ARAMA SONUÇLARI

Toplam 72 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Masum Değili Hiç Birimiz... Tüketici Marka İlişkisinde Bilişsel Uyumsuzluğun İki Yüzü
24. Pazarlama Kongresi, KUŞADASI/TÜRKİYE, 1 Mayıs 2019, s. 188-202
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Tam metin bildiri
Empati Toleransı Azaltır mı? Öz-referans Etkisi ve Kurumsal Marka İhlallerine Tepki
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon/TÜRKİYE, 27 Eylül 2017, s. 825-842
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Tam metin bildiri
Ucuz Etin Yahnisi Tüketicinin İndirim Dönemlerinde Ürün Hatalarına Karşı Tepkileri
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya/TÜRKİYE, 6 Ekim 2016
ERGEN FATMA HİLAL,DEMİR ÖZGE,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Özet Bildiri
Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi Düzenleyici Odak Teorisi Yaklaşımı
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya/TÜRKİYE, 6 Ekim 2016
BENGİ ÖZCİVAN,ARSLANOĞLU BAYRAM,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Özet Bildiri
Web Sitesi Özelliklerinin Müşteri Odaklı Marka Değeri ve Tüketici Davranışlarına Etkisi Hizmet ve İmalat Sektörlerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir/TÜRKİYE, 25 Ekim 2008, s. 171-186
NACAR RAMAZAN,ULUDAĞ ONUR,ÇETİN SAMET,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Tam metin bildiri
Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir/TÜRKİYE, 10 Haziran 2015, s. 425-428
ALTINİĞNE NEŞENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Özet Bildiri
Hizmet Baskın Mantık Çalışmalarında Olası İçerik Geçerliliği Sorunu Kendin Al Hizmet Teknolojilerine Karşı Tutum ile Ortak Üretime Karşı Tutum Kavramları Açısından Bir İnceleme
19 Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep/TÜRKİYE, 18 Haziran 2014, s. 135-142
KARAOSMANOĞLU ELİF,KÜPELİ BİRGÜL,GÜLTEKİN SALMAN GÜLBERK
Elif Karaosmanoğlu Tam metin bildiri
KURUMSAL KİMLİKTE ETİK VURGUSUNUN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE TÜKETİCİ EKSTRA ROL DAVRANIŞI İLİŞKİSİNE ETKİSİ
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Vol. 2, No. 1, Nisan 2016, s. 85-102, ISSN: 2149-2638
ALTİNİGNE NESENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Özgün Makale
Hatalı Ürünlerin Tüketici Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep/TÜRKİYE, 18 Haziran 2014, s. 422-431
OKAN MEHMET,DEMİRAY MELEK,KARADAYI SALİHA,FEVZİ MURAT SOLMAZ,ÇOBAN VEYSEL
Saliha Karadayı Usta Tam metin bildiri
AKP’nin Ekonomi Politikalarının Gelir Eşitsizliği Üzerine Etkisi Türkiye Ekonomisinde Büyüme ve Yapısal Sorunlar
İstanbul/TÜRKİYE, 2013, s. 241-245, Uğur Eğitim ve Pazarlama Yayıncılık A. Ş. - Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları
BAYAR AYŞE AYLİN,GÜNÇAVDI İBRAHİM ÖNER
Ayşe Aylin Bayar Bilimsel KitapKitap Bölümü
Thematic Analysis of Brand Response Strategies of Organizations to COVID-19 Based on SCCT and Message Framing
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir/TÜRKİYE, 23 Haziran 2022, s. 632-641, ISSN: 978-605-74712-2-2
CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF
Elif Karaosmanoğlu Tam metin bildiri
OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE PERFORMANS PAZARLAMA YAKLAŞIMIYLA UÇTAN UCA DÖNÜŞÜM OPTİMİZASYONU ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Journal of Business and Communication Studies, Vol. 1, No. 2, Aralık 2022, s. 130-151, ISSN: 2822-4957
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ÇOKTUĞ CEMİL CAN, ERTEMEL SİNAN
Sinan Ertemel Özgün Makale

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930