ARAMA SONUÇLARI

Toplam 67 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

A Theoretical Discussion on Marketing Agility and Adaptive Marketing Capabilities in Regards to Firm Performance
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları, Vol. 7, No. 2, Aralık 2021, s. 129-147, ISSN: 21492638
CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF
Uluslarasılaşma Süreci Küresel Pazarlama Yönetimi
2008, BETA
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Ders KitabıKitap Bölümü
Küresel Pazarlama Yönetimi
2008, Beta Yayınları
BURNAZ S.
Coğrafi pazarlama (Geomarketing)
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
İBRAHİM SOLAK
Nesibe Necla Uluğtekin Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
E Market Tedarik Zincirinde Direncin Kırılması E Perakende Lojistik ve Kentsel Planlama İşbirliği
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, No. 15, 26 Ekim 2010
DEKERVENOAEL RONAN, KOCOGLU İPEK, UGURLU SEDA, BOZKAYA BURCİN
Seda Yanık Özbay Tam metin bildiri
Korumalı Yerleşimlerin Pazarlama Söyleminde Kültür ve Mekân
İdeal Kent, Vol. 6, Ocak 2012, s. 208-223, ISSN: 1307-9905
AKGÜN ALİYE AHU
Aliye Ahu Akgün Özgün Makale
Özel Alışveriş Sitelerinin Dünyadaki ve Türkiye’xxdeki Yeri Pazarlama Vizyonun Genişleten Yeniden Doğan Pazarlar
İstanbul/TÜRKİYE, 2014, s. 239-260, Beta
KARAOSMANOĞLU ELİF,AKALIN SUNA
Elif Karaosmanoğlu Bilimsel KitapKitap Bölümü
Miraslaştırarak anma ve karartarak pazarlama üzerine
Mimar.ist, Vol. 56, Haziran 2016, s. 50-54, ISSN: 1302-8219
GÜNAY ZEYNEP
Zeynep Günay Özgün Makale
Rekabet Stratejileri Pazarlama İlkeleri
2018, s. 542-567, BETA
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Ders KitabıKitap Bölümü
Pazarlama ile Üretim-Araştırma-Geliştirme-Tasarım Etkileşimi: Rekabet Üstünlüğüne Giden Yol
2007, Sıtkı Gözlü’ye Armağan
URAY N., BURNAZ S.
Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Ekim 2017
ÖZÇELİK AYŞE BENGİ,GEGEZ EMİNE ESER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Özgün Makale
Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın ve Erkek Karakterlerin Profili Nezih Neyzi ye Armağan
2001, s. 220-231, Pazarlama Ve Kamuoyu Araştırmacıları Derneği
URAY NİMET,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Bilimsel KitapKitap Bölümü
Müşteri İçgörüsü Edinmeye Yönelik Pazarlama Bilgi Sistemi Pazarlama İlkeleri
2018, s. 104-139, BETA
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,KORKUT ALTUNA OYLUM
Huriye Şebnem Burnaz Ders KitabıKitap Bölümü
Türkiye’deki Özel Alışveriş Sitelerinin Müşteri Beklentilerini Karşılama Derecesinin Değerlendirilmesi
20. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 10 Haziran 2015
SARIÇAM CANAN,OKUR NAZAN
Nazan Okur Belirtilmemiş
Dijital Çağda İllüzyonel Pazarlama, Hikâyeleştirme, Kullanıcı Deneyimi ve Oyunlaştırmanın İş Dünyasında Kullanımı
İstanbul/TÜRKİYE, 2018, Kriter Yayınevi
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Bilimsel Kitap
VERİ YÖNELİMLİ PAZARLAMA UYGULAMALARININ KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ MÜŞTERİ DENEYİMİ SÜRECİNDEKİ ÖNEMİ
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2023
CEMİL CAN ÇOKTUĞ
Adnan Veysel Ertemel Tez Doktora Devam Ediyor
Pazarlama araştırmalarında optimal ölçekleme yöntemleri ve uygulanaları
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 1997
BAHAR ÇELİK
Kemal Burç Ülengin Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Lojistik regresyon analizi ve pazarlama araştırmalarında bir uygulama
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2000
SELÇUK KILIÇ
Kemal Burç Ülengin Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Kimya sektöründe dağıtıcı firmaların geleceği: stratejik pazarlama kapsamında analiz ve öneriler
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
SERKAN SOYTAŞ
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Örgütsel hizmet pazarlarında müşteri odaklı pazarlama yaklaşımı
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
CEM TÜRKKAN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930