MÜZİK ARŞİVCİLİĞİ: İ.T.Ü TMDK Ercüment Berker ve Şehvar Beşiroğlu Kütüphane Arşiv ve Dökümantasyon Birimi Örneği
3. Uluslararası Müzik ve Dans Araştırmaları Sempozyumu, Tarbzon/TÜRKİYE, 17 Eylül 2018
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
Hünsa Sesli Postmodern Bir Aktör Zeki Müren
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 8, Eylül 2013, s. 226-238, ISSN: 2146-2453
ERSOY ÇAK ŞEYMA
|
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi
Porte Akademik, No. 11, Nisan 2015, s. 66-71, ISSN: 2146-2453
KESTELLİ SAİR SİNAN
|
“Mezmurları Kim Besteledi?: Ali Ufki Bey’in Eserlerinde Batı Müziği Bulguları”
İTÜ Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, Kasım 2017, s. 106-117, ISSN: 2146-2453
ÖZGELEN ORKUN ZAFER
|
Orff Yaklaşımı Açısından İlköğretim Sürecinde Müzik Öğretmeni
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 9, Ekim 2013, s. 9-16, ISSN: 2619-9688
TOKSOY ATİLLA COŞKUN
|
İşitsel Zaman Çizelgesi ve Ritim Araştırmalarına Katkısı
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 8, Eylül 2013, s. 77-88, ISSN: 2146-2453
EREK MEHMET CEVDET,BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR
|
Abdülkâdir Merâgi’nin Form ve Makam Teorisi ile Eserlerinin Karşılaştırmalı Analizi
4. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 19 Ekim 2018
KARADENİZ GÜNEY ŞİRİN,ALTINEL ÇOBAN NEŞE YEŞİM
|
Tar Eğitiminde Anahtar Seçimi Üzerine Bir İnceleme
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, İstanbul/TÜRKİYE, No. 9, Eylül 2014, s. 93-102, ISSN: 2146-2453
TURUNÇ AHMET SERHAT
|
Anadolu Alevî Bektaşî İnancında Kadın ve Anşa Bacı Örneği
Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi-Diyarbakır [Dicle Üniversitesi], 6 Mayıs 2015
GÜNEŞ DENİZ
|
Analytical Approaches To Harmonic Practices In Şelpe Performing Of Saz/Bağlama
Porte Akademik – Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 18, Aralık 2019, s. 9-23, ISSN: 2146-2453
BAYSAL AHMET OZAN,ALTINBÜKEN ERAY
|
Popüler Müziğe Yapısal Bakış
Porte Akademik – Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 8, Eylül 2013, s. 115-125, ISSN: 2146-2453
ALTINBÜKEN ERAY,BEŞİROĞLU ŞEFİKA ŞEHVAR
|
The Use of the Classical Kemence by Contemporary Composers
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, Ocak 2018, s. 71-82, ISSN: 2146-2453
ALTINBÜKEN ERAY,ADLİN ASLIHAN
|
İmaj Yaratımında Dans Eden Bedenin Rolü
International Mıuda Congress and III. İnternational Turkish Folk Dance Congress, 18 Ekim 2017
BOZKURT FUNDA
|
İŞLEVSEL HALK BİLİMİ KURAMI BAĞLAMINDA KARS İLİNDE OYNANAN ŞEYH ŞAMİL OYUNU NUN İNCELENMESİ
I. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ, DİYARBAKIR/TÜRKİYE, 6 Mayıs 2015, s. 122
BOZKURT FUNDA,AÇAR YAKUP
|
BAĞLAMA’NIN TOPLUMSAL CİNSİYET AÇISINDAN TEMSİLİ
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, 2017, s. 130-151, ISSN: 2146-2453
KARAHASANOĞLU SONGÜL,EROĞLU SEVAL,ÇINAR SEVİLAY
|
20. VE 21. YÜZYILDA BAĞLAMA VE TANBURDAKİ BELİRGİN FİZİKSEL DEĞİŞİMLER
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, No. 16, 2017
KARAHASANOĞLU SONGÜL,YILDIRIM ZEKİ
|
Notaya Dayalı Yazılı Kaynaklardan Mevlevî Ayinlerini Okumak: “Nâyi Osman Dede’nin Rast Mevlevî Ayini”
4. Uluslararası Müzik ve Dans Sempozyumu, 18 Ekim 2018
ÖRENÇ MERVE,DOĞRUSÖZ DİŞİAÇIK NİLGÜN
|
BİR HALK ÇALGISINDAN DAHA FAZLASI TAR
1. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, Diyarbakır/TÜRKİYE, 6 Mayıs 2015, s. 7-11
TURUNÇ AHMET SERHAT
|
TRT Repertuvarına Girmiş Azerbaycan Eserlerindeki Notasyon Problemleri
II. Uluslararası Müzik ve Dans Araştırmaları Sempozyumu, TRABZON/TÜRKİYE, 18 Ekim 2016, s. 1-502
TURUNÇ AHMET SERHAT
|
Kültürel Kimliğin Girit teki Üç Sembolü Lira Lavta ve Dans
The Journal of Academic Social Science Studies, Vol. 6, No. 3, 2013, s. 855-866
ÇOLAKOĞLU GÖZDE
|