ARAMA SONUÇLARI

Toplam 125 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

The impact of fashion blogs on consumer buying behavior
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2017
NOUSSAİBA HASSİNİ
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Effects of zero moment of truth on consumer behavior for FMCG
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2017
GİZEM KÖKSAL
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of Zero Moment of Truth (ZMOT) on consumer buying decision: Research on smartphone in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2020
FURKAN BİÇER
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Fan or consumer: transformative effect of FC Barcelona's social media accounts over users
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2018
SİNEM ŞAVKIN
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The relation between environmental consciousness and evaluation of post-consumer recycled plastic products
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
CANSU GAYTANCIOĞLU
Elif Küçüksayraç Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The effects of different information sources on consumer decisions: A comparative study on company and youtuber generated contents
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
ECEM BİLGE ÇOLAK
Derya Gültekin Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Global market segmentation for a new product category based on consumer values and adoption
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
ŞEHNAZ ATAK
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of aggregate ratings and individual reviews on consumer decision-making: A construal level theory perspective
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
CANER ÇEŞMECİ
Huriye Şebnem Burnaz Tez Doktora Tamamlandı
Effects of internal and external factors on green (environmental) consumer behavior
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
EZGİ ÖZDEMİR
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The factors affecting consumer intention to use subscription-based online services
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
YUSUF OKTAY
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
An analysis of consumer evaluations of brand extensions: The case of B2B brands extended into B2C markets
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
PINAR BİLGİN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Advertising value of mobile marketing activities and consumer attitudes
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
GÖZDE EREN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The antecedents of perceived authenticity in CSR and its impact on consumer willingness to support
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
GÖZDE NUR KAZAZOĞLU ŞAHİN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Doktora Tamamlandı
Online Consumer Reviews: How Are They Credible?
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir/TÜRKİYE, 23 Haziran 2022
DURKAYA KURTCAN BETÜL, DEMİRAY MELEK, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Tam metin bildiri
Exploring the literal effect of country of origin for a new brand a conjoint analysis approach
Journal of International Consumer Marketing, Vol. 28, No. 2, Şubat 2016, s. 106-120, ISSN: 0896-1530
COŞKUN MERVE,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Özgün Makale
Consumer Evaluations on Brand Extensions B2B Brands Extended into B2C Markets
Journal of Product and Brand Management, Vol. 20, No. 4, 2011, s. 256-267, ISSN: 1061-0421
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,BİLGİN PINAR
Huriye Şebnem Burnaz Özgün Makale
Consumer Evaluations on Brand Extensions: B2B Brands Extended Into B2C Markets
Journal of Product & Brand Management, Vol. 20, No. 4, 2011, s. 256-267
BURNAZ S., BILGIN P.
Advertising Value of Mobile Marketing Activities and Consumer Attitudes
Global Marketing Conference, Tokyo/JAPONYA, 9 Eylül 2010, s. 511-522
GÖZDE EREN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,URAY NİMET
Huriye Şebnem Burnaz Tam metin bildiri
Selective separation of virgin and post consumer polymers PET and PVC by flotation method
Waste Management, Vol. 29, No. 6, Haziran 2009, s. 1807-1813, ISSN: 0956053X
BURAT FIRAT,GÜNEY ALİ,KANGAL MURAT OLGAÇ
Fırat Burat Özgün Makale
Investigation of thermal treatment on selective separation of post consumer plastics prior to froth flotation
Waste Management, Vol. 33, No. 9, Eylül 2013, s. 1795-1799, ISSN: 0956053X
GÜNEY ALİ,POYRAZ İBRAHİM,KANGAL MURAT OLGAÇ,BURAT FIRAT
Fırat Burat Özgün Makale

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930