Toggle navigation
Ana Sayfa
Fakülte ve Enstitü
RAPORLAR
BİLİMSEL YAYINLAR
RAPORLAR
Kurumun Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Türlere Göre Yayın Dağılımı
Alanlara Göre Yayın Sayılarının Dağılımı
Ulusal ve Uluslararası İşbirlikleri ile Üretilen Yayınlar
İSTATİSTİKLER
Öğretim Üyesi Başına Yayın Sayıları
Yayınlardaki Yazar Sayısı
ISI İndekslerine Giren Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Diğer Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Uluslararası Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
Ulusal Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
En Fazla Kitap Yazan Akademisyenler
BİLİMSEL PROJELER
RAPORLAR
xx
yy
aa
bb
cc
ATIFLAR & TANINIRLIK
PATENT
ÖDÜLLER
BİLİMSEL FAALİYETLER
BİLİMSEL ETKİNLİKLER
PERSONEL
RAPORLAR
S.S.S.
EN
ARAMA SONUÇLARI
Toplam
5
adet sonuçtan
5
tanesi görüntülenmektedir.
Arama
>Arama
Makale
Patent
Proje
Kitap
Ödül
Tez
Bildiri
Sanatsal Faaliyet
Yıllara göre arama
Tümünü göster
2024yılından beri
2023yılından beri
2019yılından beri
Özel Aralık Girişi
The effect of sales promotions intensity on volume and variability in category sales of large retailers
JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS, Vol. 10, Temmuz 2022, s. 19-29, ISSN: 2050-3318
ZEYBEK ÖMER, ÜLENGİN KEMAL BURÇ
Kemal Burç Ülengin
Özgün Makale
Sales Promotions
Time Series Models
Market Response Models
Assessing the impact of promotions on sales: A quantitative approach for a large-scale retailer's sales performance
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
ÖMER ZEYBEK
Tolga Kaya
Tez
Doktora
Tamamlandı
Assessing the impact of promotions on sales: A quantitative approach for a large-scale retailer's sales performance
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
ÖMER ZEYBEK
Kemal Burç Ülengin
Tez
Doktora
Tamamlandı
Decomposing the Impact of Sales Promotions on a Large Scale Retailer’xxs Business Performance
INFUS 2019, 23 Temmuz 2019
ZEYBEK ÖMER,KAYA TOLGA,ÜLENGİN KEMAL BURÇ,ÖZTÜRK IŞIL
Tolga Kaya
Tam metin bildiri
Determinants of purchase behavior towards private shopping websites: A consumer-based model incorporating website features, consumer-centric indicators and sales promotions
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2011
SUNA AKALIN
Elif Karaosmanoğlu
Tez
Yüksek Lisans
Tamamlandı
1