ARAMA SONUÇLARI

Toplam 73 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Masum Değili Hiç Birimiz... Tüketici Marka İlişkisinde Bilişsel Uyumsuzluğun İki Yüzü
24. Pazarlama Kongresi, KUŞADASI/TÜRKİYE, 1 Mayıs 2019, s. 188-202
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Tam metin bildiri
Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi Düzenleyici Odak Teorisi Yaklaşımı
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya/TÜRKİYE, 6 Ekim 2016
BENGİ ÖZCİVAN,ARSLANOĞLU BAYRAM,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Özet Bildiri
Empati Toleransı Azaltır mı? Öz-referans Etkisi ve Kurumsal Marka İhlallerine Tepki
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon/TÜRKİYE, 27 Eylül 2017, s. 825-842
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Tam metin bildiri
Ucuz Etin Yahnisi Tüketicinin İndirim Dönemlerinde Ürün Hatalarına Karşı Tepkileri
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya/TÜRKİYE, 6 Ekim 2016
ERGEN FATMA HİLAL,DEMİR ÖZGE,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Özet Bildiri
Web Sitesi Özelliklerinin Müşteri Odaklı Marka Değeri ve Tüketici Davranışlarına Etkisi Hizmet ve İmalat Sektörlerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir/TÜRKİYE, 25 Ekim 2008, s. 171-186
NACAR RAMAZAN,ULUDAĞ ONUR,ÇETİN SAMET,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Tam metin bildiri
Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir/TÜRKİYE, 10 Haziran 2015, s. 425-428
ALTINİĞNE NEŞENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Özet Bildiri
Hizmet Baskın Mantık Çalışmalarında Olası İçerik Geçerliliği Sorunu Kendin Al Hizmet Teknolojilerine Karşı Tutum ile Ortak Üretime Karşı Tutum Kavramları Açısından Bir İnceleme
19 Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep/TÜRKİYE, 18 Haziran 2014, s. 135-142
KARAOSMANOĞLU ELİF,KÜPELİ BİRGÜL,GÜLTEKİN SALMAN GÜLBERK
Elif Karaosmanoğlu Tam metin bildiri
EXTERNAL BENCHMARKING AMONG PRIVATE SALE WEBSITES HAVING DIFFERENT RETAIL BUSINESS MODELS
ITFC 2023 INTERNATIONAL TEXTILE AND FASHION CONGRESS, İSTANBUL/TÜRKİYE, 16 Mart 2023, s. 60-66
SARIÇAM CANAN, OKUR NAZAN
Canan Sarıçam Tam metin bildiri pazarlama
Türkiye ve Türk Ürünlerine Yönelik Ulusal Kalıp Yargı Etkisi
21. Ulusal Pazarlama Kongresi, 6 Ekim 2016
COŞKUN MERVE, ERGEN KELEŞ FATMA HİLAL, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Tam metin bildiri
Online Consumer Reviews: How Are They Credible?
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir/TÜRKİYE, 23 Haziran 2022
DURKAYA KURTCAN BETÜL, DEMİRAY MELEK, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Tam metin bildiri
CRM’IN GELECEGI: YAYGIN BILISIM VE ORTAM DUYARLI MOBIL PAZARLAMA KAVRAMLARININ INCELENMESI
Kafkas University. Faculty of Economics and Administrative Sciences. Journal, Vol. 7, No. 13, Haziran 2016, s. 169-187
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,GÜRDAL SAHAVET
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
Sıfır Anı Gerçekliğinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Otomotiv Sektörü İçin Bir Durum Analizi
23. Pazarlama Kongresi, 27 Haziran 2018
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,PEYK PEYVENT
Adnan Veysel Ertemel Tam metin bildiri
The Importance of Unconscious Mind for Consumer Engagement in the Digital Age: A Model Proposal
22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon/TÜRKİYE, 28 Eylül 2017
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Özet Bildiri
Kastamonulu Aşık Yorgansız Hakkı Çavuş
İstanbul/TÜRKİYE, 1997, TC. Kastamonu Valiliği, Kastamonu Kalkınma Vakfı ve Kastamonu Kalkınma Yakacak Pazarlama Limited Şirketi
ŞENEL SÜLEYMAN
Süleyman Şenel Bilimsel Kitap
Çok Ölçütlü Yap – Satın al Kararlarına Bütünleşik Bir Yaklaşım Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar Prof Dr Selime Sezgine Armağan
İstanbul/TÜRKİYE, 2011, s. 483-501, Beta Basım A.Ş.
ÇEBİ FERHAN,ÇELEBİ DİLAY
Ferhan Çebi Bilimsel KitapKitap Bölümü
Hazır Giyim Markalarının Z Jenerasyonunu ile Online Etkileşimlerinin İncelenmesi ve Z Jenerasyonu için Dijital Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesi
İTÜ Ulusal Tekstil Kongresi ve II. Ar-Ge Günü, İSTANBUL/TÜRKİYE, 11 Kasım 2020
SARIÇAM CANAN, OKUR NAZAN, ÖMÜR ELİF, ÖZCAN HANİFE, SÖĞÜT ZEYNEP
Canan Sarıçam Tam metin bildiri
Hazır Giyim Perakende Sektöründe Müşteri Memnuniyetinin Pazarlama Karması Açısından Değerlendirilmesi
”, İTÜ Ulusal Tekstil Kongresi ve II. Ar-Ge Günü, İSTANBUL/TÜRKİYE, 11 Kasım 2020
OKUR NAZAN, SARIÇAM CANAN, ATUK MURAT, TUNCER BİLGE, YENER İREM, GÖKHAN MERVE BERFİN
Canan Sarıçam Tam metin bildiri
AKP’nin Ekonomi Politikalarının Gelir Eşitsizliği Üzerine Etkisi Türkiye Ekonomisinde Büyüme ve Yapısal Sorunlar
İstanbul/TÜRKİYE, 2013, s. 241-245, Uğur Eğitim ve Pazarlama Yayıncılık A. Ş. - Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları
BAYAR AYŞE AYLİN,GÜNÇAVDI İBRAHİM ÖNER
Ayşe Aylin Bayar Bilimsel KitapKitap Bölümü
Comparison of Isotropic and Anisotropic Models for Solar Radiation On Sloped Surfaces Under Fuzzy Logic Industrial Engineering in the Big Data Era
CHAM/İSVİÇRE, 2019, s. 19-31, Springer Nature Switzerland AG
ÇOBAN VEYSEL,ÇEVİK ONAR SEZİ
Sezi Çevik Onar Bilimsel KitapKitap Bölümü OrganizasyonPazarlama
Kurumsal İmaj Yönetiminde Diğer Müşteri ve Çalışan Etkisi: Araştırma Önerisi Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar
İstanbul/TÜRKİYE, 2012, s. 127-140, Beta Yayınları
KARAOSMANOĞLU ELİF,ELMADAĞ BAŞ AYŞE BANU
Elif Karaosmanoğlu Bilimsel KitapKitap Bölümü

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930