ARAMA SONUÇLARI

Toplam 130 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

The impact of Zero Moment of Truth (ZMOT) on consumer buying decision: Research on smartphone in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2020
FURKAN BİÇER
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of social media advertising on consumer buying behavior (Applied on automotive industry in Erbil)
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
IEAD TARIK MAHMOOD AL-GHAMAZI
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Effects of internal and external factors on green (environmental) consumer behavior
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
EZGİ ÖZDEMİR
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of aggregate ratings and individual reviews on consumer decision-making: A construal level theory perspective
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
CANER ÇEŞMECİ
Huriye Şebnem Burnaz Tez Doktora Tamamlandı
Investigation of the dyeability of post-consumer recycled acrylonitrile-butadiene-styrene (PCR-ABS) by using antistatic agent and plasma treatment
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
AHMET BERKAY EZGÜ
Mohammadreza Nofar Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Investigation of the relations between awareness, attitude and consumer behavior towards green packaging
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2022
ŞULE ÇEKEREK
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Exploring influential factors in consumer adoption of short-term car rental services
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2025
ŞENSU HELİN KAÇAR
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Demand Forecasting and Planning using Artificial Neural Network (ANN) for Fast Moving Consumer Goods Industry
Institute of Science and Technology, King Saud University, 2023
ABDULRAHMAN BORMA
Osman Taylan Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The relation between environmental consciousness and evaluation of post-consumer recycled plastic products
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
CANSU GAYTANCIOĞLU
Elif Küçüksayraç Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The factors affecting consumer intention to use subscription-based online services
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
YUSUF OKTAY
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The antecedents of perceived authenticity in CSR and its impact on consumer willingness to support
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2020
GÖZDE NUR KAZAZOĞLU ŞAHİN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Doktora Tamamlandı
Analysis of end-of-life options for post-consumer clothing and suggestions for a sustainable future
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2016
HATİCE KÜBRA KAMBER
Hale Karakaş Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
An analysis of consumer evaluations of brand extensions: The case of B2B brands extended into B2C markets
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
PINAR BİLGİN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Advertising value of mobile marketing activities and consumer attitudes
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
GÖZDE EREN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Global market segmentation for a new product category based on consumer values and adoption
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2009
ŞEHNAZ ATAK
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Consumer Evaluations on Brand Extensions: B2B Brands Extended Into B2C Markets
Journal of Product & Brand Management, Vol. 20, No. 4, 2011, s. 256-267
BURNAZ S., BILGIN P.
Even You Wrong Me, I May Still Like You: Consumer Dishonesty in Cases of Feeling Cheated
Academy of Marketing Science World Marketing Congress (AMS WMC), Haziran 2018, s. x-11
ISİKSAL D.G., KARAOSMANOGLU E.
When Dishonesty Makes Us Apart or Close? A Reflection on Consumer-Brand Relationships
2018 AMA Summer Academy Conference, Boston/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 10 Aralık 2018
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF,ATAKAN ŞÜKRİYE SİNEM
Elif Karaosmanoğlu Özet Bildiri
Even You Wrong Me, I May Still Like You: Consumer Dishonesty in Cases of Feeling Cheated
Academy of Marketing Science World Marketing Congress (AMS WMC), PORTO/PORTEKİZ, 27 Temmuz 2018
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Tam metin bildiri
Self reference As A Trigger of Inner Prosecutor The Moderating Role of The Self reference on The Relationship Between the Consumers and Transgressor
43. Association for Consumer Research Conference, Berlin/ALMANYA, 27 Kasım 2016
ISİKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Özet Bildiri

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930