Toggle navigation
Ana Sayfa
Fakülte ve Enstitü
RAPORLAR
BİLİMSEL YAYINLAR
RAPORLAR
Kurumun Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Türlere Göre Yayın Dağılımı
Alanlara Göre Yayın Sayılarının Dağılımı
Ulusal ve Uluslararası İşbirlikleri ile Üretilen Yayınlar
İSTATİSTİKLER
Öğretim Üyesi Başına Yayın Sayıları
Yayınlardaki Yazar Sayısı
ISI İndekslerine Giren Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Diğer Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Uluslararası Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
Ulusal Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
En Fazla Kitap Yazan Akademisyenler
BİLİMSEL PROJELER
RAPORLAR
xx
yy
aa
bb
cc
ATIFLAR & TANINIRLIK
PATENT
ÖDÜLLER
BİLİMSEL FAALİYETLER
BİLİMSEL ETKİNLİKLER
PERSONEL
RAPORLAR
S.S.S.
EN
ARAMA SONUÇLARI
Toplam
7
adet sonuçtan
7
tanesi görüntülenmektedir.
Arama
>Arama
Makale
Patent
Proje
Kitap
Ödül
Tez
Bildiri
Sanatsal Faaliyet
Yıllara göre arama
Tümünü göster
2023yılından beri
2022yılından beri
2018yılından beri
Özel Aralık Girişi
Exploring the functions of reflective writing in the design studio: A study from the point of view of students
Art, Design Communication in Higher Education, Vol. 17, No. 2, Ekim 2018, s. 177-197, ISSN: 1474-273X
GELMEZ KORAY,BAĞLI HATİCE HÜMANUR
Koray Gelmez
Özgün Makale
design education
design pedagogy
learning
reflective writing
industrial design
Tracing design students’ affective journeys through reflective writing
International Journal of Technology and Design Education, Vol. 28, No. 4, Aralık 2018, s. 1061-1081, ISSN: 0957-7572
GELMEZ KORAY,BAĞLI HATİCE HÜMANUR
Koray Gelmez
Özgün Makale
Design education
Design pedagogy
Affection
Emotion
Industrial design
Reflective writing
Learning from students: Reflections from personal magazines in Basic Design course
Design and Technology Education: An International Journal, Vol. 20, No. 1, Ocak 2015, s. 29-37, ISSN: 1360-1431
GELMEZ KORAY,BAĞLI HATİCE HÜMANUR
Koray Gelmez
Özgün Makale
design education
basic design
industrial design
reflective writing
writing-to-learn
learning
Revisiting a CAD course in the midst of the global pandemic with an activity-centered framework: Reflections from design students
FormAkademisk, Vol. 15, No. 1, Ekim 2022, s. 1-20, ISSN: 1890-9515
GELMEZ KORAY, ARKAN SELİN
Koray Gelmez
Özgün Makale
CAD pedagogy
online design education
the ACAD Framework
activity-centered CAD learning
reflective writing
"Well, a tough question. Congratulations:" How and in what aspects do design students evaluate a design studio course?
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND DESIGN EDUCATION, Eylül 2022, ISSN: 0957-7572
GELMEZ KORAY, EFİLTİ PELİN, YILMAZ ONUR
Koray Gelmez
Özgün Makale
Design education
Design pedagogy
Design studio course
Course evaluation
Reflective writing
"Well, a tough question. Congratulations:" How and in what aspects do design students evaluate a design studio course?
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND DESIGN EDUCATION, Eylül 2022, ISSN: 0957-7572
GELMEZ KORAY, EFİLTİ PELİN, YILMAZ ONUR
Pelin Efilti
Özgün Makale
Design education
Design pedagogy
Design studio course
Course evaluation
Reflective writing
Revisiting a CAD course in the midst of the global pandemic with an activity-centered framework: Reflections from design students
FormAkademisk, Vol. 15, No. 1, Ekim 2022, s. 1-20, ISSN: 1890-9515
GELMEZ KORAY, ARKAN SELİN
Selin Arkan
Özgün Makale
CAD pedagogy
online design education
the ACAD Framework
activity-centered CAD learning
reflective writing
1