Toggle navigation
Ana Sayfa
Fakülte ve Enstitü
RAPORLAR
BİLİMSEL YAYINLAR
RAPORLAR
Kurumun Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Türlere Göre Yayın Dağılımı
Alanlara Göre Yayın Sayılarının Dağılımı
Ulusal ve Uluslararası İşbirlikleri ile Üretilen Yayınlar
İSTATİSTİKLER
Öğretim Üyesi Başına Yayın Sayıları
Yayınlardaki Yazar Sayısı
ISI İndekslerine Giren Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Diğer Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Uluslararası Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
Ulusal Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
En Fazla Kitap Yazan Akademisyenler
BİLİMSEL PROJELER
RAPORLAR
xx
yy
aa
bb
cc
ATIFLAR & TANINIRLIK
PATENT
ÖDÜLLER
BİLİMSEL FAALİYETLER
BİLİMSEL ETKİNLİKLER
PERSONEL
RAPORLAR
S.S.S.
EN
ARAMA SONUÇLARI
Toplam
25
adet sonuçtan
20
tanesi görüntülenmektedir.
Arama
>Arama
Makale
Patent
Proje
Kitap
Ödül
Tez
Bildiri
Sanatsal Faaliyet
Yıllara göre arama
Tümünü göster
2023yılından beri
2022yılından beri
2018yılından beri
Özel Aralık Girişi
The Use of Gamification in Sales: The Technology Acceptance Model
Global Joint Conference on Industrial Engineering and Its Application Areas 2021, 30 Ekim 2021
ÇETİN YILDIZ KÜBRA, PEKPAZAR AYCAN, ALTIN GÜMÜŞSOY ÇİĞDEM
Kübra Çetin Yıldız
Tam metin bildiri
Teknoloji Kabulü
Examination of Maritime Education within Frame of Gamification
4 th Global Conference on Innovation in Marine Technology and the Future of Maritime Transportation, 18 Kasım 2021, s. 67-67
KAYİŞOĞLU GİZEM, BOLAT PELİN, BOLAT FIRAT, PAYALAN ARAS
Gizem Kayişoğlu
Özet Bildiri
Maritime Transportation
R&D Management in the Knowledge Era Selection of Gamification Elements for Demand Side Energy Management: An Application Using Hesitant Fuzzy AHP
2019, s. 299-322, Springer
ÖZTAYŞİ BAŞAR,DOĞAN ONUR,GÜL HAKAN
Başar Öztayşi
Bilimsel Kitap
Kitap Bölümü
Mapping Current Trends on Gamification of Cultural Heritage
Universal Design Practice Conference: Game + Design Education, 24 Haziran 2020, s. 281-293
KARAHAN SEVDE, GÜL LEMAN FİGEN
Leman Figen Gül
Tam metin bildiri
Effect of Gamification Applications on Individual Performance: Air Transportation Application
The International Symposium for Production Research 2020 (ISPR2020), 24 Eylül 2020, s. 711-719
ELİTOK SAMET, BOLAT HÜR BERSAM
Hür Bersam Bolat
Tam metin bildiri
<<
1
2