ARAMA SONUÇLARI

Toplam 125 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Effects of Zero Moment of Truth on Consumer Buying Decision, An Exploratory Research in Turkey,
International Journal of Social Sciences and Education Research, Ocak 2017
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,BAŞÇI AHMET
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
Sustainability and end-of life options for post-consumer clothing
ITMC 2017, Gent/BELÇİKA, 16 Ekim 2017
KARAKAŞ HALE,KAMBER KÜBRA
Hale Karakaş Tam metin bildiri
A Study on the Use of Color in Luxury Product Design and Consumer Preferences
International Graduate Research Symposium, İstanbul/TÜRKİYE, 1 Haziran 2022
KOVZİRİDZE MARİAM, TURAN GÜLNAME
Gülname Turan Tam metin bildiri
A Novel Compression System for MPEG 2 decoders
Proceedings International Conference on Consumer Electronics 1998
BAYAZIT ULUĞ, CHEN LENNY, ROZPLOCH ROBERT
Uluğ Bayazıt Özet Bildiri
Sustainable post-consumer textile waste management: picture fuzzy set-based ORESTE approach
Journal of Cleaner Production, Vol. 482, Kasım 2024, ISSN: 1879-1786
KARADAYI USTA SALİHA
Saliha Karadayı Usta Özgün Makale
The role of color as a design element and its effects on consumer preferences in high-end products
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
MARIAM KOVZIRIDZE
Gülname Turan Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Investigation of the dyeability of post-consumer recycled acrylonitrile-butadiene-styrene (PCR-ABS) by using antistatic agent and plasma treatment
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
AHMET BERKAY EZGÜ
Mohammadreza Nofar Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Action patterns: Non-verbal communication methods in consumer electronics
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2018
MUHAMMET RAMOĞLU
Gülname Turan Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The determinants of radical versus incremental mobile service innovation adoption: Model development and testing at low versus high consumer involvement levels
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
UYGUR GÜMÜŞLÜ
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Exploring indicators of consumer based corporate brand equity: A preliminary study
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2011
SELİN GERMİRLİ
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Effects of corporate social responsibility on consumer loyalty in the telecommunication sector
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2012
NURİYE YILMAZ
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Determinants of brand equity dimensions: A consumer based model incorporating product value, brand trust-affect, risk aversion, country image and involvement
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2013
ZEYNEP VURAL
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Analysis of end-of-life options for post-consumer clothing and suggestions for a sustainable future
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2016
HATİCE KÜBRA KAMBER
Hale Karakaş Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Electricity consumption forecasting with artifical neural network for fast-moving consumer goods sector
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
GÜLFEM YEŞİL
Hür Bersam Sidal Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
A FUZZY COGNITIVE MAPPING APPROACH FOR EVALUATION OF PROJECTS CONSIDERING SUSTAINABILITY IN CONSUMER ELECTRONIC SECTOR
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
İLKAN REYHANOĞLU
Hür Bersam Sidal Tez Yüksek Lisans Devam Ediyor
The consumer approach to sustainability in the automotive sector / Jordan
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2022
SAMI AL MASHNI
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Investigation of the relations between awareness, attitude and consumer behavior towards green packaging
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2022
ŞULE ÇEKEREK
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of social media advertising on consumer buying behavior: Applied on fashion retail industry
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2015
AHMAD AMMOURA
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Effects of zero moment of truth on consumer behavior for FMCG
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2017
GİZEM KÖKSAL
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of zero moment of truth (ZMOT) on consumer buying decision: An exploratory research in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2017
PEYVENT PEYK
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930