ARAMA SONUÇLARI

Toplam 199 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Jeodezik veri tabanı tasarımı ve web tabanlı yönetimi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2003
ÖZGÜR ÖZASLAN
Rahmi Nurhan Çelik Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Web tabanlı jeodezik amaçlı mekansal veri tabanı tasarımı ve uygulamaları
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2011
ÖZGÜR ÖZASLAN
Rahmi Nurhan Çelik Tez Doktora Tamamlandı
Web tabanlı GPS/GNSS proje veri yönetim sistemi tasarımı ve uygulaması
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2014
DENİZ BAŞAR
Rahmi Nurhan Çelik Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
A web mapping infrastructure design and implementation with open source geo information technology: A case study of ITU Smart Campus
Bilişim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2015
ROUHOLLAH NASIRZADEHDIZAJI
Rahmi Nurhan Çelik Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
WEB BASED SPATIAL SOLUTION SUGGESTION WITH CONCAVE HULL ALGORITHM FOR BRANCH OPERATION AREA DETERMINATION PROBLEM IN CARGO COMPANIES
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
MERVE KORKUTAN
Rahmi Nurhan Çelik Tez Yüksek Lisans Devam Ediyor
Libya okullarında web tabanlı öğrenme sisteminin kullanımını analiz etmek için teknoloji kabul modeli ile analizi
Fen Bilimleri Enstitüsü, Kastamonu Üniversitesi, 2020
MOHAMED BASHIR ABUGHARSA
Generating web service tests during behavior-driven development
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2016
AHMET FURKAN ORUÇ
Tolga Ovatman Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
B2C web sitelerinde algılanan değer, müşteri sadakati ve marka çağrışımı ilişkisi
Dış Ticaret Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018
AHMET YILDIRIM
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
B2C web sitelerinde algılanan değer, müşteri sadakati ve satın alma niyeti ilişkisi
Dış Ticaret Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2019
EMİN KÜÇÜK
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
B2C web sitelerinde hizmet kalitesi boyutlarının algılanan değere etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2019
SEDA İNCİ
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
E-ticaret web sitelerinde kullanıcı yorumlarının satın alma kararına etkisi üzerine bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2019
CUMHUR TUNÇ BEŞKURT
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Web içerik sınıflandırması için makine öğrenmesi
Bilişim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
KENAN ENES AYDIN
Sefer Baday Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Author-weighted impact factor and reference return ratio: can we attain more equality among fields?
SCIENTOMETRICS, Vol. 116, No. 3, 2018, s. 2097-2111, ISSN: 0138-9130
YURET TOLGA
Adaptive Trust Scenarios for Mobile Security
The 13th International Conference on Mobile Web and Intelligent Information Systems, MobiWis2016, Viyana/AVUSTURYA, 22 Ağustos 2016
BAHTİYAR ŞERİF,ERMİŞ ORHAN,ÇAĞLAYAN MEHMET UFUK
Şerif Bahtiyar Tam metin bildiri
A Comparison of Support Vector Regression and Multivariable Grey Model for Short-Term Wind Speed Forecasting
1st International Web Conference On Forecasting (IWCF 2017), 16 Ekim 2017, s. 3-11
BEKTAŞ ZEYNEP,KÜÇÜKDENİZ TARIK,ÖZCAN TUNCAY
Tuncay Özcan Tam metin bildiri
İnşaat Sektörü için Web 2 0 Çözümleri
PYYK 2014, 3. Proje ve Yapım Yönetimi Kongresi, ANTALYA/TÜRKİYE, 6 Kasım 2014, s. 1091-1103
YAMAN HAKAN,ÖZGÜR KINAY
Hakan Yaman Tam metin bildiri
Ürün Portföyünün E-Ticaret Web Sitelerinde Marka Oluşturmaya Etkisi
5. Asos Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyomu, 25 Ekim 2018
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Özet Bildiri
The Effect of Product Portfolio on Purchase Intention in E-Commerce Web Sites
Mühendislik ve Teknoloji Yönetimi Zirvesi 2018– ETMS2018- İstanbul Teknik Üniversitesi Bahçeşehir Üniversitesi, İstanbul/TÜRKİYE, 4 Ekim 2018, s. 64-70
CİVELEK MUSTAFA EMRE,ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Tam metin bildiri
The Effect of E-Commerce Web Site Security on Purchase Intention
Beykoz Akademi Dergisi, Vol. 6, No. 2, Aralık 2018, s. 81-89, ISSN: 2651-5393
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,CİVELEK MUSTAFA EMRE
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
The Role of Brand Equity and Perceived Value for Stimulating Purchase Intention in B2C e-Commerce Web Sites
BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL, Vol. 10, No. 1, Ocak 2019, s. 233-243, ISSN: 2619-9491
CİVELEK MUSTAFA EMRE,ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930