ARAMA SONUÇLARI

Toplam 123 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Effect of promotional activities on Purchase Intention with the mediating effect of consumer trust and the moderating effect of false promotion: In e-commerce Platform
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
KHAWAJA ALI HASSAN
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Devam Ediyor
ANALYSIS OF THE CHANGES IN CONSUMER BEHAVIOR TOWARDS SUSTAINABLE FASHION IN COVID-19 PANDEMIC SITUATION
3rd International Congress of Innovative Textiles ICONTEX 2022, TEKİRDAĞ/TÜRKİYE, 18 Mayıs 2022, s. 559-565
SARIÇAM CANAN, OKUR NAZAN, TURAN ABDÜL MELİK, NALINCIOĞLU EMİR, KARACA MESUT
Nazan Okur Tam metin bildiri
ANALYSIS OF THE CHANGES IN CONSUMER BEHAVIOR TOWARDS SUSTAINABLE FASHION IN COVID-19 PANDEMIC SITUATION
3rd International Congress of Innovative Textiles, Tekirdağ/TÜRKİYE, 18 Mayıs 2022, s. 559-565
SARIÇAM CANAN, OKUR NAZAN, KARACA MESUT, TURAN ABDÜL MELİK, NALINCIOĞLU EMİR
Canan Sarıçam Tam metin bildiri

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930