Sosyal Medya ve Dijital Pazarlamada Sosyal Medya Etkileyicileri (Influencer) Tarafından Yapılan Reklamlar ve Hukuki Çerçeve
6. Uluslararası Bilişim Hukuku Kurultayı, 24 Eylül 2021
ERSOY ÇİÇEK
|
İşverenin İşçileri ve Adayları Sosyal Medya Vasıtasıyla Araştırması
İş Hukukunda Yeni Yaklaşımlar IV, İstanbul/TÜRKİYE, 13 Eylül 2019
SARIBAY ÖZTÜRK GİZEM
|
Şehirleşmede Mekansal Dönüşüm Kentsel Dönüşümün Sosyal Boyutu
İstanbul/TÜRKİYE, 2015, s. 90-103, ABE Medya Yayıncılık
AYATAÇ HATİCE
|
Uefa Champions League Music - Turkish Music Cover
Sosyal Medya, T24 Dailmotion, 30 Ağustos 2023
DÜZENLEME: SALİH GÜNDOĞDU
|
Telmih Trio Konseri
Sultangazi Belediyesi Etkinlik Salonu, Sultangazi Belediyesi Sosyal Medya Hesapları, [YouTube] , 14 Ocak 2021
ERHAN USLU, MEHMET ŞİMŞEK, EMRE PARLAK
Erhan Uslu
Sanatsal Faaliyet
KAYIT (Ses ve/veya Görüntü)
|
SOSYAL MEDYA DÖNEMİNDE MÜZİK ÜRETİCİSİ VE TÜKETİCİSİNİN YENİDEN KONUMLANDIRILMASI
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, Vol. 8, No. 36, Şubat 2015, s. 794-805, ISSN: 1307-9581
TUĞBA AYDIN ÖZTÜRK,KARAHASANOĞLU SONGÜL
|
inCASE Twitter: Sosyal Medyanın Afet Sonrası Karar Destek Sistemi Olarak Kullanımına Yönelik Bir Senaryo Önerisi
5. Uluslararası Afet ve Dirençlilik Kongresi, Kocaeli/TÜRKİYE, 11 Ekim 2023, s. 85-86
DİKEN YUSUF SALİH, GÜN AHMET
|
Sosyal Medyanın Gönüllü Coğrafi Veri Olarak Kullanımı ve Sosyal Medya Verilerinden Coğrafya Sözlüğü Üretimi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi, Vol. 20, No. 2, Mayıs 2020, s. 276-286, ISSN: 2149-3367
GÜLNERMAN AYŞE GİZ, KARAMAN HİMMET
|
inCASE Twitter: Sosyal Medyanın Afet Sonrası Karar Destek Sistemi Olarak Kullanımına Yönelik Bir Senaryo Önerisi
5. Uluslararası Afet ve Dirençlilik Kongresi, Kocaeli/TÜRKİYE, 11 Ekim 2023, s. 85-86
DİKEN YUSUF SALİH, GÜN AHMET
|
COVID-19 Salgını Sürecinde, İstanbul’daki Sanat Müzelerinin Erişilebilirliği: Sosyal Medya ve Dijital Uygulamalar Üzerinden Bir Değerlendirme
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Vol. 2, No. 22, Eylül 2020, s. 271-289, ISSN: 1309-4815
ERKMEN BİRKANDAN ASLIHAN, KILIÇ M. ALİ, KUTSAL DERYA
|
Veri Madenciliği Yöntemlerini Kullanarak Sosyal Medya Reytingleri İle Geleneksel TV Reytingleri Arasındaki İlişkiyi Bulmak
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
MEHMET ÖZKAR
|
Sosyal medya pazarlamasının tüketici satın alma davranışı üzerindeki etkisi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
ESRA ÇARPAN
|
1990 yılı ve sonrası Türkiye'de kitle iletişim araçları ve müzik medya üzerindeki etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
TUĞBA AYDIN
|
Sosyal medya üzerinden metin madenciliği ve duygu analizi ile pazar değerlendirme
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2014
HATİME DİLEK BEYHAN
|
Veri Madenciliği Yöntemlerini Kullanarak Sosyal Medya Reytingleri İle Geleneksel TV Reytingleri Arasındaki İlişkiyi Bulmak
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
MEHMET ÖZKAR
|
Büyük veri ve kent: İstanbul tarihi yarımada'da konum tabanlı sosyal medya verileri üzerinden sosyo-mekansal ayrışmanın incelenmesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
ÜMMÜGÜLSÜM ORTAÇ
|
İstanbul'da ilçe belediyelerinin sosyal medya profillerinin diyalojik iletişim performansı
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
BETÜL KELEŞ
|
Müzik icracılarının kültür endüstrisi ve dinleyici beklentileri arasında yeni medya bağlamında uyum stratejileri
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2015
TUĞBA AYDIN ÖZTÜRK
|
Kentsel değişimin konum tabanlı sosyal medya ağları ile incelenmesi: Taksim Meydanı örneği
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
ONUR ERKAN
|
Kentsel aktivite mekânlarına erişimin sosyal medya ağı ve kentsel topolojik veriler ile değerlendirilmesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
HÜMA KARTAL
|