Tanrıçaların Mirası: Tefçi Kadınlar Kadın ve Müzik
İstanbul/TÜRKİYE, 2017, s. 119-138, Milenyum
ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN
|
Etnomüzikolojinin Dönüşümü: Kuramlar ve Konular Müzik, Dans, Gösterim
İstanbul/TÜRKİYE, 2013, s. 33-60, Boğaziçi Üniversitesi Matbaası
ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN
|
Türkiye’deki Müzik Okullarında Türk Müziği Eğitiminin Gerekliliği
Uluslararası Hisarlı Ahmet Sempozyumu, Kütahya/TÜRKİYE, 4 Haziran 2021
BALCI OĞUZHAN
|
Beste i Kadimlerde Cümle Ritmi ve Zaman Döngüsel bir Analiz Modeli
"Müzik Teorisi Araştırmaları" 30 Mart 2012 ITU Maçka, 30 Mart 2012
BAYSAL OZAN
|
Halk Danslarına Çalgısal Eşlikte Geleneksel İcra Biçimi Ayağa Çalma ve Asma Davul Örneği
1.ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ -DİCLE ÜNİVERSİTESİ DEVLET KONSERVATUARI, 6 Mayıs 2015
UZUNKAYA EYÜP
|
Geleneksel Halk Oyunlarında Popüler Kültür Etkileri GDO Genetiği Değiştirilmiş Oyunlar
1.ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ -DİCLE ÜNİVERSİTESİ DEVLET KONSERVATUARI, 6 Mayıs 2015
UZUNKAYA EYÜP
|
HALAY TÜRÜ OYUNLARIN MÜZİKLERİNDE KARŞILAŞILAN VARYANTLARA BİR ÖRNEK:”ERZİNCAN VE SİVAS’xxTA OYNANAN DÜZ OYUNU”
4 .MÜZİK VE DANS KONGRESİ, 19 Ekim 2018
UZUNKAYA EYÜP,EKMEN CEM
|
Müzik Pazarında Yerel Üretimler: World Music’ten Tekno-Roman’a” Porte Akademik
porte akademik, Ocak 2013, ISSN: 2146-2453
BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR, ÖZTÜRKMEN YILMAZ ARZU, İNCEDERE ZEYNEP GONCA
|
Yerellikten Globalliğe Muhalif bir Müzik Süreci: Rai Pop-Rai
Folklor Edebiyat, Ocak 2006, ISSN: 1300-7491
BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR, İNCEDERE ZEYNEP GONCA
|
Türkiye de Klasik ve Çağdaş Müzik Yapımlarında Sanatçı ile Ses Mühendisi Arasındaki İletişim
ATMM Conference 2013, Ankara/TÜRKİYE, 31 Ekim 2013
KARADOĞAN CAN
|
Hamparsum Notası
Uluslararası Osmanlı Dönemi Türk Müziği Sempozyumu, 5 Nisan 2006
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Kültürel Tını Algısı: Bir Türk Çalgısının Yabancı Kültürdeki Tını Algısı ve Karşılaştırmalı İncelemesi
Uluslararası Müzik ve Bilimler Sempozyumu, 17 Nisan 2019
KAKI SERTAÇ
|
Müzik Paleografyası ve Müzikoloji Özet Bildiri
III. Uluslararası Müzikoloji Sempozyumu, İstanbul/TÜRKİYE, 26 Ekim 2001
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Müzik ve Mimarlık Deneyimleri
SALT Galata, İstanbul, İstanbul/TÜRKİYE, 11 Ocak 2016
EREK MEHMET CEVDET
|
Makam Teorisi Eğitiminde Çeşniler Arasındaki İlişkilerin Önemi
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, Kasım 2014, ISSN: 2146-2453
ÖZEK EREN
|
Türk Müziği Eğitiminde Meşkin Yeri
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, Eylül 2017, ISSN: 2146-2453
ÖZEK EREN
|
Alaeddin Yavaşca İcrasının Frekans Analizi Ve Kuramsal Değerler İle Karşılaştırılması
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 18, Aralık 2019, ISSN: 2146-2453
ÖZEK EREN
|
Kani Karaca İcrasında Artık İkili Aralığı Kullanımı ve Perde Anlayışı
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 20, Ağustos 2021, ISSN: 2146-2453
ÖZEK EREN
|
Müzik ve Hareket Eğitimi Çerçevesinde Geleneksel Türk Tiyatrosu Öğelerinin Kullanılması Üzerine Öğeler
Akademik Bakış, No. 33, Aralık 2012, ISSN: 1694-528X
TOKSOY ATİLLA COŞKUN
|
Türkiye’de Orff-Schulwerk ile ilgili Bilimsel Yayınların incelenmesi
Uluslararası Porte Akademik Müzik ve Dans Dergisi, No. 18, 2019, ISSN: 2619-9688
TOKSOY ATİLLA COŞKUN
|