ARAMA SONUÇLARI

Toplam 121 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Laundry performance effect of detergent and additives on consumer satisfaction
Tenside Surfactants Detergents, Temmuz 2016
FERRİ ADA,CANDAN CEVZA,KONSTADİNOS ABELİOTİS,OSSET MİGUEL,STEMMİNGER RAİNER,AMBERG CAROLİNE,OWENS JEREMY
Cevza Candan Özgün Makale
The influence of advertising medium on consumer in apparel retailing industry
AUTEX 2018, 20 Haziran 2018
OKUR NAZAN,SARIÇAM CANAN,KUZU MEHMET NİYAZİ,GÖKÇE MUHİTTİN
Nazan Okur Tam metin bildiri
A spatial optimization based adaptive coverage model for green self organizing networks
Consumer Communications and Networking Conference (CCNC), 2014 IEEE 11th, 10 Ocak 2014
SEÇİNTİ GÖKHAN,CANBERK BERK
Gökhan Seçinti Tam metin bildiri
A spatial optimization based adaptive coverage model for green self organizing networks
2014 IEEE 11th Consumer Communications and Networking Conference (CCNC), 10 Ocak 2014
SECINTI GOKHAN,CANBERK BERK
Berk Canberk Tam metin bildiri
A Novel Compression System for MPEG 2 decoders
Proceedings International Conference on Consumer Electronics 1998
BAYAZIT ULUĞ, CHEN LENNY, ROZPLOCH ROBERT
Uluğ Bayazıt Özet Bildiri
Effects of corporate social responsibility on consumer loyalty in the telecommunication sector
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2012
NURİYE YILMAZ
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Exploring indicators of consumer based corporate brand equity: A preliminary study
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2011
SELİN GERMİRLİ
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Determinants of brand equity dimensions: A consumer based model incorporating product value, brand trust-affect, risk aversion, country image and involvement
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2013
ZEYNEP VURAL
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The determinants of radical versus incremental mobile service innovation adoption: Model development and testing at low versus high consumer involvement levels
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
UYGUR GÜMÜŞLÜ
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Electricity consumption forecasting with artifical neural network for fast-moving consumer goods sector
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
GÜLFEM YEŞİL
Hür Bersam Sidal Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Action patterns: Non-verbal communication methods in consumer electronics
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
MUHAMMET RAMOĞLU
Gülname Turan Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
An analysis of consumer evaluations of brand extensions: The case of B2B brands extended into B2C markets
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
PINAR BİLGİN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Advertising value of mobile marketing activities and consumer attitudes
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
GÖZDE EREN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Global market segmentation for a new product category based on consumer values and adoption
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
ŞEHNAZ ATAK
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Analysis of end-of-life options for post-consumer clothing and suggestions for a sustainable future
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2016
HATİCE KÜBRA KAMBER
Hale Karakaş Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The antecedents of perceived authenticity in CSR and its impact on consumer willingness to support
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
GÖZDE NUR KAZAZOĞLU ŞAHİN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Doktora Tamamlandı
The factors affecting consumer intention to use subscription-based online services
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
YUSUF OKTAY
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The relation between environmental consciousness and evaluation of post-consumer recycled plastic products
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
CANSU GAYTANCIOĞLU
Elif Küçüksayraç Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
A FUZZY COGNITIVE MAPPING APPROACH FOR EVALUATION OF PROJECTS CONSIDERING SUSTAINABILITY IN CONSUMER ELECTRONIC SECTOR
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
İLKAN REYHANOĞLU
Hür Bersam Sidal Tez Yüksek Lisans Devam Ediyor
The impact of social media advertising on consumer buying behavior: Applied on fashion retail industry
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2015
AHMAD AMMOURA
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930