Recoding Landscape Education: Research-Based Studio Approach
Journal of Design Studio, Vol. 4, Nisan 2022, s. 5-18, ISSN: e-ISSN: 2687-2838
GÜLER ARZU, ERBAŞ GÜRLER EBRU
|
TASARIM EĞİTİMİNİ KURGULARKEN ÜST ÖLÇEKLİ PLANLAMA SORGULAMALARIYLA YOLA ÇIKMAK: OSMANELİ TASARIM ATÖLYELERİ DENEYİMİ
DÜNYA ŞEHİRCİLİK GÜNÜ 8. TÜRKİYE ŞEHİRCİLİK KONGRESİ, ANKARA/TÜRKİYE, 7 Kasım 2016
KISAR KORAMAZ ELİF,AKPINAR AYŞEN
|
Tasarım Eğitiminde Kapsayıcılık- Üniversite Eğitimi- Öğretimi Özelinde bir Değerlendirme
Tasarım, No. 282, Eylül 2018, s. 63-65, ISSN: 1300-7351
AYATAÇ HATİCE
|
SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF THE LOCAL IN A REGIONAL CONTEXT: FINDINGS FROM AN ANATOLIAN TOWN, OSMANELI CASE
Regional Studies Association (RSA) Winter Conference - New Pressures on Cities and Regions, LONDRA/İNGİLTERE, 24 Kasım 2016
KISAR KORAMAZ ELİF,AKPINAR AYŞEN
|
Yarışmalar ve Mimarlık Eğitimi Açısından Yeni Potansiyeller
Yarışmalar ve Mimarlık Sempozyumu 2016, İzmir/TÜRKİYE, 7 Mayıs 2016
ÖZENER OZAN ÖNDER,ASLAN DENİZ,BÜYÜKTOPÇU ERENALP
|
Mimari Tasarım Eğitimi Örnek Bitirme Ödevi
Yapı, No. 220, Mart 2000, s. 39-47, ISSN: 1300-3437
TURGUT HÜLYA,YILDIZ DİLEK
|
Çoklu Bir Tasarım Eğitimi Yaklaşımı Olarak Travmatik Stüdyo
MOBBIG (MimarlıkOkulları Bölümbaşkanlığı İletişim Grubu) Toplantısı 39: Çokluk, İstanbul/TÜRKİYE, 6 Kasım 2014
ŞENEL SIDIKA ASLIHAN
|
Araştırma Temelli Tasarım Imiad Proje Stüdyoları
İÇMEK I İç Mimarlık Eğitimi 3.Ulusal Kongresi, İSTANBUL/TÜRKİYE, 5 Kasım 2015
CORDAN ÖZGE
|
Novel Stratediges and Experiments in Design Studio Education: ITU Case
International Seminar Challenges of Education in Architecture, Tiran/ARNAVUTLUK, 4 Aralık 2018
GÖRGÜL EMİNE
|
Sürdürülebilirlik Bağlamında Eğitimde Bütünleşik Tasarım Yaklaşımı
Ulusal İç Mimarlık Lisasnüstü Eğitimi Kongresi I, 26 Şubat 2015
GÖRGÜL EMİNE,KOÇLAR ORAL GÜL
|
Structuring a Common Ground for Design Education Aurum Design Notes
İstanbul/TÜRKİYE, 2017, İdeal Kültür Yayınevi
AKÇAY KAVAKOĞLU AYŞEGÜL
|
Dış Dünyalar ya da Bir Mimarlık Eğitimcisinin Uğraşları 2 Spektrum Tasarım Rehberleri 03
İstanbul/TÜRKİYE, 2020, s. 63-66, MSGSÜ
ŞENEL SIDIKA ASLIHAN
|
Digital prototyping, open design, and sustainability in industrial design education: a case study
Digital Creativity, Ocak 2022, ISSN: 1462-6268
KÜÇÜKSAYRAÇ ELİF
|
Structuring a Common Ground for Design Education Aurum Design Notes
İstanbul/TÜRKİYE, 2017, İdeal Kültür Yayınevi
AKÇAY KAVAKOĞLU AYŞEGÜL
|
Soyut Düşünme ve Yaparak Öğrenme: Temel Tasarım Eğitimi’nin Amerika'daki Başlangıçları Bauhaus Modernleşmenin Tasarımı Türkiye de Mimarlık Sanat Tasarım Eğitimi ve Bauhaus
2009, s. 135-151, İletişim Yayınları
ÖZKAR MİNE
|
Hesapmekan kavramı üzerinden alternatif bir tasarım hesaplaması düşüncesi ve eğitimi girişimi
MSTAS 2016, Mimarlıkta Sayısal Tasarım Ulusal Sempozyumu, Istanbul/TÜRKİYE, 27 Haziran 2016
SÖNMEZ NİZAM ONUR,ATAŞ ZEYNEP
|
Competency domains for systemic design education
DRS LearnX Design: Insider knowledge, ANKARA/TÜRKİYE, 9 Temmuz 2019, s. 47-57
DUMAN SEDA, TİMUR ŞEBNEM
|
Integration of hacking mindset and practice to industrial design education
Online Journal of Art and Design, Vol. 8, No. 2, Nisan 2020, s. 137-149, ISSN: 2301-2501
DUMAN SEDA
|
Design(ing) fiction in the studio
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND DESIGN EDUCATION, Vol. 34, No. 4, Ocak 2024, s. 21, ISSN: 0957-7572
ÇELİK ABDULLAH TARIK, ALAN ALİ CANKAT, ÇELEBİ GİZEM, KAYA ÇİĞDEM
|
Expanding orders of design and its implications for design education
Online Journal of Art and Design, Vol. 8, No. 3, Temmuz 2020, s. 151-161, ISSN: 2301-2501
DUMAN SEDA, TİMUR ŞEBNEM
|