Utku Dervent Resmi Her Resim Bir Otoportredir Utku Dervent Sanatçı Kitabı
İstanbul/TÜRKİYE, 2016, s. 12-19, Bozlu Sanat Yayınları
DERVENT UTKU,HAŞLAKOĞLU OĞUZ,İNATÇI ÜMİT
|
Changes in voice and vocal performance of movement-based voice training
İdil Sanat ve Dil Dergisi, Vol. 11, No. 93, Mayıs 2022, s. 625-634, ISSN: 2146-9903
KAR TUĞÇEM
|
TRT REPERTUARINDAKİ KASTAMONU TÜRKÜLERİNİN TÜRK SANAT MÜZİĞİNDEKİ MAKAM KARŞILIKLARI AÇISINDAN ANALİZİ
İkinci kastamonu Kültür Sempozyumu, No. 2, 18 Eylül 2003, s. 311
ALEMLİ ALİ İHSAN
|
Lozan Karikatürlerinde Barış Sembolü 100. Yılında Lozan Barış Antlaşması
İstanbul/TÜRKİYE, 2023, s. 458-485, İBB İstanbul Kültür ve Sanat Ürünleri Ticaret AŞ
MALKOÇ EMİN ALP
|
Lozan Aynasından Yansıyanlar: İsviçre Basınından Türkiye İzlenimleri 100. Yılında Lozan Barış Antlaşması
İstanbul/TÜRKİYE, 2023, s. 1086-1117, İBB İstanbul Kültür ve Sanat Ürünleri Ticaret AŞ
İŞLER ESRA İLKAY, MALKOÇ EMİN ALP
|
Milli Mücadele Yıllarında İstanbul Köyleri Köyleriyle İstanbul
İstanbul/TÜRKİYE, 2022, s. 114-141, İBB İstanbul Kültür ve Sanat Ürünleri Ticaret AŞ
MALKOÇ EMİN ALP
|
Türk Sanat Müziği Ses İcrasında DoctorVox Ses Terapi Cihazı Destekli Sesi Poze Etme Uygulamaları ve Programlanmış Etüt İçeriği
Türk Müziği, Vol. 1, No. 1, Aralık 2021, s. 23-30, ISSN: 2822-3195
KAR TUĞÇEM
|
TÜRKÜLERİN DİNAMİK YAPISINI OLUŞTURAN OLGULARIN ÖĞRETİMİNDE İZLENECEK BİR YAKLAŞIM ÖNERİSİ: ORTA ANADOLU AĞZI ÖRNEĞİ
İdil Sanat ve Dil Dergisi, Vol. 10, No. 83, Temmuz 2021, s. 1105-1137, ISSN: 2146-9903
USLU ERHAN, DOĞRUSÖZ DİŞİAÇIK NİLGÜN
|
Gelenek, Değişme, Arayış: Rauf Yekta Bey’in Besteciliğinde Geleneği Sahipleniş ve Deneysel Yönelim Osmanlı-Türk Müziğine Bakışlar: Müzik, Teori ve İcra
İstanbul/TÜRKİYE, 2021, s. 52-75, Arkeoloji ve Sanat
TAŞDELEN DUYGU, DOĞRUSÖZ DİŞİAÇIK NİLGÜN, ERGUR ALİ
|
GRAND PALAİS ‘MONUMENTA SERİSİ’ VE TURBİNE HALL ‘THEUNİLEVER SERİSİ’ SERGİLERİNDEN ÇAĞDAŞ SANATIN MEKANSALALGIYI TERSYÜZ EDEN YAPITLARI
Route Educational and Social Science Journal, Ekim 2015, s. 470-492, ISSN: 2148-5518
ERGİN DOĞRUER NİLÜFER,SÖZERİ ÖZÇELİK MELİHA
|
Osmanlı Dönemi İstanbul Müzeleri Antik Çağ dan XXI Yüzyıla Büyük İstanbul Tarihi Edebiyat Kültür ve Sanat
İstanbul/TÜRKİYE, 2015, s. 484-495, İBB Kültür AŞ. & İSAM
CEPHANECİGİL VESİLE GÜL
|
Tüm Çalışmaları Mimar Vedad Kimliğinin İzinde Bir Mimar
Istanbul/TÜRKİYE, 2001, s. 323-382, Yapı Kredi Kültür ve Sanat Yay.
CEPHANECİGİL VESİLE GÜL
|
Yüzyıl Dönümü Türkiyesinde “Milli” Bir İlgi Alanı : Mimarlık Tarihi Geç Osmanlı Döneminde Sanat Mimarlık ve Kültür Karşılaşmaları
İstanbul/TÜRKİYE, 2016, s. 3-15, İş Bankası Kültür Yay.
CEPHANECİGİL VESİLE GÜL
|
Tarihin Dekoru Olarak Mimarlık: Ahmed Refik’in Metinlerinde Mimari Geçmiş Sanat Tarihi Defterleri 13 14 Filiz Özer e Armağan
İstanbul/TÜRKİYE, 2010, s. 271-284, Ege Yay.
CEPHANECİGİL VESİLE GÜL
|
İstanbul'da Su, Atıksu ve Çevre İlişkisi İstanbul Su Kültürü
İstanbul/TÜRKİYE, 2022, s. 357-383, İstanbul Büyükşehir Belediyesi İstanbul Kültür ve Sanat Ürünler, Ticaret A.Ş.
SÖZEN SEVAL
|
Kanalın Olası Meteorolojik Etkileri Kanal İstanbul Çok Disiplinli Bilimsel Değerlendirme, 2020
İstanbul/TÜRKİYE, 2020, s. 349-377, Kültür Sanat Basımevi
MENTEŞ ŞÜKRAN SİBEL, ÜNAL YURDANUR, KADIOĞLU MİKDAT
|
ERAY ALTINBÜKEN'İN “ATEŞE KARŞI” ESERİNİN ANALİZİ VE ODA MÜZİĞİNE KATKISI
İdil Sanat ve Dil Dergisi, Vol. 12, No. 102, Şubat 2023, s. 235-268, ISSN: ISSN(p): 2146 - 9903 ISSN(e): 2147 - 3056
BALCI OĞUZHAN
|
Kanalın Olası Meteorolojik Etkileri Kanal İstanbul Çok Disiplinli Bilimsel Değerlendirme, 2020
İstanbul/TÜRKİYE, 2020, s. 349-377, Kültür Sanat Basımevi
MENTEŞ ŞÜKRAN SİBEL, ÜNAL YURDANUR, KADIOĞLU MİKDAT
|
Ord. Prof. Dr. A. Süheyl Ünver’in Geleneksel Türk Kitap Sanatları Tarihyazımına Katkısı: Necmeddin Okyay Defterleri
Sanat Tarihi Yıllığı, No. 27, Haziran 2018, s. 101-137, ISSN: 0579-4080
ERKMEN BİRKANDAN ASLIHAN,ATAYOL PINAR
|
Osmanlı Toplumunun Tarih Metinlerinden Resimlere Yansıyan Kadınları
I. Uluslararası Kadın Sempozyumu -Sanat, Estetik ve Şiddet Üçgeninde Kadın, İZMİR/TÜRKİYE, Vol. 1, No. 1, 5 Mart 2020, s. 41-41
ERKMEN BİRKANDAN ASLIHAN, PARLADIR ŞEBNEM
|