ARAMA SONUÇLARI

Toplam 73 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Dördüncü Sanayi Devrimi Endüstri 4.0: Dünya ve Türkiye Değerlendirmeleri
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, Vol. 2, No. 3, Haziran 2018, s. 29-49, ISSN: 2602-2753
KILIÇ SABİHA,ALKAN REHA METİN
Reha Metin Alkan Özgün Makale
Modada Yenilikçiliğin Benimsenmesi: Türk Hızlı Moda Tüketicilerine Yönelik Bir Araştırma
20. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 10 Haziran 2015
OKUR NAZAN,SARIÇAM CANAN,ŞENSOY DUYGU,HATİPOĞLU İREM,DELEN ZEYNEP BANU,TUĞLUK ELİF TOMURCUK
Nazan Okur Belirtilmemiş
Hazır Giyim Markalarının Z Jenerasyonunu ile Online Etkileşimlerinin İncelenmesi ve Z Jenerasyonu için Dijital Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesi
İTÜ Ulusal Tekstil Kongresi ve II. Ar-Ge Günü, İstanbul/TÜRKİYE, 11 Kasım 2020
SARIÇAM CANAN, OKUR NAZAN, ÖMÜR ELİF, ÖZCAN HANİFE, SÖĞÜT ZEYNEP
Nazan Okur Tam metin bildiri
Hazır Giyim Perakende Sektöründe Müşteri Memnuniyetinin Pazarlama Karması Açısından Değerlendirilmesi
İTÜ Ulusal Tekstil Kongresi ve II. Ar-Ge Günü, İstanbul/TÜRKİYE, 11 Kasım 2020
OKUR NAZAN, SARIÇAM CANAN, ATUK MURAT, TUNCER BİLGE, YENER İREM, GÖKHAN MERVE BERFİN
Nazan Okur Tam metin bildiri
Müşteri siparişinden, tahsilata kadar uzanan tam bir pazarlama çevriminde yaşanan teknik, yönetsel sorunlar
YA/EM’98 Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği 14. Ulusal Kongresi, 1 Haziran 1992
CEYLAN CEMİL,BIÇAKCI ULAŞ
Cemil Ceylan Tam metin bildiri
Konut Pazarlama ve Tanıtımında Kullanıcı Algısı
İstanbul I. Konut Kurultayı, Güvenli Yaşam Alanları ve Erişilebilir Konut, İstanbul/TÜRKİYE, 10 Mayıs 2018
HAYRULLAHOĞLU HADİ EMİR,KORAMAZ TURGAY KEREM
Turgay Kerem Koramaz Özet Bildiri
Pop Up Mekan Tasarımı ve Pazarlama İlişkisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, No. 9, Haziran 2013, s. 121-139, ISSN: 2602-3407
CORDAN ÖZGE
Özge Cordan Özgün Makale
Ne Yaptığın Değil, Nasıl Algılandığın Önemli: Tüketici Gözünden Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri ve Tüketicilerin Gönüllülük İsteği Üzerindeki Etkisi
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli/TÜRKİYE, 27 Haziran 2018
SAHİN KAZAZOGLU GOZDE NUR,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Özet Bildiri
Pop Up Mekan Tasarımı ve Pazarlama İlişkisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, No. 9, Ocak 2014, s. 121-139, ISSN: 1309-081X
CORDAN ÖZGE, KARAGÖZ ESRA
Özge Cordan Özgün Makale
Modada Yenilikçiliğin Benimsenmesi Türk Hızlı Moda Tüketicilerine Yönelik Bir Araştırma
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir/TÜRKİYE, 10 Haziran 2015, s. 621-623
ERDUMLU NAZAN,SARIÇAM CANAN
Canan Sarıçam Özet Bildiri
Türkiye deki Özel Alışveriş Sitelerinin Müşteri Beklentilerini Karşılama Derecesinin Değerlendirilmesi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir/TÜRKİYE, 10 Haziran 2015, s. 47-48
SARIÇAM CANAN,ERDUMLU NAZAN
Canan Sarıçam Özet Bildiri
Thematic Analysis of Brand Response Strategies of Organizations to COVID-19 Based on SCCT and Message Framing
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir/TÜRKİYE, 23 Haziran 2022, s. 632-641, ISSN: 978-605-74712-2-2
CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Tam metin bildiri
OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE PERFORMANS PAZARLAMA YAKLAŞIMIYLA UÇTAN UCA DÖNÜŞÜM OPTİMİZASYONU ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Journal of Business and Communication Studies, Vol. 1, No. 2, Aralık 2022, s. 130-151, ISSN: 2822-4957
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ÇOKTUĞ CEMİL CAN, ERTEMEL SİNAN
Sinan Ertemel Özgün Makale

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930