Kastamonulu Aşık Yorgansız Hakkı Çavuş
İstanbul/TÜRKİYE, 1997, TC. Kastamonu Valiliği, Kastamonu Kalkınma Vakfı ve Kastamonu Kalkınma Yakacak Pazarlama Limited Şirketi
ŞENEL SÜLEYMAN
|
Web Sitesi Özelliklerinin Müşteri Odaklı Marka Değeri ve Tüketici Davranışlarına Etkisi Hizmet ve İmalat Sektörlerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir/TÜRKİYE, 25 Ekim 2008, s. 171-186
NACAR RAMAZAN,ULUDAĞ ONUR,ÇETİN SAMET,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Pop Up Mekan Tasarımı ve Pazarlama İlişkisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, No. 9, Ocak 2014, s. 121-139, ISSN: 1309-081X
CORDAN ÖZGE, KARAGÖZ ESRA
|
Masum Değili Hiç Birimiz... Tüketici Marka İlişkisinde Bilişsel Uyumsuzluğun İki Yüzü
24. Pazarlama Kongresi, KUŞADASI/TÜRKİYE, 1 Mayıs 2019, s. 188-202
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Online Consumer Reviews: How Are They Credible?
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir/TÜRKİYE, 23 Haziran 2022
DURKAYA KURTCAN BETÜL, DEMİRAY MELEK, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
|
Hatalı Ürünlerin Tüketici Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep/TÜRKİYE, 18 Haziran 2014, s. 422-431
OKAN MEHMET,DEMİRAY MELEK,KARADAYI SALİHA,FEVZİ MURAT SOLMAZ,ÇOBAN VEYSEL
|
Ucuz Etin Yahnisi Tüketicinin İndirim Dönemlerinde Ürün Hatalarına Karşı Tepkileri
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya/TÜRKİYE, 6 Ekim 2016
ERGEN FATMA HİLAL,DEMİR ÖZGE,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Location-based Mobile Content Consumption: Informational vs. Transformational Content in the Form of In-App Push Notifications
48. European Marketing Academy Conference, HAMBURG/ALMANYA, 28 Mayıs 2019
KARAOSMANOĞLU ELİF,ASSIOURAS IOANNIS
|
Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir/TÜRKİYE, 10 Haziran 2015, s. 425-428
ALTINİĞNE NEŞENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Modada Yenilikçiliğin Benimsenmesi: Türk Hızlı Moda Tüketicilerine Yönelik Bir Araştırma
20. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 10 Haziran 2015
OKUR NAZAN,SARIÇAM CANAN,ŞENSOY DUYGU,HATİPOĞLU İREM,DELEN ZEYNEP BANU,TUĞLUK ELİF TOMURCUK
|
Dördüncü Sanayi Devrimi Endüstri 4.0: Dünya ve Türkiye Değerlendirmeleri
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, Vol. 2, No. 3, Haziran 2018, s. 29-49, ISSN: 2602-2753
KILIÇ SABİHA,ALKAN REHA METİN
|
OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE PERFORMANS PAZARLAMA YAKLAŞIMIYLA
UÇTAN UCA DÖNÜŞÜM OPTİMİZASYONU ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Journal of Business and Communication Studies, Vol. 1, No. 2, Aralık 2022, s. 130-151, ISSN: 2822-4957
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ÇOKTUĞ CEMİL CAN, ERTEMEL SİNAN
|
Thematic Analysis of Brand Response Strategies of Organizations to COVID-19 Based on SCCT and Message Framing
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir/TÜRKİYE, 23 Haziran 2022, s. 632-641, ISSN: 978-605-74712-2-2
CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF
|