A Theoretical Discussion on Marketing Agility and Adaptive Marketing Capabilities in Regards to Firm Performance
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları, Vol. 7, No. 2, Aralık 2021, s. 129-147, ISSN: 21492638
CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Uluslarasılaşma Süreci Küresel Pazarlama Yönetimi
2008, BETA
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
|
Pazarlama Çevresinin Analizi Pazarlama
2023, Nobel
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
|
Küresel Pazarlama Yönetimi
2008, Beta Yayınları
BURNAZ S.
|
Coğrafi pazarlama (Geomarketing)
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
İBRAHİM SOLAK
|
COVID-19 SÜRECİNDE TÜKETİCİ REFAHININ DÖNÜŞÜMÜ: KIRILGAN VE KIRILGAN OLMAYAN TÜKETİCİ GRUPLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, Vol. 16, No. 2, Mayıs 2023, s. 507-550, ISSN: 1309-243X
KARAOSMANOĞLU ELİF, OKAN MEHMET, IŞIKSAL DİDEM GAMZE, ALTINİĞNE EKİCİ NEŞENUR, İDEMEN OKAN ELİF, DEMİR ÖZGE
|
E Market Tedarik Zincirinde Direncin Kırılması E Perakende Lojistik ve Kentsel Planlama İşbirliği
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, No. 15, 26 Ekim 2010
DEKERVENOAEL RONAN, KOCOGLU İPEK, UGURLU SEDA, BOZKAYA BURCİN
|
Tüketici Davranışında Zaman Kavramı
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, Vol. 16, No. 2, Mayıs 2023, s. 341-380, ISSN: 1309-243X
AYAR BAHADIR, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
|
Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın ve Erkek Karakterlerin Profili Nezih Neyzi ye Armağan
2001, s. 220-231, Pazarlama Ve Kamuoyu Araştırmacıları Derneği
URAY NİMET,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
|
Müşteri İçgörüsü Edinmeye Yönelik Pazarlama Bilgi Sistemi Pazarlama İlkeleri
2018, s. 104-139, BETA
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,KORKUT ALTUNA OYLUM
|
Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Ekim 2017
ÖZÇELİK AYŞE BENGİ,GEGEZ EMİNE ESER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
|
Rekabet Stratejileri Pazarlama İlkeleri
2018, s. 542-567, BETA
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
|
Pazarlama ile Üretim-Araştırma-Geliştirme-Tasarım Etkileşimi: Rekabet Üstünlüğüne Giden Yol
2007, Sıtkı Gözlü’ye Armağan
URAY N., BURNAZ S.
|
Türkiye’deki Özel Alışveriş Sitelerinin Müşteri Beklentilerini Karşılama Derecesinin Değerlendirilmesi
20. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 10 Haziran 2015
SARIÇAM CANAN,OKUR NAZAN
|
Dijital Çağda İllüzyonel Pazarlama, Hikâyeleştirme, Kullanıcı Deneyimi ve Oyunlaştırmanın İş Dünyasında Kullanımı
İstanbul/TÜRKİYE, 2018, Kriter Yayınevi
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
|
OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE PERFORMANS PAZARLAMA YAKLAŞIMIYLA UÇTAN UCA DÖNÜŞÜM OPTİMİZASYONU ÜZERİNE BİR UYGULAMA
ASOS Yayinevi, Vol. 2, Ocak 2022, ISSN: 2822-4957
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ÇOKTUĞ CEMİL CAN, ERTEMEL SİNAN
|
Korumalı Yerleşimlerin Pazarlama Söyleminde Kültür ve Mekân
İdeal Kent, Vol. 6, Ocak 2012, s. 208-223, ISSN: 1307-9905
AKGÜN ALİYE AHU
|
Özel Alışveriş Sitelerinin Dünyadaki ve Türkiye’xxdeki Yeri Pazarlama Vizyonun Genişleten Yeniden Doğan Pazarlar
İstanbul/TÜRKİYE, 2014, s. 239-260, Beta
KARAOSMANOĞLU ELİF,AKALIN SUNA
|
Miraslaştırarak anma ve karartarak pazarlama üzerine
Mimar.ist, Vol. 56, Haziran 2016, s. 50-54, ISSN: 1302-8219
GÜNAY ZEYNEP
|
Gayrimenkul yatırım projelerinde konut pazarlama tasarımı ve kullanıcı algısı
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
HADİ EMİR HAYRULLAHOĞLU
|