Mimari Tasarım İletişim Dili’nin (MTID) Etkin Kullanımının Mimarlık Eğitimi Kapsamında Değerlendirilmesi
Uluslararası Mimarlık ve Tasarım Sempozyumu, İSTANBUL/TÜRKİYE, Vol. 1, 1 Aralık 2017, s. 11-15
GÜLEÇ ÖZER DERYA, AKÇAY KAVAKOĞLU AYŞEGÜL
|
Yarışmalar ve Mimarlık Eğitimi Açısından Yeni Potansiyeller
Yarışmalar ve Mimarlık Sempozyumu, İstanbul/TÜRKİYE, 7 Mayıs 2016, s. 24-28
ÖZENER OZAN ÖNDER, ASLAN DENİZ
|
Mimari Tasarım İletişim Dili’nin (MTID) Etkin Kullanımının Mimarlık Eğitimi Kapsamında Değerlendirilmesi
Uluslararası Mimarlık ve Tasarım Sempozyumu, İSTANBUL/TÜRKİYE, Vol. 1, 1 Aralık 2017, s. 11-15
GÜLEÇ ÖZER DERYA, AKÇAY KAVAKOĞLU AYŞEGÜL
|
Arkeolojik Alanda Mimarın Rolü' Uygulamalı Bir Eğitim Modeli ['The Role of Architect in Archaeological Field Studies A Practice-Based Training Model]
TÜBA-KED Türkiye Bilimler Akademisi Kültür Envanteri Dergisi, No. 25, Ağustos 2022, s. 21-32, ISSN: 1304-2440
ALMAÇ UMUT, AR BİLGE, GÜNAY GÖRKEM, KUBAN TOKGÖZ ZEYNEP
|
İç Mimarlık Eğitiminde Yaratıcılık ve Yarışmalar
2. Ulusal İç Mimarlık Eğitimi Kongresi, IKU, İstanbul/TÜRKİYE, 20 Aralık 2012
E GARİP, S B GARİP
|
İç Mimarlık Eğitimine Farklı Yaklaşımlar ve İTÜ Örneklemesi
1. Ulusal İç Mimarlık Eğitimi Kongresi, ITU, İstanbul/TÜRKİYE, 25 Ekim 2007
N SAĞLAR ONAY, S B GARİP, Ç YURDAKUL
|
İç Mimarlık Eğitimine Farklı Yaklaşımlar ve İTÜ Örneklemesi
1. Ulusal İç Mimarlık Eğitimi Kongresi, ITU, İstanbul/TÜRKİYE, 25 Ekim 2007
N SAĞLAR ONAY, S B GARİP, Ç YURDAKUL
|
İç Mimarlık Eğitiminde Yaratıcılık ve Yarışmalar
2. Ulusal İç Mimarlık Eğitimi Kongresi, IKU,, İstanbul/TÜRKİYE, 20 Aralık 2012
E GARİP, S B GARİP
|
Mimarlık Eğitiminde İşitsel Mekan ve Farkındalık
12. Ulusal Akustik Kongresi, İZMİR/TÜRKİYE, 14 Eylül 2017, s. 141-151
DEMİR DİLARA,BAYAZIT NURGÜN
|
İç Mimarlık Eğitiminde Uluslararası Işbirliği Platformları IMIAD San Bernardino Deneyimi
İç Mimarlık Eğitimi 1. Ulusal Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, No. 2006/06, 25 Ekim 2007
SAĞLAR ONAY NİLÜFER,GÖRGÜL EMİNE
|
İç Mimarlık Eğitiminde Günceli Yakalamak İTÜ Örneği
II. Ulusal İç Mimarlık Eğitimi Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 20 Aralık 2012
CORDAN ÖZGE,GÖRGÜL EMİNE,NUMAN BAHADIR
|
Bilinemeyenler Haritası
Dosya, Eylül 2019, s. 49-54, ISSN: 1309-0704
ŞENEL SIDIKA ASLIHAN, VARTANYAN DİLAVER AYLİN, HANT ELİF, ÖZÇELİK BUSE
|
Mimarlık Eğitiminde Haritalama: Geleneksel Eril Mimarlık Üretimine Yaratıcı Bir Eleştiri
Dosya, Eylül 2019, s. 5-17, ISSN: 1309-0704
ŞENEL SIDIKA ASLIHAN
|
Connected Interiors as An Architectural Design Studio
Modern Interiors Research Centre MIRC (Kingston School of Art, Kingston University) Webinar, 19 Mart 2021
ŞENEL SIDIKA ASLIHAN
|
Future Envisions As Triggering Mechanisms In Interior Design Studios Urban Interiors Istanbul 2050 Studio Process
Archdesign 2016, 3rd Architectural Design Conference, 16 Haziran 2016
GÖRGÜL EMİNE,GARİP SENİYE BANU
|
Yüksek Lisans Eğitimi Kapsamında Kamu Üniversite İşbirliğine İlişkin Bir Model Önerisi
İçlek Ulusal İç Mimarlık Lisansüstü Eğitim Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 26 Şubat 2015
ÖZGEN İMRE,GÖRGÜL EMİNE,ÜNSAL GÜLMEZ NİLAY
|
IMIAD International Master of Interior Architectural Design Education
Arkitekt, No. 11, Kasım 2006, s. 22-29, ISSN: 1301-6121
ATASOY AYLA,NUMAN BAHADIR,GÖRGÜL EMİNE,FIALHO LEANDRO ALVES TEIXEIRA MÜGE
|
Curriculum Development in Interior Architecture Education ITU Case
A/Z ITU Journal of Faculty of Architecture, istanbul/TÜRKİYE, Vol. 11, No. 1, 2014, s. 185-197, ISSN: 1302-8324
CORDAN ÖZGE,GÖRGÜL EMİNE,NUMAN BAHADIR,ÇİNÇİK BENEK
|
İnsan ve İç Mekân Etkileşimi ve Temsilinde Bir Araç Olarak Sinemasal Mekân ve Araştırma Yöntemi Önerisi Olarak Semiyoloji ve Sinematografi İlişkis
İÇLEK I. Ulusal İç Mimarlık Yüksek Lisans Eğitimi Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 1 Şubat 2015
GÖRGÜL EMİNE
|
Sürdürülebilirlik Bağlamında Eğitimde Bütünleşik Tasarım Yaklaşım
İÇLEK I. Ulusal İç Mimarlık Yüksek Lisans Eğitimi Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 1 Şubat 2015
GÖRGÜL EMİNE
|