SOSYAL SİGORTA PRİM BORÇLARINDAN ŞAHSİ SORUMLULUK
2019, BETA
KABAKCI MAHMUT
|
Toplumsal Sorumluluk Ödülü
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI, 2023
|
TOPLUMSAL SORUMLULUK
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI, 2023
|
TOPLUMSAL SORUMLULUK
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI, 2023
|
Toplumsal Sorumluluk Ödülü
Üniversite, 2023
|
Seminer-Konser, Arkadaşım Müzik, – Sancaktepe Belediyesi Sosyal Sorumluluk Projesi,
Mustafa Kemal Anfisi - Maçka Kampüs, İstanbul, Şubat 2013, 12 Şubat 2013 - 14 Şubat 2013
İTÜ TMDK MÜDÜRLÜĞÜ - SANCAKTEPE BELEDİYESİ SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ
|
Trajik Hata ve Sessizlik
Cogito, No. 54, Mart 2008, s. 145-158, ISSN: 977-1300-2880-54
EKSEN KEREM
|
Kâğıthane Devlet Hastanesi Sosyal Sorumluluk Projesi Konseri, Tıp Bayramı Etkinlikleri,
Kağıthane Belediyesi Sadabat Salonu, 12 Mart 2014
KÂĞITHANE DEVLET HASTANESİ
|
TCDD SORUMLULUK SİGORTASI İÇİN RİSK ANALİZİ VE PRİM HESABINA BİR YAKLAŞIM
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2013
Ö.EMRE ÖZCAN
|
Sistem düşüncesi yaklaşımıyla kurumsal sosyal sorumluluk kapsamındaki paydaşların incelenmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2011
OĞUZHAN ŞENOL
|
Kurumsal sosyal sorumluluk kapsamındaki çalışma koşullarına ilişkin algının çalışan bağlılığına etkisi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
HÜSEYİN BİRKAN ÖZKAN
|
Elektrik şebekelerinde Fliker sorumluluk oranlarının belirlenmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
MURAT SİLSÜPÜR
|
İsteğe bağlı kurumsal sosyal sorumluluk bileşeninin Türkiye kapsamında incelenmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2006
EYÜP BAY
|
Kurumsal sosyal sorumluluk ve firmaların pazarlama başarısındaki yeri
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2004
EBRU ÖZKAN
|
KURUMSAL KİMLİKTE ETİK VURGUSUNUN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE TÜKETİCİ EKSTRA ROL DAVRANIŞI İLİŞKİSİNE ETKİSİ
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Vol. 2, No. 1, Nisan 2016, s. 85-102, ISSN: 2149-2638
ALTİNİGNE NESENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir/TÜRKİYE, 10 Haziran 2015, s. 425-428
ALTINİĞNE NEŞENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
The Impact of Corporate Social Responsibility CSR Motives on Customer Extra Role Behaviour The Moderating Role of Ethical Corporate Identity
6th EMAC Regional Conference, Viyana/AVUSTURYA, 16 Eylül 2015
KARAOSMANOĞLU ELİF,ALTINİĞNE NEŞENUR
|
CSR motivation and customer extra role behavior Moderation of ethical corporate identity
Journal of Business Research, Vol. 69, No. 10, Ekim 2016, s. 4161-4167, ISSN: 01482963
KARAOSMANOĞLU ELİF,ISİKSAL DİDEM GAMZE,ALTİNİGNE NESENUR
|
Brand Social Responsibility and Activism in the Turkish Context
The 1st Research Innovations in Sustainable Marketing: A Global Virtual Symposium, Hawaii/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, Vol. 1, No. 1, 14 Mart 2023, s. 68-69
IŞIKSAL DİDEM GAMZE, ÖZTURAN ŞABAHAT PEREN, KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Türkiye de Kullanıcı Deneyimi Tasarımının Doğuşu ve Gelişimi Sürecinde Endüstriyel Tasarımcıların Rolü
UTAK 2014 Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı: Eğitim, Araştırma, Meslek ve Sosyal Sorumluluk, Ankara/TÜRKİYE, 10 Eylül 2014, s. 333-347
HAMURCU AHMET
|