ARAMA SONUÇLARI

Toplam 72 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

İnşaat sektöründe pazarlama ve markalaşma süreçleri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
ÜMİT DÖNMEZ
Gül Polat Tatar Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Tekstil ve hazır giyim endüstrisi için yeni pazarlama tekniklerinin önemi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
ŞENAY DEMİRKAN
Emel Önder Karaoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Veri yönelimli pazarlama uygulamalarının kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sürecindeki önemi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2023
CEMİL CAN ÇOKTUĞ
Adnan Veysel Ertemel Tez Doktora Tamamlandı
Pazarlama araştırmalarında optimal ölçekleme yöntemleri ve uygulanaları
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 1997
BAHAR ÇELİK
Kemal Burç Ülengin Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Lojistik regresyon analizi ve pazarlama araştırmalarında bir uygulama
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2000
SELÇUK KILIÇ
Kemal Burç Ülengin Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Kimya sektöründe dağıtıcı firmaların geleceği: stratejik pazarlama kapsamında analiz ve öneriler
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
SERKAN SOYTAŞ
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Örgütsel hizmet pazarlarında müşteri odaklı pazarlama yaklaşımı
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
CEM TÜRKKAN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Türk tekstil firmalarının yurtdışı pazarlarına yönelik markalaşma süreci ve ilgili pazarlama faaliyetleri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
TANER ÖZTÜRK
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
3PL firmalarının arz zinciri içindeki yeri ve pazarlama yaklaşımları
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2005
MURAT YALÇIN KIRCA
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Lojistik hizmet sağlayıcı firma ile kurulan işbirliği ilişkisinin analizi ve firmanın pazarlama performansına etkisi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
KANAT UYSAL
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Kurumsal sosyal sorumluluk ve firmaların pazarlama başarısındaki yeri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2004
EBRU ÖZKAN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Nesnelerin interneti bağlamında tarımda dijitalleşme ve pazarlama stratejileri
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2024
MİNE AYDINLIK
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Emlak sektöründe pazarlama planının değerlendirilmesi ve alternatif pazar araştırması sistematiği önerisi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
YONCA ÇİKLER
Murat Kuruoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Gayrimenkul yatırımcısı inşaat firmalarında konut pazarlama yönetimi süreci
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2012
GÖZDE GÜL
Emrah Acar Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Pop up mekan tasarımı ve pazarlama ilişkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2012
ESRA KARAGÖZ
Özge Cordan Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Pop Up Mekan Tasarımı ve Pazarlama İlişkisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, No. 9, Ocak 2014, s. 121-139, ISSN: 1309-081X
CORDAN ÖZGE, KARAGÖZ ESRA
Özge Cordan Özgün Makale
Pop Up Mekan Tasarımı ve Pazarlama İlişkisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, No. 9, Haziran 2013, s. 121-139, ISSN: 2602-3407
CORDAN ÖZGE
Özge Cordan Özgün Makale
Hazır Giyim Markalarının Z Jenerasyonunu ile Online Etkileşimlerinin İncelenmesi ve Z Jenerasyonu için Dijital Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesi
İTÜ Ulusal Tekstil Kongresi ve II. Ar-Ge Günü, İSTANBUL/TÜRKİYE, 11 Kasım 2020
SARIÇAM CANAN, OKUR NAZAN, ÖMÜR ELİF, ÖZCAN HANİFE, SÖĞÜT ZEYNEP
Canan Sarıçam Tam metin bildiri
Hazır Giyim Perakende Sektöründe Müşteri Memnuniyetinin Pazarlama Karması Açısından Değerlendirilmesi
”, İTÜ Ulusal Tekstil Kongresi ve II. Ar-Ge Günü, İSTANBUL/TÜRKİYE, 11 Kasım 2020
OKUR NAZAN, SARIÇAM CANAN, ATUK MURAT, TUNCER BİLGE, YENER İREM, GÖKHAN MERVE BERFİN
Canan Sarıçam Tam metin bildiri
EXTERNAL BENCHMARKING AMONG PRIVATE SALE WEBSITES HAVING DIFFERENT RETAIL BUSINESS MODELS
ITFC 2023 INTERNATIONAL TEXTILE AND FASHION CONGRESS, İSTANBUL/TÜRKİYE, 16 Mart 2023, s. 60-66
SARIÇAM CANAN, OKUR NAZAN
Canan Sarıçam Tam metin bildiri pazarlama

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930