Eurorack Synthesizer Enthusiasts: “Communities of Practice” and/or “the Hyper-Individuation of Creative Practice”?
SONIFIED: A Symposium of Sonic Practices, 29 Aralık 2022
KÖKER OĞUL
|
Türkiye’deki Müzik Okullarında Türk Müziği Eğitiminin Gerekliliği
Uluslararası Hisarlı Ahmet Sempozyumu, Kütahya/TÜRKİYE, 4 Haziran 2021
BALCI OĞUZHAN
|
Sokaklarda Dans
Uluslararası İstanbul Müzik ve Dans Buluşması, İstanbul/TÜRKİYE, 28 Ağustos 2015
KURTİŞOĞLU FATMA BELMA
|
Dansın Disipliner Yol Haritası: Yöntemler, Kuramlar, Yaklaşımlar Müzik, Dans, Gösterim: Tarihsel ve Kuramsal Tartışmalar
2013, Boğaziçi Üniversitesi Yayınları
İNCEDERE ZEYNEP GONCA
|
CİHAT AŞKIN İLE KONUŞMALAR
Ankara/TÜRKİYE, 2022, Sevda Cenap And Müzik Vakfı
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
Yusuf Kırşehrî nin Müzik Teorisi
Kırşehir/TÜRKİYE, 2012, Kırşehir Valiliği
DOĞRUSÖZ DİŞİAÇIK NİLGÜN
|
Müzik ve Hareket Eğitimi Çerçevesinde Geleneksel Türk Tiyatrosu Öğelerinin Kullanılması Üzerine Öğeler
Akademik Bakış, No. 33, Aralık 2012, ISSN: 1694-528X
TOKSOY ATİLLA COŞKUN
|
Orta Asya'dan Osmanlıya Türk Musikisinini İntikali Türk Dünyası Uygarlık Tarihi
2022, s. 443-460, Boğaziçi
USLU RECEP
|
Orff Yaklaşımı Elementer Müzik ve Hareket Eğitimine Giriş
istanbul/TÜRKİYE, 2014, İTÜ Vakıf Yayınları
TOKSOY ATİLLA COŞKUN
|
Müzik Pazarında Yerel Üretimler: World Music’ten Tekno-Roman’a” Porte Akademik
porte akademik, Ocak 2013, ISSN: 2146-2453
BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR, ÖZTÜRKMEN YILMAZ ARZU, İNCEDERE ZEYNEP GONCA
|
Halk Danslarına Çalgısal Eşlikte Geleneksel İcra Biçimi Ayağa Çalma ve Asma Davul Örneği
1.ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ -DİCLE ÜNİVERSİTESİ DEVLET KONSERVATUARI, 6 Mayıs 2015
UZUNKAYA EYÜP
|
Kalbim O Viran Evlere Benzer: Gomidas Vartabed’xxin Müzik Mirası
İstanbul/TÜRKİYE, 2019, Birzamanlar Yayıncılık
BİLAL MELİSSA,YILDIZ ATAŞ BURCU
|
Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Osmanlı da Köçekler, Çengiler
Müzik Biliminde Gençler Semineri, İstanbul/TÜRKİYE, 11 Mayıs 2009
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
Türkiye de Klasik ve Çağdaş Müzik Yapımlarında Sanatçı ile Ses Mühendisi Arasındaki İletişim
ATMM Conference 2013, 31 Ekim 2013
KARADOĞAN CAN
|
Örnek Olay Analizi: Ahırkapı Romanları’nda Dil, Müzik ve Kimliksel Sunum İlişkisi
38th International Congress of Asia and North Africa Studies (ICANAS), 10 Ekim 2007
İNCEDERE ZEYNEP GONCA
|
Müzikte Cinsiyet Rollerine İlişkin Yargılar: Kanon, Gettolaşma ve Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Kadın Besteci Sorunu Kadın ve Müzik
İstanbul/TÜRKİYE, 2017, s. 63-96, MIAM - Milenyum
ÖZKİŞİ AKINCI ZEYNEP GÜLÇİN
|
GÜNÜMÜZ EZAN KIRAÂTİNİN TİLÂVETİ DEĞERLENDİRİLMESİ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, İLAHİYAT FAKÜLTESİ, DİN VE MÜZİK ULUSAL SEMPOZYUMU, İSTANBUL/TÜRKİYE, 26 Nisan 2012
ERGUNER SÜLEYMAN
|
EDVARLARIN İZİNDEN: İSMAİL HAKKI BEY ARŞİVİNDE BULUNAN HAMPARSUM DEFTERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi, Ocak 2024, ISSN: 2667-6001
KONAN SERHAN DİLHAN
|
MÜRSEL BEY BARAK HAVASININ SES İCRASI ÖZELİNDE İNCELENMESİ MÜZİK KÜLTÜRÜNE DAİR ÇEŞİTLİ GÖRÜŞLER XII
2023, s. 103-116, Eğitim Yayınevi
GÜNDOĞDU SALİH
|
Kars İli Ocaklı Köyü Halk Oyunları Müziklerinin Makamsal Analizi
Doğu Dünyasında Geleneksel Türk Müzik Kültürü-Uluslararası Sempozyum, Kars/TÜRKİYE, 9 Haziran 2014
BOZKURT FUNDA, AÇAR YAKUP
|