ARAMA SONUÇLARI

Toplam 42 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Intentions and Actual Behavior of E-Commerce Adopters: An Empirical Study of the Turkish E-Commerce Market
The Discourse, Ocak 2025, ISSN: 2617-8591
ÖVENÇ GÖKHAN,AL HASSANY HİBA
Gökhan Övenç Özgün Makale
Secure E-Commerce Scheme
IEEE ACCESS, Vol. 10, Ocak 2022, s. 12, ISSN: 2169-3536
CEBECİ SENA EFSUN, NARİ KÜBRA, ÖZDEMİR ENVER
A hierarchical recommendation system for E-commerce using online user reviews
Electronic Commerce Research and Application, Mart 2022, ISSN: 15674223
İŞLEK İREM, ÖĞÜDÜCÜ ŞULE
Şule Öğüdücü Özgün Makale
Enhancing E-Commerce Query Expansion Using Generative Adversarial Networks (GANs)
INFUS, 22 Ağustos 2023
ÇAKIR MUAMMER ALTAN, GÜRKAN MERT
Muammer Altan Çakır Tam metin bildiri
Enhanced e-commerce decision-making using iot and machine learning
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2023
YASSER FILAHI
Ömer Melih Gül Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The antecedents of e-loyalty in the fashion e-commerce industry in Saudi Arabia
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2023
FATIMA RAHMANI
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
An empirical analysis of e-commerce from the perspective of behavioral economics
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Üniversitesi, 2025
HİBA AL HASSANY
Gökhan Övenç Tez Doktora Tamamlandı
Analyzing and predicting e-commerce customer behaviors using process mining techniques
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2025
BİLAL TOPALOĞLU
Başar Öztayşi Tez Doktora Tamamlandı
Determining e-commerce product recommendation systems utilizing mcdm methods
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
MİNE YAVUZ ŞAFAK
Yusuf İlker Topcu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
An intelligent system for ranking e-commerce customer reviews to boost engagement
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
ERTUĞRUL YÜCEL
Tolga Kaya Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Gender difference in the generation of satisfaction and wom in e-commerce
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2016
KHALIL SKALLI
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Impact of service quality on customer loyalty in B2C e-commerce websites
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2020
TANER AKTEKİN
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Search engine optimization & e-commerce
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
REMZİ ONUR BEŞEN
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Development of secure e-commerce protocol
Bilişim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
SENA EFSUN CEBECİ
Enver Özdemir Tez Doktora Tamamlandı
The Effect of E-Commerce Web Site Security on Purchase Intention
Beykoz Akademi Dergisi, Vol. 6, No. 2, Aralık 2018, s. 81-89, ISSN: 2651-5393
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,CİVELEK MUSTAFA EMRE
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
Analyzing the Effect of One-Stop Shopping on Purchase Intention in E-Commerce
International Journal of Information Systems in the Service Sector (IJISSS), Vol. 14, No. 1, Aralık 2021, s. 1-15, ISSN: 1935-5696
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CİVELEK MUSTAFA EMRE
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
The Role of Brand Equity and Perceived Value for Stimulating Purchase Intention in B2C e-Commerce Web Sites
BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL, Vol. 10, No. 1, Ocak 2019, s. 233-243, ISSN: 2619-9491
CİVELEK MUSTAFA EMRE,ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
The Effect of Product Portfolio on Purchase Intention in E-Commerce Web Sites
Mühendislik ve Teknoloji Yönetimi Zirvesi 2018– ETMS2018- İstanbul Teknik Üniversitesi Bahçeşehir Üniversitesi, İstanbul/TÜRKİYE, 4 Ekim 2018, s. 64-70
CİVELEK MUSTAFA EMRE,ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Tam metin bildiri
A Model for Augmented Reality Efficiency Analysis on E-Commerce Websites and its Feasibility Analysis for a Gold Jewelry Company
Current Research on Engineering, Ocak 2022, ISSN: 2651-2521
TUNCER ÖZGENUR, CEBECİ UFUK, BAKIRLIOĞLU AYBERK, CAKIROGLU DERİN
Ufuk Cebeci Özgün Makale
Fuzzy association rule mining approach to identify e-commerce product association considering sales amount
Springer Science and Business Media LLC, Vol. 8, Nisan 2022, s. 1551-1560, ISSN: 2199-4536
DOĞAN ONUR, ÖZTAYŞİ BAŞAR, KEM FURKAN CAN
Başar Öztayşi Özgün Makale

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930