ARAMA SONUÇLARI

Toplam 73 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Modada Yenilikçiliğin Benimsenmesi Türk Hızlı Moda Tüketicilerine Yönelik Bir Araştırma
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir/TÜRKİYE, 10 Haziran 2015, s. 621-623
ERDUMLU NAZAN,SARIÇAM CANAN
Canan Sarıçam Özet Bildiri
EXTERNAL BENCHMARKING AMONG PRIVATE SALE WEBSITES HAVING DIFFERENT RETAIL BUSINESS MODELS
ITFC 2023 INTERNATIONAL TEXTILE AND FASHION CONGRESS, İSTANBUL/TÜRKİYE, 16 Mart 2023, s. 60-66
SARIÇAM CANAN, OKUR NAZAN
Canan Sarıçam Tam metin bildiri pazarlama
Türkiye ve Türk Ürünlerine Yönelik Ulusal Kalıp Yargı Etkisi
21. Ulusal Pazarlama Kongresi, 6 Ekim 2016
COŞKUN MERVE, ERGEN KELEŞ FATMA HİLAL, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Tam metin bildiri
Marka Yayma Yoluyla Pazara Sunulan Yeni Ürünlerin Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi
Pazarlama Dünyası, Vol. 17, No. 5, 2003, s. 23-30
ESGIN N., BURNAZ S.
Online Consumer Reviews: How Are They Credible?
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir/TÜRKİYE, 23 Haziran 2022
DURKAYA KURTCAN BETÜL, DEMİRAY MELEK, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Tam metin bildiri
Ne Yaptığın Değil, Nasıl Algılandığın Önemli: Tüketici Gözünden Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri ve Tüketicilerin Gönüllülük İsteği Üzerindeki Etkisi
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli/TÜRKİYE, 27 Haziran 2018
SAHİN KAZAZOGLU GOZDE NUR,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Özet Bildiri
Hazır Giyim Perakende Sektöründe Müşteri Memnuniyetinin Pazarlama Karması Açısından Değerlendirilmesi
İTÜ Ulusal Tekstil Kongresi ve II. Ar-Ge Günü, İstanbul/TÜRKİYE, 11 Kasım 2020
OKUR NAZAN, SARIÇAM CANAN, ATUK MURAT, TUNCER BİLGE, YENER İREM, GÖKHAN MERVE BERFİN
Nazan Okur Tam metin bildiri
Hazır Giyim Markalarının Z Jenerasyonunu ile Online Etkileşimlerinin İncelenmesi ve Z Jenerasyonu için Dijital Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesi
İTÜ Ulusal Tekstil Kongresi ve II. Ar-Ge Günü, İstanbul/TÜRKİYE, 11 Kasım 2020
SARIÇAM CANAN, OKUR NAZAN, ÖMÜR ELİF, ÖZCAN HANİFE, SÖĞÜT ZEYNEP
Nazan Okur Tam metin bildiri
Modada Yenilikçiliğin Benimsenmesi: Türk Hızlı Moda Tüketicilerine Yönelik Bir Araştırma
20. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 10 Haziran 2015
OKUR NAZAN,SARIÇAM CANAN,ŞENSOY DUYGU,HATİPOĞLU İREM,DELEN ZEYNEP BANU,TUĞLUK ELİF TOMURCUK
Nazan Okur Belirtilmemiş
The Importance of Unconscious Mind for Consumer Engagement in the Digital Age: A Model Proposal
22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon/TÜRKİYE, 28 Eylül 2017
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Özet Bildiri
CRM’IN GELECEGI: YAYGIN BILISIM VE ORTAM DUYARLI MOBIL PAZARLAMA KAVRAMLARININ INCELENMESI
Kafkas University. Faculty of Economics and Administrative Sciences. Journal, Vol. 7, No. 13, Haziran 2016, s. 169-187
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,GÜRDAL SAHAVET
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
Sıfır Anı Gerçekliğinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Otomotiv Sektörü İçin Bir Durum Analizi
23. Pazarlama Kongresi, 27 Haziran 2018
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,PEYK PEYVENT
Adnan Veysel Ertemel Tam metin bildiri
Dördüncü Sanayi Devrimi Endüstri 4.0: Dünya ve Türkiye Değerlendirmeleri
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, Vol. 2, No. 3, Haziran 2018, s. 29-49, ISSN: 2602-2753
KILIÇ SABİHA,ALKAN REHA METİN
Reha Metin Alkan Özgün Makale
Comparison of Isotropic and Anisotropic Models for Solar Radiation On Sloped Surfaces Under Fuzzy Logic Industrial Engineering in the Big Data Era
CHAM/İSVİÇRE, 2019, s. 19-31, Springer Nature Switzerland AG
ÇOBAN VEYSEL,ÇEVİK ONAR SEZİ
Sezi Çevik Onar Bilimsel KitapKitap Bölümü OrganizasyonPazarlama
Çok Ölçütlü Yap – Satın al Kararlarına Bütünleşik Bir Yaklaşım Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar Prof Dr Selime Sezgine Armağan
İstanbul/TÜRKİYE, 2011, s. 483-501, Beta Basım A.Ş.
ÇEBİ FERHAN,ÇELEBİ DİLAY
Ferhan Çebi Bilimsel KitapKitap Bölümü
Kastamonulu Aşık Yorgansız Hakkı Çavuş
İstanbul/TÜRKİYE, 1997, TC. Kastamonu Valiliği, Kastamonu Kalkınma Vakfı ve Kastamonu Kalkınma Yakacak Pazarlama Limited Şirketi
ŞENEL SÜLEYMAN
Süleyman Şenel Bilimsel Kitap
Müşteri siparişinden, tahsilata kadar uzanan tam bir pazarlama çevriminde yaşanan teknik, yönetsel sorunlar
YA/EM’98 Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği 14. Ulusal Kongresi, 1 Haziran 1992
CEYLAN CEMİL,BIÇAKCI ULAŞ
Cemil Ceylan Tam metin bildiri
Konut Pazarlama ve Tanıtımında Kullanıcı Algısı
İstanbul I. Konut Kurultayı, Güvenli Yaşam Alanları ve Erişilebilir Konut, İstanbul/TÜRKİYE, 10 Mayıs 2018
HAYRULLAHOĞLU HADİ EMİR,KORAMAZ TURGAY KEREM
Turgay Kerem Koramaz Özet Bildiri
Ucuz Etin Yahnisi Tüketicinin İndirim Dönemlerinde Ürün Hatalarına Karşı Tepkileri
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya/TÜRKİYE, 6 Ekim 2016
ERGEN FATMA HİLAL,DEMİR ÖZGE,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Özet Bildiri
Web Sitesi Özelliklerinin Müşteri Odaklı Marka Değeri ve Tüketici Davranışlarına Etkisi Hizmet ve İmalat Sektörlerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir/TÜRKİYE, 25 Ekim 2008, s. 171-186
NACAR RAMAZAN,ULUDAĞ ONUR,ÇETİN SAMET,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Tam metin bildiri

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930