ARAMA SONUÇLARI

Toplam 126 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

The consumer approach to sustainability in the automotive sector / Jordan
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2022
SAMI AL MASHNI
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The role of color as a design element and its effects on consumer preferences in high-end products
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
MARIAM KOVZIRIDZE
Gülname Turan Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Exploring indicators of consumer based corporate brand equity: A preliminary study
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2011
SELİN GERMİRLİ
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Investigation of the relations between awareness, attitude and consumer behavior towards green packaging
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2022
ŞULE ÇEKEREK
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Investigation of the dyeability of post-consumer recycled acrylonitrile-butadiene-styrene (PCR-ABS) by using antistatic agent and plasma treatment
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
AHMET BERKAY EZGÜ
Mohammadreza Nofar Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of aggregate ratings and individual reviews on consumer decision-making: A construal level theory perspective
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
CANER ÇEŞMECİ
Huriye Şebnem Burnaz Tez Doktora Tamamlandı
EXPLORING INFLUENTIAL FACTORS IN CONSUMER ADOPTION OF SHORT-TERM CAR RENTAL SERVICES
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2025
ŞENSU HELİN KAÇAR
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of fashion blogs on consumer buying behavior
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2017
NOUSSAİBA HASSİNİ
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Determinants of brand equity dimensions: A consumer based model incorporating product value, brand trust-affect, risk aversion, country image and involvement
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2013
ZEYNEP VURAL
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of Zero Moment of Truth (ZMOT) on consumer buying decision: Research on smartphone in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2020
FURKAN BİÇER
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The determinants of radical versus incremental mobile service innovation adoption: Model development and testing at low versus high consumer involvement levels
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2010
UYGUR GÜMÜŞLÜ
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The relation between environmental consciousness and evaluation of post-consumer recycled plastic products
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
CANSU GAYTANCIOĞLU
Elif Küçüksayraç Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of zero moment of truth (ZMOT) on consumer buying decision: An exploratory research in Turkey
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2017
PEYVENT PEYK
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Effects of internal and external factors on green (environmental) consumer behavior
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2023
EZGİ ÖZDEMİR
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
A Supervised Learning Approach to Store Choice Behavior Modeling Using Consumer Panel Metrics
INFUS 2022: Digital Acceleration and The New Normal, İzmir/TÜRKİYE, Vol. 505, 19 Temmuz 2022
SOBHANİ MOZHGAN, KAYA TOLGA
Tolga Kaya Tam metin bildiri
Analysing the consumer behaviour and the influence of brand loyalty in purchasing sportswear products
IOP Conference Series: Materials Science and Engineering, Vol. 254, Ekim 2017, s. 172010, ISSN: 1757-8981
OKUR NAZAN,SARIÇAM CANAN,DONMEZ AC,CETİNKAYA METİN,TUFEKYAPAN MUHAMMED
Canan Sarıçam Özgün Makale
Application of Quality Function Deployment with Different Consumer Behavior of Generations in Jewelry Sector
Journal of Current Research on Engineering, Science and Technology, Vol. 7, No. 1, Ocak 2021, s. 75-92, ISSN: 2651-2521
TUNCER ÖZGENUR, ÇITIR BETÜL, CEBECİ UFUK
Ufuk Cebeci Özgün Makale
Determination of consumer awareness about sustainable fashion
IOP Conference Series: Materials Science and Engineering, Vol. 254, Ekim 2017, s. 172024, ISSN: 1757-8981
SARIÇAM CANAN,OKUR NAZAN,DOGAN B L,SONMEZCAN GÖZDE,SİLAN AYBIKE
Canan Sarıçam Özgün Makale
The role of other customer effect in corporate marketing
European Journal of Marketing, Vol. 45, No. 9/10, Eylül 2011, s. 1416-1445, ISSN: 0309-0566
KARAOSMANOĞLU ELİF,ELMADAĞ BAŞ AYŞE BANU,ZHANG JİNGYUN KAY
Analysis of the Changes in Consumer Behavior Towards Sustainable Fashion in COVID-19 Pandemic Situtation
3rd International Congress of Innovative Textiles ICONTEX 2022, TEKİRDAĞ/TÜRKİYE, 18 Mayıs 2022, s. 559-565
SARIÇAM CANAN, OKUR NAZAN, TURAN ABDÜL MELİK, NALINCIOĞLU EMİR, KARACA MESUT
Nazan Okur Tam metin bildiri

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930