Toggle navigation
Ana Sayfa
Fakülte ve Enstitü
RAPORLAR
BİLİMSEL YAYINLAR
RAPORLAR
Kurumun Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Türlere Göre Yayın Dağılımı
Alanlara Göre Yayın Sayılarının Dağılımı
Ulusal ve Uluslararası İşbirlikleri ile Üretilen Yayınlar
İSTATİSTİKLER
Öğretim Üyesi Başına Yayın Sayıları
Yayınlardaki Yazar Sayısı
ISI İndekslerine Giren Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Diğer Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Uluslararası Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
Ulusal Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
En Fazla Kitap Yazan Akademisyenler
BİLİMSEL PROJELER
RAPORLAR
xx
yy
aa
bb
cc
ATIFLAR & TANINIRLIK
PATENT
ÖDÜLLER
BİLİMSEL FAALİYETLER
BİLİMSEL ETKİNLİKLER
PERSONEL
RAPORLAR
S.S.S.
EN
ARAMA SONUÇLARI
Toplam
3
adet sonuçtan
3
tanesi görüntülenmektedir.
Arama
>Arama
Makale
Patent
Proje
Kitap
Ödül
Tez
Bildiri
Sanatsal Faaliyet
Yıllara göre arama
Tümünü göster
2024yılından beri
2023yılından beri
2019yılından beri
Özel Aralık Girişi
Öğr.Gör.
Pınar Kır
Akademi Profili
Tümünü Görüntüle
Collaborative autoethnography as a transformative teacher education tool and a means to voice to ‘mystory.’
Istanbul Technical University (ITU) School of Foreign Languages 3rd ELT Days, İstanbul/TÜRKİYE, 31 Mayıs 2024
MEŞE ESRA,KELEŞ UFUK
Esra Meşe
Özet Bildiri
Öğretmen Eğitimi
Fen bilgisi öğretmen adaylarının beyin temelli öğrenmeye yönelik görüşlerinin incelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir/TÜRKİYE, 23 Eylül 2010
ÇÖKELEZ AYTEKİN
Aytekin Çökelez
Poster
Fen eğitiminde model ve modelleme, öğretmenler, öğretmen adayları ve öğrenciler: Alanyazın taraması
Turkish Studies, Vol. 10, No. 15, 2015, s. 255-272, ISSN: 1308-2140
ÇÖKELEZ AYTEKİN
Aytekin Çökelez
Özgün Makale
Fen ve Teknoloji Eğitimi
1