ARAMA SONUÇLARI

Toplam 72 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

A Theoretical Discussion on Marketing Agility and Adaptive Marketing Capabilities in Regards to Firm Performance
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları, Vol. 7, No. 2, Aralık 2021, s. 129-147, ISSN: 21492638
CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF
Uluslarasılaşma Süreci Küresel Pazarlama Yönetimi
2008, BETA
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Ders KitabıKitap Bölümü
Pazarlama Çevresinin Analizi Pazarlama
2023, Nobel
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Kitap TercümesiKitap Bölümü
Küresel Pazarlama Yönetimi
2008, Beta Yayınları
BURNAZ S.
Coğrafi pazarlama (Geomarketing)
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
İBRAHİM SOLAK
Nesibe Necla Uluğtekin Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
COVID-19 SÜRECİNDE TÜKETİCİ REFAHININ DÖNÜŞÜMÜ: KIRILGAN VE KIRILGAN OLMAYAN TÜKETİCİ GRUPLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, Vol. 16, No. 2, Mayıs 2023, s. 507-550, ISSN: 1309-243X
KARAOSMANOĞLU ELİF, OKAN MEHMET, IŞIKSAL DİDEM GAMZE, ALTINİĞNE EKİCİ NEŞENUR, İDEMEN OKAN ELİF, DEMİR ÖZGE
Tüketici Davranışında Zaman Kavramı
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, Vol. 16, No. 2, Mayıs 2023, s. 341-380, ISSN: 1309-243X
AYAR BAHADIR, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Özgün Makale
E Market Tedarik Zincirinde Direncin Kırılması E Perakende Lojistik ve Kentsel Planlama İşbirliği
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, No. 15, 26 Ekim 2010
DEKERVENOAEL RONAN, KOCOGLU İPEK, UGURLU SEDA, BOZKAYA BURCİN
Seda Yanık Özbay Tam metin bildiri
Pazarlama ile Üretim-Araştırma-Geliştirme-Tasarım Etkileşimi: Rekabet Üstünlüğüne Giden Yol
2007, Sıtkı Gözlü’ye Armağan
URAY N., BURNAZ S.
OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE PERFORMANS PAZARLAMA YAKLAŞIMIYLA UÇTAN UCA DÖNÜŞÜM OPTİMİZASYONU ÜZERİNE BİR UYGULAMA
ASOS Yayinevi, Vol. 2, Ocak 2022, ISSN: 2822-4957
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ÇOKTUĞ CEMİL CAN, ERTEMEL SİNAN
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
Dijital Çağda İllüzyonel Pazarlama, Hikâyeleştirme, Kullanıcı Deneyimi ve Oyunlaştırmanın İş Dünyasında Kullanımı
İstanbul/TÜRKİYE, 2018, Kriter Yayınevi
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Bilimsel Kitap
Özel Alışveriş Sitelerinin Dünyadaki ve Türkiye’xxdeki Yeri Pazarlama Vizyonun Genişleten Yeniden Doğan Pazarlar
İstanbul/TÜRKİYE, 2014, s. 239-260, Beta
KARAOSMANOĞLU ELİF,AKALIN SUNA
Elif Karaosmanoğlu Bilimsel KitapKitap Bölümü
Müşteri İçgörüsü Edinmeye Yönelik Pazarlama Bilgi Sistemi Pazarlama İlkeleri
2018, s. 104-139, BETA
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,KORKUT ALTUNA OYLUM
Huriye Şebnem Burnaz Ders KitabıKitap Bölümü
Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın ve Erkek Karakterlerin Profili Nezih Neyzi ye Armağan
2001, s. 220-231, Pazarlama Ve Kamuoyu Araştırmacıları Derneği
URAY NİMET,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Bilimsel KitapKitap Bölümü
Rekabet Stratejileri Pazarlama İlkeleri
2018, s. 542-567, BETA
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Ders KitabıKitap Bölümü
Korumalı Yerleşimlerin Pazarlama Söyleminde Kültür ve Mekân
İdeal Kent, Vol. 6, Ocak 2012, s. 208-223, ISSN: 1307-9905
AKGÜN ALİYE AHU
Aliye Ahu Gülümser Özgün Makale
Türkiye’deki Özel Alışveriş Sitelerinin Müşteri Beklentilerini Karşılama Derecesinin Değerlendirilmesi
20. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 10 Haziran 2015
SARIÇAM CANAN,OKUR NAZAN
Nazan Okur Belirtilmemiş
Miraslaştırarak anma ve karartarak pazarlama üzerine
Mimar.ist, Vol. 56, Haziran 2016, s. 50-54, ISSN: 1302-8219
GÜNAY ZEYNEP
Zeynep Günay Özgün Makale
Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Ekim 2017
ÖZÇELİK AYŞE BENGİ,GEGEZ EMİNE ESER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Özgün Makale
Emlak sektöründe pazarlama planının değerlendirilmesi ve alternatif pazar araştırması sistematiği önerisi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
YONCA ÇİKLER
Murat Kuruoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930