Toggle navigation
Ana Sayfa
Fakülte ve Enstitü
RAPORLAR
BİLİMSEL YAYINLAR
RAPORLAR
Kurumun Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Türlere Göre Yayın Dağılımı
Alanlara Göre Yayın Sayılarının Dağılımı
Ulusal ve Uluslararası İşbirlikleri ile Üretilen Yayınlar
İSTATİSTİKLER
Öğretim Üyesi Başına Yayın Sayıları
Yayınlardaki Yazar Sayısı
ISI İndekslerine Giren Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Diğer Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Uluslararası Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
Ulusal Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
En Fazla Kitap Yazan Akademisyenler
BİLİMSEL PROJELER
RAPORLAR
xx
yy
aa
bb
cc
ATIFLAR & TANINIRLIK
PATENT
ÖDÜLLER
BİLİMSEL FAALİYETLER
BİLİMSEL ETKİNLİKLER
PERSONEL
RAPORLAR
S.S.S.
EN
ARAMA SONUÇLARI
Toplam
27
adet sonuçtan
20
tanesi görüntülenmektedir.
Arama
>Arama
Makale
Patent
Proje
Kitap
Ödül
Tez
Bildiri
Sanatsal Faaliyet
Yıllara göre arama
Tümünü göster
2024yılından beri
2023yılından beri
2019yılından beri
Özel Aralık Girişi
Examination of maritime education within frame of gamification
Journal of Intelligent Transportation Systems and Applications, Vol. 5, No. 2, Ocak 2022, ISSN: 2636-820X
KAYİŞOĞLU GİZEM, BOLAT FIRAT, PAYALAN ARAS, BOLAT PELİN
Pelin Bolat
Özgün Makale
A Marketing Approach to a Psychological Problem: Problematic Smartphone Use on Adolescents
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH, Vol. 17, No. 7, Ocak 2020, ISSN: 1660-4601
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ARI ELA
Adnan Veysel Ertemel
Özgün Makale
problematic smartphone use
adolescence
marketing
unhook
gamification
Examination of maritime education within frame of gamification
Journal of Intelligent Transportation Systems and Applications, Vol. 5, No. 2, Ocak 2022, ISSN: 2636-820X
KAYİŞOĞLU GİZEM, BOLAT FIRAT, PAYALAN ARAS, BOLAT PELİN
Fırat Bolat
Özgün Makale
Examination of Maritime Education within Frame of Gamification
4 th Global Conference on Innovation in Marine Technology and the Future of Maritime Transportation, 18 Kasım 2021, s. 67-67
KAYİŞOĞLU GİZEM, BOLAT PELİN, BOLAT FIRAT, PAYALAN ARAS
Gizem Kayişoğlu
Özet Bildiri
Maritime Transportation
Gamification of complex morphology learning: the case of Turkish
Computer Assisted Language Learning, Vol. 36, No. 8, Kasım 2023, s. 1421-1449, ISSN: 0958-8221
ERYİĞİT GÜLŞEN, BEKTAŞ FATİH, ALİ UBEY, DERELİ BİHTER
Gülşen Eryiğit
Özgün Makale
R&D Management in the Knowledge Era Selection of Gamification Elements for Demand Side Energy Management: An Application Using Hesitant Fuzzy AHP
2019, s. 299-322, Springer
ÖZTAYŞİ BAŞAR,DOĞAN ONUR,GÜL HAKAN
Başar Öztayşi
Bilimsel Kitap
Kitap Bölümü
ENHANCING CULTURAL HERITAGE DIGITALIZATION AND VISITOR ENGAGEMENT THROUGH LIDAR SCANNING AND GAMIFICATION
29th International Conference of the Association for Computer- Aided Architectural Design Research in Asia (CAADRIA), 22 Nisan 2024
AKBAYLAR HAYRETER İPEK,GÜLEÇ ÖZER DERYA,AŞ ÇEMREK HANDAN
Derya Güleç Özer
Tam metin bildiri
<<
1
2