Toggle navigation
Ana Sayfa
Fakülte ve Enstitü
RAPORLAR
BİLİMSEL YAYINLAR
RAPORLAR
Kurumun Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Türlere Göre Yayın Dağılımı
Alanlara Göre Yayın Sayılarının Dağılımı
Ulusal ve Uluslararası İşbirlikleri ile Üretilen Yayınlar
İSTATİSTİKLER
Öğretim Üyesi Başına Yayın Sayıları
Yayınlardaki Yazar Sayısı
ISI İndekslerine Giren Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Diğer Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Uluslararası Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
Ulusal Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
En Fazla Kitap Yazan Akademisyenler
BİLİMSEL PROJELER
RAPORLAR
xx
yy
aa
bb
cc
ATIFLAR & TANINIRLIK
PATENT
ÖDÜLLER
BİLİMSEL FAALİYETLER
BİLİMSEL ETKİNLİKLER
PERSONEL
RAPORLAR
S.S.S.
EN
ARAMA SONUÇLARI
Toplam
6
adet sonuçtan
6
tanesi görüntülenmektedir.
Arama
>Arama
Makale
Patent
Proje
Kitap
Ödül
Tez
Bildiri
Sanatsal Faaliyet
Yıllara göre arama
Tümünü göster
2025yılından beri
2024yılından beri
2020yılından beri
Özel Aralık Girişi
Determining Mindfulness Levels of Voice Training Student
Journal for the Interdisciplinary Art and Education, Vol. 4, No. 4, Ocak 2023, s. 163-174, ISSN: ISSN: 2717-8870
KAR TUĞÇEM
Tuğçem Kar
Özgün Makale
Mindfulness
Voice Training
Mindfulness and Voice Training
Joint Symposium of The ICTMD Study Groups on Music and Dance in The Turkic World and Global History of Music, Bakü/AZERBAYCAN, 18 Eylül 2024
KAR TUĞÇEM
Tuğçem Kar
Özet Bildiri
voice training
mindfulness
Understanding Sustainability Through Mindfulness: A Systematic Review
3rd International Sustainable Buildings Symposium, Dubai/BİRLEŞİK ARAP EMİRLİKLERİ, 15 Mart 2017, s. 321-327
TEZEL ECEM,GİRİTLİ FATMA HEYECAN
Ecem Tezel
Tam metin bildiri
mindfulness
sustainability
pro-environmental behavior
meta-analysis
Mindfulness (Bililnçli Farkındalık) Metodu Kullanarak İleri Temsil Teknikleri Geliştirilmesine Yönelik Bir Çalışma
JCode: Journal of Computational Design, Ocak 2023, ISSN: 2687-4318
BİRGÖNÜL ZEYNEP, ÖKSÜZ MERVE
Merve Öksüz
Özgün Makale
The Quasi-experimental in Mixed Method: Mindfulness-Based Acceptance Therapy and Cognitive Behavioral Therapy in Test Anxiety
Journal of Qualitative Research in Education, Vol. 36, Ekim 2023, s. 187-215, ISSN: 1248-2624
BÜYÜKÖKSÜZ ENGİN, AVCI RAŞİT
Engin Büyüköksüz
Özgün Makale
Mindfulness in Higher Education: Conceptual Perspectives for Self-Leadership and Optimism
8th International Academic Conference on Education, Oxford/İNGİLTERE, Vol. 1, No. 1, 23 Ağustos 2024, s. 20-32, ISSN: 3030-1300
FAYDA KINIK FATMA ŞEHKAR
Fatma Şehkar Fayda Kınık
Tam metin bildiri
1