ARAMA SONUÇLARI

Toplam 29 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlamada Sosyal Medya Etkileyicileri (Influencer) Tarafından Yapılan Reklamlar ve Hukuki Çerçeve
6. Uluslararası Bilişim Hukuku Kurultayı, 24 Eylül 2021
ERSOY ÇİÇEK
Çiçek Ersoy Kekevi Özet Bildiri
Şehirleşmede Mekansal Dönüşüm Kentsel Dönüşümün Sosyal Boyutu
İstanbul/TÜRKİYE, 2015, s. 90-103, ABE Medya Yayıncılık
AYATAÇ HATİCE
Hatice Ayataç Bilimsel KitapKitap Bölümü
İşverenin İşçileri ve Adayları Sosyal Medya Vasıtasıyla Araştırması
İş Hukukunda Yeni Yaklaşımlar IV, İstanbul/TÜRKİYE, 13 Eylül 2019
SARIBAY ÖZTÜRK GİZEM
Gizem Sarıbay Öztürk Tam metin bildiri
Telmih Trio Konseri
Sultangazi Belediyesi Etkinlik Salonu, Sultangazi Belediyesi Sosyal Medya Hesapları, [YouTube] , 14 Ocak 2021
ERHAN USLU, MEHMET ŞİMŞEK, EMRE PARLAK
Erhan Uslu Sanatsal Faaliyet KAYIT (Ses ve/veya Görüntü)
Uefa Champions League Music - Turkish Music Cover
Sosyal Medya, T24 Dailmotion, 30 Ağustos 2023
DÜZENLEME: SALİH GÜNDOĞDU
Salih Gündoğdu Sanatsal Faaliyet KAYIT (Ses ve/veya Görüntü)
inCASE Twitter: Sosyal Medyanın Afet Sonrası Karar Destek Sistemi Olarak Kullanımına Yönelik Bir Senaryo Önerisi
5. Uluslararası Afet ve Dirençlilik Kongresi, Kocaeli/TÜRKİYE, 11 Ekim 2023, s. 85-86
DİKEN YUSUF SALİH, GÜN AHMET
inCASE Twitter: Sosyal Medyanın Afet Sonrası Karar Destek Sistemi Olarak Kullanımına Yönelik Bir Senaryo Önerisi
5. Uluslararası Afet ve Dirençlilik Kongresi, Kocaeli/TÜRKİYE, 11 Ekim 2023, s. 85-86
DİKEN YUSUF SALİH, GÜN AHMET
Sosyal Medyanın Gönüllü Coğrafi Veri Olarak Kullanımı ve Sosyal Medya Verilerinden Coğrafya Sözlüğü Üretimi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi, Vol. 20, No. 2, Mayıs 2020, s. 276-286, ISSN: 2149-3367
GÜLNERMAN AYŞE GİZ, KARAMAN HİMMET
Himmet Karaman Özgün Makale
SOSYAL MEDYA DÖNEMİNDE MÜZİK ÜRETİCİSİ VE TÜKETİCİSİNİN YENİDEN KONUMLANDIRILMASI
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, Vol. 8, No. 36, Şubat 2015, s. 794-805, ISSN: 1307-9581
TUĞBA AYDIN ÖZTÜRK,KARAHASANOĞLU SONGÜL
Songül Karahasanoğlu Özgün Makale
COVID-19 Salgını Sürecinde, İstanbul’daki Sanat Müzelerinin Erişilebilirliği: Sosyal Medya ve Dijital Uygulamalar Üzerinden Bir Değerlendirme
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Vol. 2, No. 22, Eylül 2020, s. 271-289, ISSN: 1309-4815
ERKMEN BİRKANDAN ASLIHAN, KILIÇ M. ALİ, KUTSAL DERYA
Aslıhan Erkmen Birkandan Özgün Makale
Kentsel değişimin konum tabanlı sosyal medya ağları ile incelenmesi: Taksim Meydanı örneği
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
ONUR ERKAN
Dilek Yıldız Özkan Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Sosyal medya üzerinden metin madenciliği ve duygu analizi ile pazar değerlendirme
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2014
HATİME DİLEK BEYHAN
Başar Öztayşi Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Fiziksel çevrenin kamusal alan kullanımına olan etkisinin davranış örüntüleri kavramı üzerinden sosyal medya aracılığıyla incelenmesi: Caddebostan Sahili alan çalışması
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2015
ECEM ÇALIŞKAN
Yüksel Demir Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
İstanbul'da ilçe belediyelerinin sosyal medya profillerinin diyalojik iletişim performansı
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
BETÜL KELEŞ
Turgay Kerem Koramaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Büyük veri ve kent: İstanbul tarihi yarımada'da konum tabanlı sosyal medya verileri üzerinden sosyo-mekansal ayrışmanın incelenmesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
ÜMMÜGÜLSÜM ORTAÇ
Turgay Kerem Koramaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Sosyal medya pazarlamasının tüketici satın alma davranışı üzerindeki etkisi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
ESRA ÇARPAN
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Kentsel aktivite mekânlarına erişimin sosyal medya ağı ve kentsel topolojik veriler ile değerlendirilmesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
HÜMA KARTAL
Fatih Terzi Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Veri Madenciliği Yöntemlerini Kullanarak Sosyal Medya Reytingleri İle Geleneksel TV Reytingleri Arasındaki İlişkiyi Bulmak
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
MEHMET ÖZKAR
Mehmet Tahir Sandıkkaya Tez Yüksek Lisans Devam Ediyor
Veri Madenciliği Yöntemlerini Kullanarak Sosyal Medya Reytingleri İle Geleneksel TV Reytingleri Arasındaki İlişkiyi Bulmak
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
MEHMET ÖZKAR
Tolga Ovatman Tez Yüksek Lisans Devam Ediyor
1990 yılı ve sonrası Türkiye'de kitle iletişim araçları ve müzik medya üzerindeki etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
TUĞBA AYDIN
Gözde Çolakoğlu Sarı Tez Yüksek Lisans Tamamlandı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930