Toggle navigation
Ana Sayfa
Fakülte ve Enstitü
RAPORLAR
BİLİMSEL YAYINLAR
RAPORLAR
Kurumun Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Türlere Göre Yayın Dağılımı
Alanlara Göre Yayın Sayılarının Dağılımı
Ulusal ve Uluslararası İşbirlikleri ile Üretilen Yayınlar
İSTATİSTİKLER
Öğretim Üyesi Başına Yayın Sayıları
Yayınlardaki Yazar Sayısı
ISI İndekslerine Giren Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Diğer Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Uluslararası Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
Ulusal Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
En Fazla Kitap Yazan Akademisyenler
BİLİMSEL PROJELER
RAPORLAR
xx
yy
aa
bb
cc
ATIFLAR & TANINIRLIK
PATENT
ÖDÜLLER
BİLİMSEL FAALİYETLER
BİLİMSEL ETKİNLİKLER
PERSONEL
RAPORLAR
S.S.S.
EN
ARAMA SONUÇLARI
Toplam
5
adet sonuçtan
5
tanesi görüntülenmektedir.
Arama
>Arama
Makale
Patent
Proje
Kitap
Ödül
Tez
Bildiri
Sanatsal Faaliyet
Yıllara göre arama
Tümünü göster
2024yılından beri
2023yılından beri
2019yılından beri
Özel Aralık Girişi
A framework for the embodiment of empathy in design education: Exploring empathic perspective-taking of design teachers in design conversations
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2024
PELİN EFİLTİ
Koray Gelmez
Tez
Doktora
Tamamlandı
Let’s take a new perspective!: a pedagogical probe study for digging into the empathic perspective-taking of design teachers
CoDesign, Eylül 2024, ISSN: 1571-0882
EFİLTİ PELİN,GELMEZ KORAY
Pelin Efilti
Özgün Makale
design teaching
empathy
perspective-taking
design education
design conversations
probing
Eliciting Empathy Embedded in Design Conversations: Empathic Perspective‐Taking of Design Teachers Towards Design Students, Users and Materials
International Journal of Art & Design Education, Mart 2024, ISSN: 1476-8062
EFİLTİ PELİN, GELMEZ KORAY
Koray Gelmez
Özgün Makale
Eliciting Empathy Embedded in Design Conversations: Empathic Perspective‐Taking of Design Teachers Towards Design Students, Users and Materials
International Journal of Art and Design Education, Ocak 2024, ISSN: 1476-8062
EFİLTİ PELİN,GELMEZ KORAY
Pelin Efilti
Özgün Makale
empathy
design conversation
design education
design teacher
perspective-taking
Inviting Ethnographic Conversations to Inspire Design: Towards a Design Research Method
The Design Journal, Vol. 23, No. 1, Ocak 2020, s. 133-152, ISSN: 1460-6925
ÇELİKOĞLU ÖZGE,KRİPPENDORFF KLAUS,TİMUR ÖĞÜT ŞEBNEM
Özge Çelikoğlu
Özgün Makale
etnografi
1