ARAMA SONUÇLARI

Toplam 73 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Pop up mekan tasarımı ve pazarlama ilişkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2012
ESRA KARAGÖZ
Özge Cordan Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Gayrimenkul yatırım projelerinde konut pazarlama tasarımı ve kullanıcı algısı
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
HADİ EMİR HAYRULLAHOĞLU
Turgay Kerem Koramaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Pazarlama araştırmalarında optimal ölçekleme yöntemleri ve uygulanaları
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 1997
BAHAR ÇELİK
Kemal Burç Ülengin Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Lojistik regresyon analizi ve pazarlama araştırmalarında bir uygulama
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2000
SELÇUK KILIÇ
Kemal Burç Ülengin Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
İlaç sektöründe kural tabanlı bulanık mantık yöntemi ile hekim segmentasyonu ve pazarlama stratejilerinin belirlenmesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
YELİZ ÜNAL YILMAZ
İrem Uçal Sarı Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Veri yönelimli pazarlama uygulamalarının kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sürecindeki önemi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2023
CEMİL CAN ÇOKTUĞ
Adnan Veysel Ertemel Tez Doktora Tamamlandı
Tekstil ve hazır giyim endüstrisi için yeni pazarlama tekniklerinin önemi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
ŞENAY DEMİRKAN
Emel Önder Karaoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
İnşaat sektöründe pazarlama ve markalaşma süreçleri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
ÜMİT DÖNMEZ
Gül Polat Tatar Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Kimya sektöründe dağıtıcı firmaların geleceği: stratejik pazarlama kapsamında analiz ve öneriler
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
SERKAN SOYTAŞ
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Örgütsel hizmet pazarlarında müşteri odaklı pazarlama yaklaşımı
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
CEM TÜRKKAN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Türk tekstil firmalarının yurtdışı pazarlarına yönelik markalaşma süreci ve ilgili pazarlama faaliyetleri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
TANER ÖZTÜRK
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
3PL firmalarının arz zinciri içindeki yeri ve pazarlama yaklaşımları
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2005
MURAT YALÇIN KIRCA
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Lojistik hizmet sağlayıcı firma ile kurulan işbirliği ilişkisinin analizi ve firmanın pazarlama performansına etkisi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
KANAT UYSAL
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Kurumsal sosyal sorumluluk ve firmaların pazarlama başarısındaki yeri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2004
EBRU ÖZKAN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Gayrimenkul yatırımcısı inşaat firmalarında konut pazarlama yönetimi süreci
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2012
GÖZDE GÜL
Emrah Acar Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Marka Yayma Yoluyla Pazara Sunulan Yeni Ürünlerin Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi
Pazarlama Dünyası, Vol. 17, No. 5, 2003, s. 23-30
ESGIN N., BURNAZ S.
KURUMSAL KİMLİKTE ETİK VURGUSUNUN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE TÜKETİCİ EKSTRA ROL DAVRANIŞI İLİŞKİSİNE ETKİSİ
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Vol. 2, No. 1, Nisan 2016, s. 85-102, ISSN: 2149-2638
ALTİNİGNE NESENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Özgün Makale
Hatalı Ürünlerin Tüketici Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep/TÜRKİYE, 18 Haziran 2014, s. 422-431
OKAN MEHMET,DEMİRAY MELEK,KARADAYI SALİHA,FEVZİ MURAT SOLMAZ,ÇOBAN VEYSEL
Saliha Karadayı Usta Tam metin bildiri
Location-based Mobile Content Consumption: Informational vs. Transformational Content in the Form of In-App Push Notifications
48. European Marketing Academy Conference, HAMBURG/ALMANYA, 28 Mayıs 2019
KARAOSMANOĞLU ELİF,ASSIOURAS IOANNIS
Müşteri Deneyiminin Çok-Boyutlu Yapısı: Gömülü Kuram Yaklaşımı
24. Pazarlama Kongresi, KUŞADASI/TÜRKİYE, 1 Mayıs 2019, s. 593-613
DEMİR ÖZGE,KARAOSMANOĞLU ELİF

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930