ARAMA SONUÇLARI

Toplam 4 adet sonuçtan 4 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

The effects of self-service technology-related characteristics on brand experience and customer satisfaction at airports
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2019
SENA KILIÇ
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Internal customer satisfaction improvement using QFD technique
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kadir Has Üniversitesi, 2013
KEBİRE NAZLI ERGİN
Hatice Camgöz Akdağ Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Environmental Quality and User Satisfaction in Mass Housing Areas: Istanbul Case
European Planning Studies, Vol. 1, No. 17, 2009, s. 161-174
BERKOZ L, TURK S S, KELLEKCI O
An investigation about how team chracteristics and job satisfaction influence team members' work motivation and subsequent positive work outcomes in technology based firms
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2015
GÖKHAN KARA
İdil Vedia Evcimen Tez Yüksek Lisans Tamamlandı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930