THE PLACE OF TECHNOLOGY IN MUSIC PERFORMANCE AND SELFACTUALIZATION DURING COVID-19 PANDEMIC
Balkan Müzik ve Sanat Dergisi, Vol. 3, No. 1, Ocak 2021, s. 55-72, ISSN: 2667-5439
ÖZGELEN ORKUN ZAFER
|
“Mezmurları Kim Besteledi?: Ali Ufki Bey’in Eserlerinde Batı Müziği Bulguları”
İTÜ Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, Kasım 2017, s. 106-117, ISSN: 2619-9688
ÖZGELEN ORKUN ZAFER
|
Kaval İcrasında Genişletilmiş Teknikler ve Çağdaş Müzik Uygulamaları
1. Uluslararası Kaval Sempozyumu, İstanbul/TÜRKİYE, 20 Şubat 2014, s. 125-140
ŞENER SERKAN
|
Dijital Sosyalleşmede Yeni Bir Dönem: Pandemi ve Canlı Müzik Deneyimi
Uluslararası Etnomüzikoloji Sempozyumu, Bursa/TÜRKİYE, 29 Mayıs 2020, s. 27-38
GÜZLE YAĞMUR, İNCEDERE ZEYNEP GONCA
|
Türkçe Pop Müzikte Kadının Sesi: 70'ler Kadınlar Dünyayı Çalıyor/ Söylüyor Kuramsal Yaklaşımlar ve Deneyimler Üzerine 2
İstanbul/TÜRKİYE, 2023, s. 123-146, Doğu Kitabevi
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
Etnomüzikoloji disiplininin gelişim süreci ve Türkiye’xxde yapılan çalışmalar ışığında Martin Stokes’xxun popüler müzik araştırmalarının incelenmesi
Rast Uluslararası Müzikoloji Dergisi, Vol. 7, No. 2, Ekim 2019, s. 2193-2208, ISSN: 2147-7361
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
Taş Plaklarda Gizlenmiş Kadın Solist Performansları
Uluslararası Müzik Sempozyumu "Müzikte Performans, Bursa/TÜRKİYE, 12 Ekim 2016, s. 55-65
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
Kimlik Cinsiyet ve Toplumsal Cinsiyet Kavramları ve Müziğe Yansımaları
Folklor Edebiyat Dergisi, Ankara/TÜRKİYE, Vol. 15, No. 60, Ekim 2009, s. 111-124, ISSN: 1300-7491
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
GELENEKSEL VE MODERN YAŞAM BİÇİMLERİ İÇİNDE MÜZİK İÇERİKLİ PERFORMANSLARDA “KADINSI” ROLLERİN YAZIMI KADIN VE MÜZİK
İSTANBUL/TÜRKİYE, 2017, s. 97-119, MİLENİUM
DOĞUŞ VARLI ÖZLEM,ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN,ERSOY ÇAK ŞEYMA,BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR,TURAN NAMIK SİNAN,YILDIZ ATAŞ BURCU,ÖZKİŞİ AKINCI ZEYNEP GÜLÇİN
|
GELENEKSEL VE MODERN YAŞAM BİÇİMLERİ İÇİNDE MÜZİK İÇERİKLİ PERFORMANSLARDA “KADINSI” ROLLERİN YAZIMI Kadın ve Müzik
İstanbul/TÜRKİYE, 2018, s. 119-137, Milenyum
YILDIZ ATAŞ BURCU, ERSOY ÇAK ŞEYMA, ÖZKİŞİ AKINCI ZEYNEP GÜLÇİN, DOĞUŞ VARLI ÖZLEM, TURAN NAMIK SİNAN, BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR, ALTARAS RİNA
|
Hünsa Sesli Postmodern Bir Aktör Zeki Müren
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 8, Eylül 2013, s. 226-238, ISSN: 2146-2453
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
”Türk Mûsikîsi Atlası” / Feyzan Göher Vural-Timur Vural (editörler)
Porte Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, Vol. 18, No. 19, Aralık 2019, s. 220-224, ISSN: 2619-9688
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
Osmanlı Müziğinin İstanbul’a Yansımaları
7. Uluslararası Türk Kültürü Kongresi - Ankara, Ankara/TÜRKİYE, Vol. 4, 5 Ekim 2009, s. 1011-1024
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
Müzikte Cinsiyet Rollerine İlişkin Yargılar: Kanon, Gettolaşma ve Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Kadın Besteci Sorunu
Toplumsal Cinsiyet ve Müzik Paneli
TURAN NAMIK SİNAN,ERSOY ÇAK ŞEYMA,BERKTAY FATMA GÜL,ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN,ÖZKİŞİ AKINCI ZEYNEP GÜLÇİN
|
Osmanlı Musikisinde Meşk Sistemi ve Bellek
I. Sanat ve Tasarım Sempozyumu, Yıldız Teknik Üniversitesi Müzik ve Bellek Sempozyumu, 21 Nisan 2008
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
Müzikolojide Kadın Araştırmaları: Bestekar ve Tanburi Dilhayat Kalfa'nın Müzik Tarihimizdeki Yeri
11. Uluslararası Hisarlı Ahmet Sempozyumu/The 11th International Hisarlı Ahmet Symposium, İstanbul-Afyon/TÜRKİYE, 3 Haziran 2021
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
MÜZİK TERAPİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ VE UYGULANDIĞI MEKÂNLARA BİR BAKIŞ
Turkish Studies Social Sciences, Vol. 13, No. 18, Temmuz 2018, s. 599-618, ISSN: 1308-2140
ERSOY ÇAK ŞEYMA,ÖZCAN NURİ
|
Geleneksel Türk Müziği Çalgıları Traditional Musical Instruments Of Turkish Music
İstanbul/TÜRKİYE, 2002, Ulus Müzik Sanayi ve Ticaret A. Ş.
ŞENEL SÜLEYMAN
|
A Brief Look at the Role of Sound in State and Local Cult Festivals in Hittite Anatolia
Sounds of Prehistory and Antiquity: Fourteenth Conference of the Research Center for Music Iconography, New York City/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 24 Mayıs 2017
KOÇHAN FLOWER GÜNAY
|
Anadolu Alevî Bektaşî İnancında Kadın ve Anşa Bacı Örneği
Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi-Diyarbakır [Dicle Üniversitesi], 6 Mayıs 2015
GÜNEŞ DENİZ
|