“Güneşin Zaptı” Adlı Çağdaş Dans Eserinin Fransa’nın Nantes Şehrinde Canlı Ses Tasarımı İcrası
Klap Maison Pour La Danse, 20 Ocak 2018
SAİR SİNAN KESTELLİ
|
Dünya Dans Günü Kutlaması
İTÜ Mustaf Kemal Sahnesi, 28 Nisan 2018
İTÜ TMDK MÜDÜRLÜĞÜ
|
Mimari tasarımda bedensel farkındalık: Bir arayüz olarak dans
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2015
ŞADİYE BETÜL AY BİRSÖZ
|
BAĞLAMA’NIN TOPLUMSAL CİNSİYET AÇISINDAN TEMSİLİ
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, 2017, s. 130-151, ISSN: 2146-2453
KARAHASANOĞLU SONGÜL,EROĞLU SEVAL,ÇINAR SEVİLAY
|
20. VE 21. YÜZYILDA BAĞLAMA VE TANBURDAKİ BELİRGİN FİZİKSEL DEĞİŞİMLER
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, 2017
KARAHASANOĞLU SONGÜL,YILDIRIM ZEKİ
|
Notaya Dayalı Yazılı Kaynaklardan Mevlevî Ayinlerini Okumak: “Nâyi Osman Dede’nin Rast Mevlevî Ayini”
4. Uluslararası Müzik ve Dans Sempozyumu, 18 Ekim 2018
ÖRENÇ MERVE,DOĞRUSÖZ DİŞİAÇIK NİLGÜN
|
TRT Repertuvarına Girmiş Azerbaycan Eserlerindeki Notasyon Problemleri
II. Uluslararası Müzik ve Dans Araştırmaları Sempozyumu, TRABZON/TÜRKİYE, 18 Ekim 2016, s. 1-502
TURUNÇ AHMET SERHAT
|
Adıyaman İli Kahta İlçesi Simsimi Oyunu Ritüelinde Kadın İmajı
VII. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ, 28 Mayıs 2021
BOZKURT FUNDA
|
TÜRKİYE’DE PROFESYONEL DANS TOPLULUKLARINDA AZERBAYCAN HALK DANSLARININ TEMSİLİ
ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER AKADEMİKÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, 19 Nisan 2019, s. 277-285
SINAR SALİM,CÖMERT NİHAL
|
Türk Halk Dansları Bölümleri Mezunlarının İstihdam Sorunları Ve Çözüm Önerileri
ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ/GÜZEL SANATLAR VE KONSERVATUAR MEZUNLARININ İSTİHDAM SORUNLARI ÇALIŞTAYI, 18 Ekim 2017, s. 51-58
CÖMERT NİHAL
|
Van da Türkülü Oyunlar ve Dengbejlik Geleneği
1. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, diyarbakır/TÜRKİYE, 6 Mayıs 2015, s. 15-15
ÖTKEN NİHAL,GÜNGÖR CENAP
|
2 Van da Türkülü Oyunlar ve Dengbejlik Geleneği
2. 1. Uluslar arası Müzik ve Dans Kongresi,, Diyarbakır/TÜRKİYE, 6 Mayıs 2015, s. 284-296
ÖTKEN NİHAL,GÜNGÖR CENAP
|
Kültürel Kimliğin Girit teki Üç Sembolü Lira Lavta ve Dans
The Journal of Academic Social Science Studies, Vol. 6, No. 3, 2013, s. 855-866
ÇOLAKOĞLU GÖZDE
|
BİR HALK ÇALGISINDAN DAHA FAZLASI TAR
1. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, Diyarbakır/TÜRKİYE, 6 Mayıs 2015, s. 7-11
TURUNÇ AHMET SERHAT
|
İstanbul’un Sesleri: Soundscape Çalışmaları ve Politik Eylemin Sessel İfade Biçimleri
Porte Akademik Müzik ve dans Araştırmaları Dergisi, Vol. 8, Eylül 2013, s. 239-250, ISSN: 2146-2453
ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN,BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR,REİGLE ROBERT
|
Son Bakışta aşk: Nil Karaibrahimgil ve ”Bu Mudur?”
Porte Akademik Müzk ve Dans Araştırmaları, Vol. 6, Mayıs 2013, s. 61-72, ISSN: 2146-2453
ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN
|
Türk Kültürünün Temsilinin Görsel ve İşitsel İfade Biçimi ve Günümüze Yansıması Karagöz
İTÜ Türk Musikisi Devlet Konservatuarı Uluslararası Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi Müzikte Temsil & Müziksel Temsil Sayısı I, Volume: 1, İSTANBUL/TÜRKİYE, 5 Ekim 2005
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE
|
Avrupa da Harmanlanmış Arap Kökenli Müzik ve Türk Müziğine Yanısması Enrico Macias Örneği
İTÜ Türk Musikisi Devlet Konservatuarı Uluslararası Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi Müzikte Temsil & Müziksel Temsil Sayısı II, İSTANBUL/TÜRKİYE, 18 Ekim 2010, s. 198-204
ÇOLAKOĞLU SARI GÖZDE,SARI AYHAN
|
Türk Makam Müziğinde Viyolonselin Kazandığı Geleneksel ve Folklorik İfadeler Uluslararası Müzikte Temsil Müziksel Temsil Sempozyumu II
Porte Akademik, Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, Sayı 7, Kemençe Özel Sayısı, Ağustos 2013., İstanbul/TÜRKİYE, No. 2, 1 Ağustos 2011, s. 448-450, ISSN: 2146-2453
ÖZGEN ÖZTÜRK YELDA
|
Kemençe için Yazılmış Çağdaş Eserler Uluslararası Cüneyd Orhon Kemençe Sempozyumu 1 3 Aralık 2010 İstanbul Teknik Üniversitesi
Porte Akademik, Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, Sayı 2, Müzikte Temsil ve Müzikte Temsil II, 2011, İstanbul/TÜRKİYE, No. 7, 1 Ağustos 2013, s. 165-170, ISSN: 2146-2453
ÖZGEN ÖZTÜRK YELDA
|