ARAMA SONUÇLARI

Toplam 55 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

İç Mimarlık Eğitiminde Yaratıcılık ve Yarışmalar
2. Ulusal İç Mimarlık Eğitimi Kongresi, IKU,, İstanbul/TÜRKİYE, 20 Aralık 2012
E GARİP, S B GARİP
Seniye Banu Garip Tam metin bildiri
Mimarlık Eğitiminde Haritalama: Geleneksel Eril Mimarlık Üretimine Yaratıcı Bir Eleştiri
Dosya, Eylül 2019, s. 5-17, ISSN: 1309-0704
ŞENEL SIDIKA ASLIHAN
Bilinemeyenler Haritası
Dosya, Eylül 2019, s. 49-54, ISSN: 1309-0704
ŞENEL SIDIKA ASLIHAN, VARTANYAN DİLAVER AYLİN, HANT ELİF, ÖZÇELİK BUSE
İç Mimarlık Eğitimine Farklı Yaklaşımlar ve İTÜ Örneklemesi
1. Ulusal İç Mimarlık Eğitimi Kongresi, ITU, İstanbul/TÜRKİYE, 25 Ekim 2007
N SAĞLAR ONAY, S B GARİP, Ç YURDAKUL
Seniye Banu Garip Tam metin bildiri
İç Mimarlık Eğitiminde Yaratıcılık ve Yarışmalar
2. Ulusal İç Mimarlık Eğitimi Kongresi, IKU, İstanbul/TÜRKİYE, 20 Aralık 2012
E GARİP, S B GARİP
Seniye Banu Garip Özet Bildiri
Mimarlık Eğitiminde İşitsel Mekan ve Farkındalık
12. Ulusal Akustik Kongresi, İZMİR/TÜRKİYE, 14 Eylül 2017, s. 141-151
DEMİR DİLARA,BAYAZIT NURGÜN
Yarışmalar ve Mimarlık Eğitimi Açısından Yeni Potansiyeller
Yarışmalar ve Mimarlık Sempozyumu, İstanbul/TÜRKİYE, 7 Mayıs 2016, s. 24-28
ÖZENER OZAN ÖNDER, ASLAN DENİZ
Erenalp Büyüktopcu Özet Bildiri
İç Mimarlık Eğitiminde Uluslararası Işbirliği Platformları IMIAD San Bernardino Deneyimi
İç Mimarlık Eğitimi 1. Ulusal Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, No. 2006/06, 25 Ekim 2007
SAĞLAR ONAY NİLÜFER,GÖRGÜL EMİNE
Emine Görgül Tam metin bildiri
Arkeolojik Alanda Mimarın Rolü' Uygulamalı Bir Eğitim Modeli ['The Role of Architect in Archaeological Field Studies A Practice-Based Training Model]
TÜBA-KED Türkiye Bilimler Akademisi Kültür Envanteri Dergisi, No. 25, Ağustos 2022, s. 21-32, ISSN: 1304-2440
ALMAÇ UMUT, AR BİLGE, GÜNAY GÖRKEM, KUBAN TOKGÖZ ZEYNEP
Mimari Tasarım İletişim Dili’nin (MTID) Etkin Kullanımının Mimarlık Eğitimi Kapsamında Değerlendirilmesi
Uluslararası Mimarlık ve Tasarım Sempozyumu, İSTANBUL/TÜRKİYE, Vol. 1, 1 Aralık 2017, s. 11-15
GÜLEÇ ÖZER DERYA, AKÇAY KAVAKOĞLU AYŞEGÜL
Mimari Tasarım İletişim Dili’nin (MTID) Etkin Kullanımının Mimarlık Eğitimi Kapsamında Değerlendirilmesi
Uluslararası Mimarlık ve Tasarım Sempozyumu, İSTANBUL/TÜRKİYE, Vol. 1, 1 Aralık 2017, s. 11-15
GÜLEÇ ÖZER DERYA, AKÇAY KAVAKOĞLU AYŞEGÜL
Derya Güleç Özer Özet Bildiri
Mimarlik Egitiminde Degisimler ve Güncel Beklentiler: Avrupa Birligi Çerçevesi Alt Çalisma Grubu
Mimarlik Egitim Kurultayi, ESKISEHIR/TÜRKİYE, 14 Kasım 2013
DOSTOĞLU NESLİHAN,ALİOĞLU EMİNE FÜSÜN,SARGIN GÜVEN ARİF,ÖNAL GÖKÇE,CİRAVOĞLU DEMİRDİZEN AYŞEN,GÜL LEMAN FİGEN
Mimarlık eğitiminin ulusal gündemi Mimarlık Eğitimi Ulusal Yeterlilikler Çerçevesi çalışması
XXVI. Mimarlık Okulları Bölüm Başkanları İletişim Grubu (MOBBİG) Toplantısı, Vol. 1, 8 Mayıs 2008, s. 85-96
AKÖZER EMEL, ÖZKAR MİNE, ÖNÜR SELAHATTİN
Mine Özkar Kabakçıoğlu Tam metin bildiri
Türkiye’de Mimarlık Eğitimi ve Bilişim Teknolojileri
Mimarlıkta Sayısal Tasarım Sempozyumu, İTÜ, İstanbul/TÜRKİYE, 2 Mart 2013
GÜL LEMAN FİGEN,ÇAĞDAŞ GÜLEN,ÇAĞLAR TAYYİBE NUR,GÜL MEHMET MURAT,SİPAHİOĞLU IŞIL RUHİ,BALABAN ÖZGÜN
Leman Figen Gül Tam metin bildiri
Towards Studio 21 Experiments in Design Education Using BIM
SIGRADI Congress Of The Iberoamerican Society Of Digital Graphics, Bogota/KOLOMBİYA, 17 Kasım 2010, s. 43-46
CLAYTON MARK J,ÖZENER OZAN ÖNDER,HALIBURTON JAMES T,FARIAS FRANCISCO
Connected Interiors as An Architectural Design Studio
Modern Interiors Research Centre MIRC (Kingston School of Art, Kingston University) Webinar, 19 Mart 2021
ŞENEL SIDIKA ASLIHAN
Kaynaştırma Eğitimi Mekanlarında Yaşam Merkezi Biriminin Tasarım Kriterlerinin Belirlenmesi Üzerine Bir İnceleme: SERÇEV Engelsiz Meslek Lisesi Örneği
İÇLİS-II I İç Mimarlık Lisansüstü Çalışmalar Sempozyumu-II, 26 Ekim 2017
GÜLBAHAR SİMGE,CORDAN ÖZGE
Özge Cordan Tam metin bildiri
Deneyim Mimarlığı Ve Mekanları Üzerine Pallasmaa ve Zumthor Üzerine Eleştirel Bir Okuma
İÇMEK I İç Mimarlık Eğitimi 3.Ulusal Kongresi, İSTANBUL/TÜRKİYE, 5 Kasım 2015
UYSAL MELTEM,CORDAN ÖZGE
Özge Cordan Tam metin bildiri
Discourse as representation of design thinking and beyond Considering the tripod of architecture Media education and practice
The International Journal of Art and Design Education, Vol. 19, No. 1, 2000, s. 72-85, ISSN: 0260-9991
ŞENTÜRER AYŞE,İSTEK İSMAİL CİHANGİR
Curriculum Development in Interior Architecture Education ITU Case
A/Z ITU Journal of Faculty of Architecture, istanbul/TÜRKİYE, Vol. 11, No. 1, 2014, s. 185-197, ISSN: 1302-8324
CORDAN ÖZGE,GÖRGÜL EMİNE,NUMAN BAHADIR,ÇİNÇİK BENEK

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930