Tanzimat Dönemi nde Müzik Dönem Padişahları ve Müzik AnlayışlarıNOT Bu çalışma daha önce Yeni Türkiye Yayınları tarafından basılmış OSMANLI da yayınlanmış olup yayıncı tarafından bu özel sayıya eklenmiştir
Yeni Türkiye, No. 57, 2014, s. 555-565, ISSN: 1300-4174
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Müzikte Tarihsel Bilinç Olgusu
Müzik Sempozyumu, Kayseri/TÜRKİYE, 14 Nisan 2005, s. 55-63
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Bilimsel Müzik Yayınlarında Etik ve Yöntem Sorunu
6. İstanbul Müzik Öğretmenleri Sempozyumu, 9 Aralık 2010
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Türkiye de Görme Engellilerin Müzik Eğitimine Genel Bir Bakış
5. İstanbul Müzik Öğretmenleri Sempozyumu, 15 Eylül 2009
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Müzik Araştırmalarında Akademik ve Bilimsel Etik Sorunu
5. İstanbul Müzik Öğretmenleri Sempozyumu, 15 Eylül 2009
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Eğitim Felsefesi ve Müzik Eğitimi
II. İstanbul Müzik Öğretmenleri Sempozyumu, İstanbul/TÜRKİYE, 5 Eylül 2006
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Two Different Musical Notations of Traditional Turkish Music in the First Half of 19th Century s Ottoman Empire Notation of Abdulbaki Nasir Dede and Hamparsum Limonciyan Abstract
International Music Congress, International Hawaii Congress, 17 Ocak 2007
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
III Selim Dönemi nde Geliştirilen İki Farklı Müzik Nota lama Sistemi Abdülbaki Nasır Dede nin Ebced ve Hamparsum Limonciyan ın Khaz Nota lama Sistemleri Üzerine Karşılaştırmalı İnceleme
Yeni Türkiye, No. 57, Nisan 2014, s. 774-783, ISSN: 1300-4174
KARAMAHMUTOĞLU GÜLAY
|
Müzik Teknolojileri Eğitimi Paneli
Maçka Müzik Teknolojileri Günleri, İstanbul/TÜRKİYE, 22 Aralık 2016
MARAL HAKKI ALPER,ERKAYA MİNE,TAMER YAHYA BURAK,EREK MEHMET CEVDET
|
Okullarda Verilen Müzik Beğenisi Eğitiminin Müzik kimliğinin Oluşumu Üzerine Etkileri
18. EAS Congress, 26 Nisan 2010
TOKSOY ATİLLA COŞKUN
|
Günümüz Müzik eğitiminde Kullanılan Metotlar ve Yaklaşımlara Genel Bir Bakış
Müzik ve Bilim Dergisi, 2009, s. 45-56
TOKSOY ATİLLA COŞKUN
|
Türk Müziği Radyo Yasağı ve 1934 Medyası Cumhuriyetin Müzik Politikaları
İstanbul/TÜRKİYE, 2018, s. 165-203, H2O Kitap
ÖZDEMİR SİNEM,KUTLUK MEHMET FIRAT,AŞKIN ALİ CİHAT,ÖZTÜRK OKAN MURAT,YAZICI İBRAHİM,DEĞİRMENCİ KORAY,YÖRE SEYİT,GÜRAY CENK,SATIR ÖMER CAN,REYHAN HAKAN
|
Kitab ı Edvar Ruhperver Leiden Nüshası
Müzik ve Bilim, iSTANBUL/TÜRKİYE, Vol. 1, No. 2, 2016
SUREYYA AGAYEVA,USLU RECEP
|
XVI. Yüzyıl Osmanlı Sarayında Hint Müzik Gurubuna Ait Beste
Müzik ve Bilim, Vol. 1, No. 1, Mart 2004
USLU RECEP
|
Antalya Yörüklerinde Müzik Araştırma Projesi Sunumu
Antalya Yörklerinde Müzik Sempozyumu: Doğa ve Ses, 21 Ekim 2019
ÖZGÜN TANIR EMİNE ŞİRİN,BAŞLANTI SUNA
|
”“Çağdaş Müzik Eğitimine Bir Örnek : Suzuki Metodu“”
musıkıonline, Kasım 2002
BARUT ZEYNEP
|
Türkiye ’de Müzik Eleştirisi
Erciyes Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Müzik Sempozyumu, 14 Nisan 2005, s. 386-390
BARUT ZEYNEP
|
Erhan Uslu - Vay Edalım
Video klip yayın platformu: YouTube; Yayımcı: [Duygu Müzik Plak Adına NetD Müzik], Audio: Spotify, Apple Müzik, Youtube Music, Muud vb. tüm dijital platformlar, 24 Ağustos 2023
SÖZ & MÜZİK: EROL PARLAK
YAPIM: DUYGU MÜZİK
SİNAN ÇELİK & GÖKHAN ÇELİK
KAYIT STÜDYOSU: DUYGU MÜZİK AKUSTİK
MÜZİK YÖNETMENİ: HAYDAR TANRIVERDİ
DÜZENLEME: HAYDAR TANRIVERDİ - ADNAN KOÇ
KAYIT-EDİT-MİX-MASTERİNG: HAYDAR TANRIVERDİ
BACK VOKAL: HAMDİYE EROL
AKUSTİK BAĞLAMA: ERHAN USLU – EROL PARLAK
MUTE BAĞLAMA: ERHAN USLU
ELEKTRO BAĞLAMA: EROL PARLAK
CURA: EROL PARLAK-ERHAN USLU
BAS GİTAR-ELEKTRİK GİTAR: UĞUR VAROL
RİTİM-PERKÜSYON: CENGİZ ERCÜMER
KLİP YÖNETMENİ: ONURÇAĞ BATTA
Erhan Uslu
Sanatsal Faaliyet
KAYIT (Ses ve/veya Görüntü)
|
Müzik ve Edebiyat Söyleşisi ”Beşir Ayvazoğlu”
4 Nisan 2017
|
Erol Parlak Müzik Atölyesi (Solist, Enstrümanist)
TRT Müzik Kanalı (Haftalık), 13 Eylül 2021 - 27 Aralık 2021
EROL PARLAK
Erhan Uslu
Sanatsal Faaliyet
KAYIT (Ses ve/veya Görüntü)
|