Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi Düzenleyici Odak Teorisi Yaklaşımı
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya/TÜRKİYE, 6 Ekim 2016
BENGİ ÖZCİVAN,ARSLANOĞLU BAYRAM,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Empati Toleransı Azaltır mı? Öz-referans Etkisi ve Kurumsal Marka İhlallerine Tepki
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon/TÜRKİYE, 27 Eylül 2017, s. 825-842
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Ucuz Etin Yahnisi Tüketicinin İndirim Dönemlerinde Ürün Hatalarına Karşı Tepkileri
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya/TÜRKİYE, 6 Ekim 2016
ERGEN FATMA HİLAL,DEMİR ÖZGE,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Masum Değili Hiç Birimiz... Tüketici Marka İlişkisinde Bilişsel Uyumsuzluğun İki Yüzü
24. Pazarlama Kongresi, KUŞADASI/TÜRKİYE, 1 Mayıs 2019, s. 188-202
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir/TÜRKİYE, 10 Haziran 2015, s. 425-428
ALTINİĞNE NEŞENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Web Sitesi Özelliklerinin Müşteri Odaklı Marka Değeri ve Tüketici Davranışlarına Etkisi Hizmet ve İmalat Sektörlerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir/TÜRKİYE, 25 Ekim 2008, s. 171-186
NACAR RAMAZAN,ULUDAĞ ONUR,ÇETİN SAMET,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Hizmet Baskın Mantık Çalışmalarında Olası İçerik Geçerliliği Sorunu Kendin Al Hizmet Teknolojilerine Karşı Tutum ile Ortak Üretime Karşı Tutum Kavramları Açısından Bir İnceleme
19 Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep/TÜRKİYE, 18 Haziran 2014, s. 135-142
KARAOSMANOĞLU ELİF,KÜPELİ BİRGÜL,GÜLTEKİN SALMAN GÜLBERK
|
EXTERNAL BENCHMARKING AMONG PRIVATE SALE WEBSITES HAVING DIFFERENT RETAIL BUSINESS MODELS
ITFC 2023 INTERNATIONAL TEXTILE AND FASHION CONGRESS, İSTANBUL/TÜRKİYE, 16 Mart 2023, s. 60-66
SARIÇAM CANAN, OKUR NAZAN
|
Online Consumer Reviews: How Are They Credible?
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir/TÜRKİYE, 23 Haziran 2022
DURKAYA KURTCAN BETÜL, DEMİRAY MELEK, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
|
Türkiye ve Türk Ürünlerine Yönelik Ulusal Kalıp Yargı Etkisi
21. Ulusal Pazarlama Kongresi, 6 Ekim 2016
COŞKUN MERVE, ERGEN KELEŞ FATMA HİLAL, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
|
CRM’IN GELECEGI: YAYGIN BILISIM VE ORTAM DUYARLI MOBIL PAZARLAMA KAVRAMLARININ INCELENMESI
Kafkas University. Faculty of Economics and Administrative Sciences. Journal, Vol. 7, No. 13, Haziran 2016, s. 169-187
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,GÜRDAL SAHAVET
|
Kastamonulu Aşık Yorgansız Hakkı Çavuş
İstanbul/TÜRKİYE, 1997, TC. Kastamonu Valiliği, Kastamonu Kalkınma Vakfı ve Kastamonu Kalkınma Yakacak Pazarlama Limited Şirketi
ŞENEL SÜLEYMAN
|
Sıfır Anı Gerçekliğinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Otomotiv Sektörü İçin Bir Durum Analizi
23. Pazarlama Kongresi, 27 Haziran 2018
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,PEYK PEYVENT
|
The Importance of Unconscious Mind for Consumer Engagement in the Digital Age: A Model Proposal
22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon/TÜRKİYE, 28 Eylül 2017
ERTEMEL ADNAN VEYSEL
|
Çok Ölçütlü Yap – Satın al Kararlarına Bütünleşik Bir Yaklaşım Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar Prof Dr Selime Sezgine Armağan
İstanbul/TÜRKİYE, 2011, s. 483-501, Beta Basım A.Ş.
ÇEBİ FERHAN,ÇELEBİ DİLAY
|
AKP’nin Ekonomi Politikalarının Gelir Eşitsizliği Üzerine Etkisi Türkiye Ekonomisinde Büyüme ve Yapısal Sorunlar
İstanbul/TÜRKİYE, 2013, s. 241-245, Uğur Eğitim ve Pazarlama Yayıncılık A. Ş. - Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları
BAYAR AYŞE AYLİN,GÜNÇAVDI İBRAHİM ÖNER
|
Kurumsal İmaj Yönetiminde Diğer Müşteri ve Çalışan Etkisi: Araştırma Önerisi Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar
İstanbul/TÜRKİYE, 2012, s. 127-140, Beta Yayınları
KARAOSMANOĞLU ELİF,ELMADAĞ BAŞ AYŞE BANU
|
Dördüncü Sanayi Devrimi Endüstri 4.0: Dünya ve Türkiye Değerlendirmeleri
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, Vol. 2, No. 3, Haziran 2018, s. 29-49, ISSN: 2602-2753
KILIÇ SABİHA,ALKAN REHA METİN
|
Hazır Giyim Markalarının Z Jenerasyonunu ile Online Etkileşimlerinin İncelenmesi ve Z Jenerasyonu için Dijital Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesi
İTÜ Ulusal Tekstil Kongresi ve II. Ar-Ge Günü, İSTANBUL/TÜRKİYE, 11 Kasım 2020
SARIÇAM CANAN, OKUR NAZAN, ÖMÜR ELİF, ÖZCAN HANİFE, SÖĞÜT ZEYNEP
|
Hazır Giyim Perakende Sektöründe Müşteri Memnuniyetinin Pazarlama Karması Açısından Değerlendirilmesi
”, İTÜ Ulusal Tekstil Kongresi ve II. Ar-Ge Günü, İSTANBUL/TÜRKİYE, 11 Kasım 2020
OKUR NAZAN, SARIÇAM CANAN, ATUK MURAT, TUNCER BİLGE, YENER İREM, GÖKHAN MERVE BERFİN
|