ARAMA SONUÇLARI

Toplam 125 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

EmergencyBlock: A Blockchain-based Public Emergency Alert System
2022 IEEE 19th Annual Consumer Communications & Networking Conference (CCNC), 8 Ocak 2022
DÜNDAR ZEYNEP, KOCATÜRK OĞUZHAN, SEÇİNTİ GÖKHAN
Gökhan Seçinti Tam metin bildiri
Consumer Insight as a Strategic Advantage Using Big Data and Analytics
International Journal of Commerce and Finance, Kasım 2016
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel Derleme Makale
Effects of Zero Moment of Truth on Consumer Buying Decision, An Exploratory Research in Turkey,
International Journal of Social Sciences and Education Research, Ocak 2017
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,BAŞÇI AHMET
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
A spatial optimization based adaptive coverage model for green self organizing networks
Consumer Communications and Networking Conference (CCNC), 2014 IEEE 11th, 10 Ocak 2014
SEÇİNTİ GÖKHAN,CANBERK BERK
Gökhan Seçinti Tam metin bildiri
A Novel Compression System for MPEG 2 decoders
Proceedings International Conference on Consumer Electronics 1998
BAYAZIT ULUĞ, CHEN LENNY, ROZPLOCH ROBERT
Uluğ Bayazıt Özet Bildiri
The determinants of radical versus incremental mobile service innovation adoption: Model development and testing at low versus high consumer involvement levels
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
UYGUR GÜMÜŞLÜ
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Exploring indicators of consumer based corporate brand equity: A preliminary study
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2011
SELİN GERMİRLİ
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Effects of corporate social responsibility on consumer loyalty in the telecommunication sector
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2012
NURİYE YILMAZ
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Determinants of brand equity dimensions: A consumer based model incorporating product value, brand trust-affect, risk aversion, country image and involvement
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2013
ZEYNEP VURAL
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The relation between environmental consciousness and evaluation of post-consumer recycled plastic products
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
CANSU GAYTANCIOĞLU
Elif Küçüksayraç Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The factors affecting consumer intention to use subscription-based online services
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
YUSUF OKTAY
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The antecedents of perceived authenticity in CSR and its impact on consumer willingness to support
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
GÖZDE NUR KAZAZOĞLU ŞAHİN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Doktora Tamamlandı
Analysis of end-of-life options for post-consumer clothing and suggestions for a sustainable future
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2016
HATİCE KÜBRA KAMBER
Hale Karakaş Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of social media advertising on consumer buying behavior: Applied on fashion retail industry
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2015
AHMAD AMMOURA
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Effects of zero moment of truth on consumer behavior for FMCG
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2017
GİZEM KÖKSAL
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of zero moment of truth (ZMOT) on consumer buying decision: An exploratory research in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2017
PEYVENT PEYK
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of fashion blogs on consumer buying behavior
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2017
NOUSSAİBA HASSİNİ
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Fan or consumer: transformative effect of FC Barcelona's social media accounts over users
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2018
SİNEM ŞAVKIN
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of Zero Moment of Truth (ZMOT) on consumer buying decision: Research on smartphone in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2020
FURKAN BİÇER
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of social media advertising on consumer buying behavior (Applied on automotive industry in Erbil)
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
IEAD TARIK MAHMOOD AL-GHAMAZI
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930