ARAMA SONUÇLARI

Toplam 24 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Advertising Value of Mobile Marketing Activities and Consumer Attitudes
Global Marketing Conference, Tokyo/JAPONYA, 9 Eylül 2010, s. 511-522
GÖZDE EREN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,URAY NİMET
Huriye Şebnem Burnaz Tam metin bildiri
Landing page component classification with convolutional neural networks for online advertising
2018 26th Signal Processing and Communications Applications Conference (SIU), 2 Mayıs 2018
AYHAN GÜLŞAH,ŞENEL ÇAĞLA,URAN ZEYNEP EDA,TÖREYİN BEHÇET UĞUR
Behçet Uğur Töreyin Tam metin bildiri
How effective are the advertising expenses made in the worst performing year? A worldwide analysis
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
SIRMA ŞEKER
Cumhur Enis Ekinci Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
PRIORITIZATION OF SOCIAL MEDIA ADVERTISING CHANNELS IN ONLINE RETAILING BY AN AI-DRIVEN MCDM FRAMEWORK
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2025
SABA MOSTAFAEI
Yusuf İlker Topcu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930