Masum Değili Hiç Birimiz... Tüketici Marka İlişkisinde Bilişsel Uyumsuzluğun İki Yüzü
24. Pazarlama Kongresi, KUŞADASI/TÜRKİYE, 1 Mayıs 2019, s. 188-202
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Empati Toleransı Azaltır mı? Öz-referans Etkisi ve Kurumsal Marka İhlallerine Tepki
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon/TÜRKİYE, 27 Eylül 2017, s. 825-842
IŞIKSAL DİDEM GAMZE,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Ucuz Etin Yahnisi Tüketicinin İndirim Dönemlerinde Ürün Hatalarına Karşı Tepkileri
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya/TÜRKİYE, 6 Ekim 2016
ERGEN FATMA HİLAL,DEMİR ÖZGE,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi Düzenleyici Odak Teorisi Yaklaşımı
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya/TÜRKİYE, 6 Ekim 2016
BENGİ ÖZCİVAN,ARSLANOĞLU BAYRAM,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Web Sitesi Özelliklerinin Müşteri Odaklı Marka Değeri ve Tüketici Davranışlarına Etkisi Hizmet ve İmalat Sektörlerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir/TÜRKİYE, 25 Ekim 2008, s. 171-186
NACAR RAMAZAN,ULUDAĞ ONUR,ÇETİN SAMET,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir/TÜRKİYE, 10 Haziran 2015, s. 425-428
ALTINİĞNE NEŞENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Hizmet Baskın Mantık Çalışmalarında Olası İçerik Geçerliliği Sorunu Kendin Al Hizmet Teknolojilerine Karşı Tutum ile Ortak Üretime Karşı Tutum Kavramları Açısından Bir İnceleme
19 Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep/TÜRKİYE, 18 Haziran 2014, s. 135-142
KARAOSMANOĞLU ELİF,KÜPELİ BİRGÜL,GÜLTEKİN SALMAN GÜLBERK
|
KURUMSAL KİMLİKTE ETİK VURGUSUNUN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE TÜKETİCİ EKSTRA ROL DAVRANIŞI İLİŞKİSİNE ETKİSİ
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Vol. 2, No. 1, Nisan 2016, s. 85-102, ISSN: 2149-2638
ALTİNİGNE NESENUR,KARAOSMANOĞLU ELİF
|
Hatalı Ürünlerin Tüketici Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep/TÜRKİYE, 18 Haziran 2014, s. 422-431
OKAN MEHMET,DEMİRAY MELEK,KARADAYI SALİHA,FEVZİ MURAT SOLMAZ,ÇOBAN VEYSEL
|
AKP’nin Ekonomi Politikalarının Gelir Eşitsizliği Üzerine Etkisi Türkiye Ekonomisinde Büyüme ve Yapısal Sorunlar
İstanbul/TÜRKİYE, 2013, s. 241-245, Uğur Eğitim ve Pazarlama Yayıncılık A. Ş. - Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları
BAYAR AYŞE AYLİN,GÜNÇAVDI İBRAHİM ÖNER
|
Thematic Analysis of Brand Response Strategies of Organizations to COVID-19 Based on SCCT and Message Framing
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir/TÜRKİYE, 23 Haziran 2022, s. 632-641, ISSN: 978-605-74712-2-2
CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF
|
OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE PERFORMANS PAZARLAMA YAKLAŞIMIYLA
UÇTAN UCA DÖNÜŞÜM OPTİMİZASYONU ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Journal of Business and Communication Studies, Vol. 1, No. 2, Aralık 2022, s. 130-151, ISSN: 2822-4957
ERTEMEL ADNAN VEYSEL, ÇOKTUĞ CEMİL CAN, ERTEMEL SİNAN
|