ARAMA SONUÇLARI

Toplam 7 adet sonuçtan 7 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Dizel motorlarda Egr akışının modellenmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
DİDEM AYDIN
Metin Gökaşan Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The EGR effects on combustion regimes in compression ignited engines
SAE Technical Papers, No. 2007-24-0040, Eylül 2007
GOLOVİTCHEV VALERİ I., MONTORSİ LUCA, CALİK ALPER T., MİLANİ MASSİMO
Enhance egr flow with help of exhaust throttling for heavy duty internal combustion engines
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
MEHMET GÜLAY
Hikmet Arslan Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Dizel motor hava akış sisteminin ortalama değer modeli ve EGR-VGT sistemlerinin model öngörülü kontrolü
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2016
ŞAFAK CEMAL KARAKAŞ
Oğuz Salim Söğüt Tez Doktora Tamamlandı
Analysis of Combustion Regimes in Compression Ignited Engines Using Parametric T Dynamic Maps
SAE Technical Papers, No. 2007-01-1838, Temmuz 2007
GOLOVİTCHEV VALERİ I., CALİK ALPER T., MONTORSİ LUCA
Investigation of the effect of boost pressure and exhaust gas recirculation rate on nitrogen oxide and particulate matter emissions in diesel engines
SAE Technical Papers, Capri/İTALYA, No. 2013-24-0017, Eylül 2013
CALİK ALPER T., SORUSBAY CEM, ERGENEMAN METİN, CEVİRGEN SEDAT, VALENTİNO GERARDO, ALLOCCA LUİGİ, IANNUZZİ STEFANO, DİLER ANİL, OZEN HALİL
Effects of application of variable valve timing on the exhaust gas temperature improvement in a low-loaded diesel engine
Applied Thermal Engineering, Vol. 122, Temmuz 2017, s. 758-767, ISSN: 13594311
ÖZSOYSAL OSMAN AZMİ,BASARAN HASAN USTUN

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930