329, GECE KİTAPLIĞI
ALTINEL ÇOBAN NEŞE YEŞİM, KARADENİZ ŞİRİN
|
Synthesis structural characterizations and electrochemical and spectroelectrochemical properties of novel peripherally octa substituted metallophthalocyanines
Journal of Organometallic Chemistry, Vol. 789790, Ağustos 2015, s. 53-62, ISSN: 0022328X
KANTEKİN HALİT,ŞARKI G,KOCA ATIF,BEKİRCAN OLCAY,AKTAŞ A,KOBAK RABİA ZEYNEP,SAĞLAM MELTEM BETÜL
|
Electrochemical and spectroelectrochemical properties of new metal free nickel II lead II and zinc II phthalocyanines
Synthetic Metals, LAUSANNE/İSVİÇRE, Vol. 217, Temmuz 2016, s. 295-303, ISSN: 03796779
SAKA ECE TUĞBA,KOBAK RABİA ZEYNEP,ALP HAKAN,SARKI GÜLBINAR,KOCA ATIF,KANTEKİN HALİT
|
Acemkürdi Şarkı ”Güzel” Hanımelinden Nağmeler- Kadın Besteciler Kadın İcracılar Konseri
İTÜ Türk Musikisi Devlet Konservatuarı BİSED Salonu, İTÜ Maçka Kampüsü, 13 Mart 2018
AYŞEGÜL KOSTAK TOKSOY, ŞİRİN KARADENİZ, YEŞİM ALTINEL ÇOBAN, BETÜL ŞİRİN HATİCE DOĞAN SEVİNÇ, GÖKNİL BİŞAK ÖZDEMİR, SİNEM ÖZDEMİR, GÜLŞAH SÖNMEZ
|
Hanımellerinden nağmeler konseri beste :Kürdilihicazkar şarkı "ömür" N. Yeşim Altınel Çoban
itü tmdk bised konser salonu, 10 Mart 2020
NEŞE YEŞİM ALTINEL ÇOBAN VE İTÜ TMDK ÖĞRETİM ÜYELERİNDEN 8 KİŞİ
|