İnşaat sektöründe pazarlama ve markalaşma süreçleri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
ÜMİT DÖNMEZ
|
Tekstil ve hazır giyim endüstrisi için yeni pazarlama tekniklerinin önemi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
ŞENAY DEMİRKAN
|
Veri yönelimli pazarlama uygulamalarının kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sürecindeki önemi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2023
CEMİL CAN ÇOKTUĞ
|
Pazarlama araştırmalarında optimal ölçekleme yöntemleri ve uygulanaları
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 1997
BAHAR ÇELİK
|
Lojistik regresyon analizi ve pazarlama araştırmalarında bir uygulama
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2000
SELÇUK KILIÇ
|
Kimya sektöründe dağıtıcı firmaların geleceği: stratejik pazarlama kapsamında analiz ve öneriler
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
SERKAN SOYTAŞ
|
Örgütsel hizmet pazarlarında müşteri odaklı pazarlama yaklaşımı
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
CEM TÜRKKAN
|
Türk tekstil firmalarının yurtdışı pazarlarına yönelik markalaşma süreci ve ilgili pazarlama faaliyetleri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
TANER ÖZTÜRK
|
3PL firmalarının arz zinciri içindeki yeri ve pazarlama yaklaşımları
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2005
MURAT YALÇIN KIRCA
|
Lojistik hizmet sağlayıcı firma ile kurulan işbirliği ilişkisinin analizi ve firmanın pazarlama performansına etkisi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
KANAT UYSAL
|
Kurumsal sosyal sorumluluk ve firmaların pazarlama başarısındaki yeri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2004
EBRU ÖZKAN
|
Nesnelerin interneti bağlamında tarımda dijitalleşme ve pazarlama stratejileri
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2024
MİNE AYDINLIK
|
Emlak sektöründe pazarlama planının değerlendirilmesi ve alternatif pazar araştırması sistematiği önerisi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
YONCA ÇİKLER
|
Gayrimenkul yatırımcısı inşaat firmalarında konut pazarlama yönetimi süreci
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2012
GÖZDE GÜL
|
Pop up mekan tasarımı ve pazarlama ilişkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2012
ESRA KARAGÖZ
|
Pop Up Mekan Tasarımı ve Pazarlama İlişkisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, No. 9, Ocak 2014, s. 121-139, ISSN: 1309-081X
CORDAN ÖZGE, KARAGÖZ ESRA
|
Pop Up Mekan Tasarımı ve Pazarlama İlişkisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, No. 9, Haziran 2013, s. 121-139, ISSN: 2602-3407
CORDAN ÖZGE
|
Hazır Giyim Markalarının Z Jenerasyonunu ile Online Etkileşimlerinin İncelenmesi ve Z Jenerasyonu için Dijital Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesi
İTÜ Ulusal Tekstil Kongresi ve II. Ar-Ge Günü, İSTANBUL/TÜRKİYE, 11 Kasım 2020
SARIÇAM CANAN, OKUR NAZAN, ÖMÜR ELİF, ÖZCAN HANİFE, SÖĞÜT ZEYNEP
|
Hazır Giyim Perakende Sektöründe Müşteri Memnuniyetinin Pazarlama Karması Açısından Değerlendirilmesi
”, İTÜ Ulusal Tekstil Kongresi ve II. Ar-Ge Günü, İSTANBUL/TÜRKİYE, 11 Kasım 2020
OKUR NAZAN, SARIÇAM CANAN, ATUK MURAT, TUNCER BİLGE, YENER İREM, GÖKHAN MERVE BERFİN
|
EXTERNAL BENCHMARKING AMONG PRIVATE SALE WEBSITES HAVING DIFFERENT RETAIL BUSINESS MODELS
ITFC 2023 INTERNATIONAL TEXTILE AND FASHION CONGRESS, İSTANBUL/TÜRKİYE, 16 Mart 2023, s. 60-66
SARIÇAM CANAN, OKUR NAZAN
|