ARAMA SONUÇLARI

Toplam 16 adet sonuçtan 16 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Gender difference in the generation of satisfaction and wom in e-commerce
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2016
KHALIL SKALLI
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Impact of service quality on customer loyalty in B2C e-commerce websites
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2020
TANER AKTEKİN
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Search engine optimization & e-commerce
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
REMZİ ONUR BEŞEN
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The Effect of Product Portfolio on Purchase Intention in E-Commerce Web Sites
Mühendislik ve Teknoloji Yönetimi Zirvesi 2018– ETMS2018- İstanbul Teknik Üniversitesi Bahçeşehir Üniversitesi, İstanbul/TÜRKİYE, 4 Ekim 2018, s. 64-70
CİVELEK MUSTAFA EMRE,ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Tam metin bildiri
Analyzing the Effect of One-Stop Shopping on Purchase Intention in E-Commerce
International Journal of Information Systems in the Service Sector (IJISSS), Vol. 14, No. 1, Aralık 2021, s. 1-15, ISSN: 1935-5696
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CİVELEK MUSTAFA EMRE
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
The Effect of E-Commerce Web Site Security on Purchase Intention
Beykoz Akademi Dergisi, Vol. 6, No. 2, Aralık 2018, s. 81-89, ISSN: 2651-5393
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,CİVELEK MUSTAFA EMRE
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
The Role of Brand Equity and Perceived Value for Stimulating Purchase Intention in B2C e-Commerce Web Sites
BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL, Vol. 10, No. 1, Ocak 2019, s. 233-243, ISSN: 2619-9491
CİVELEK MUSTAFA EMRE,ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
Predicting Likelihood to Purchase of Users for E-commerce
International Conference on Intelligent and Fuzzy Systems, INFUS 2020, İzmir/TÜRKİYE, 21 Temmuz 2020
ÇAKIR MUAMMER ALTAN, PARMAKSIZ DENİZ, İÇER ÇAĞLAR
Muammer Altan Çakır Tam metin bildiri
A New Cluster-Aware Regularization of Neural Networks
International Conference on Intelligent and Fuzzy Systems, İstanbul/TÜRKİYE, Vol. 1029, 23 Temmuz 2019, s. 346, ISSN: 21945365 21945357
KALAYCI TOLGA AHMET,ASAN UMUT,GANİZ MURAT CAN,GEREK AYDIN
Assessment of The Influence of Brand Positioning in Private Shopping Apparel Industry
Textile Science and Economy 4, Zrenjanin/SIRBİSTAN, 6 Kasım 2012, s. 58-63
BİLGE FATMA ALEV,SARIÇAM CANAN,KALAOĞLU FATMA
The Private Shopping as A New E Commerce Form for Textile and Apparel Industry
AUTEX 2014, Bursa/TÜRKİYE, 26 Mayıs 2014
SARIÇAM CANAN
E-commerce adoption of car rental companies in Turkey
American Society for Engineering Management-2012 International Annual Conference Agile Management, VIRGINIA BEACH/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 17 Ekim 2012, s. 410-414
ÇALIŞIR FETHİ,ATAHAN LEVENT,ALTIN GÜMÜŞSOY ÇİĞDEM,KARAFAKİ EMEL
Çiğdem Altın Gümüşsoy Tam metin bildiri
E-commerce adoption of hotels in Turkey
3rd International Conference on Industrial Engineering and Operations Management,, İSTANBUL/TÜRKİYE, 3 Temmuz 2012, s. 1075-1081
ÇALIŞIR FETHİ,BAYRAKTAROĞLU AYŞE ELVAN,ALTIN GÜMÜŞSOY ÇİĞDEM,ESİRGEN ESER
Çiğdem Altın Gümüşsoy Tam metin bildiri
Factors Affecting Young Consumers E Shopping Frequency
the IADIS International Conference e-Commerce 2008, 25 Haziran 2008, s. 78-84
ÇALIŞIR FETHİ,ALTIN GÜMÜŞSOY ÇİĞDEM,DURUCU MURAT,BAL ARMAĞAN
Fethi Çalışır Tam metin bildiri
Effect of promotional activities on Purchase Intention with the mediating effect of consumer trust and the moderating effect of false promotion: In e-commerce Platform
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
KHAWAJA ALI HASSAN
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Devam Ediyor
Enhancement of micro small medium businesses in the Gambia through digitalization: ınvestigating youth entrepreneurs perception, use and ınhibitors of e-commerce technology
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2021
YA NENEH AWE
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930