ARAMA SONUÇLARI

Toplam 4 adet sonuçtan 4 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

The role of other customer effect in corporate marketing
European Journal of Marketing, Vol. 45, No. 9/10, Eylül 2011, s. 1416-1445, ISSN: 0309-0566
KARAOSMANOĞLU ELİF,ELMADAĞ BAŞ AYŞE BANU,ZHANG JİNGYUN KAY
Examining the helpfulness of online customer reviews based on review related factors: The moderating effect of product type
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
BETÜL DURKAYA
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The role of customer experience in the effect of online flow state on customer loyalty
PLOS ONE, Vol. 16, No. 7, Ocak 2021, ISSN: 1932-6203
CİVELEK MUSTAFA EMRE, ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
The role of customer experience in the effect of online flow state on customer loyalty
PLOS ONE, Vol. 16, No. 7, Temmuz 2021, s. 1-15, ISSN: 1932-6203
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, CİVELEK MUSTAFA EMRE, EROĞLU PEKTAŞ GÜZİDE ÖNCÜ, ÇEMBERCİ MURAT
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930