Toggle navigation
Ana Sayfa
Fakülte ve Enstitü
RAPORLAR
BİLİMSEL YAYINLAR
RAPORLAR
Kurumun Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Türlere Göre Yayın Dağılımı
Alanlara Göre Yayın Sayılarının Dağılımı
Ulusal ve Uluslararası İşbirlikleri ile Üretilen Yayınlar
İSTATİSTİKLER
Öğretim Üyesi Başına Yayın Sayıları
Yayınlardaki Yazar Sayısı
ISI İndekslerine Giren Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Diğer Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Uluslararası Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
Ulusal Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
En Fazla Kitap Yazan Akademisyenler
BİLİMSEL PROJELER
RAPORLAR
xx
yy
aa
bb
cc
ATIFLAR & TANINIRLIK
PATENT
ÖDÜLLER
BİLİMSEL FAALİYETLER
BİLİMSEL ETKİNLİKLER
PERSONEL
RAPORLAR
S.S.S.
EN
ARAMA SONUÇLARI
Toplam
107
adet sonuçtan
20
tanesi görüntülenmektedir.
Arama
>Arama
Makale
Patent
Proje
Kitap
Ödül
Tez
Bildiri
Sanatsal Faaliyet
Yıllara göre arama
Tümünü göster
2024yılından beri
2023yılından beri
2019yılından beri
Özel Aralık Girişi
A Cultural Content Analysis of Multinational Companies Websites
Qualitative Marketing Research: An International Journal, Vol. 14, No. 3, 2011, s. 274-288, ISSN: 1352-2752
NACAR RAMAZAN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz
Özgün Makale
A Cross Cultural Analysis of Marketing Ethics The Case of Turkish Thai and American Businesspeople
Journal of Business Ethics, Vol. 90, No. 3, 2009, s. 371-382
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,M G SERAP ATAKAN,TOPCU YUSUF İLKER,ANUSORN SİNGHAPAKDİ
Huriye Şebnem Burnaz
Özgün Makale
A Multi Criteria Decision Analysis For Mobile Phone Purchasing
Global Marketing Conference, Tokyo/JAPONYA, 9 Eylül 2010, s. 2325-2336
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
Huriye Şebnem Burnaz
Tam metin bildiri
BRAND LOVE AND CUSTOMER ENGAGEMENT’xxS ROLE OVER BRAND LOYALTY
Journal of Management, Marketing and Logistics, Vol. 4, No. 4, Ekim 2017, s. 359-365, ISSN: 2146-7943
PANDIR BERKER,YAŞİN BAHAR
Berker Pandır
Özgün Makale
The Effects of Service Quality Perceived Value and Price Fairness on Customer Satisfaction and Loyalty in the Hotel Industry
3rd ınternational Conference on Marketing, Business and Management, 9 Ekim 2016
ALTIN GÜMÜŞSOY ÇİĞDEM,KÖSEOĞLU BERKEHAN
Çiğdem Altın Gümüşsoy
Özet Bildiri
Marketing electricity: Ameli elektrik magazine (1925-1934) and the introduction of electricity as a mass consumption item in the interwar period
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
FULYA LALE DALFES
Burak Barutçu
Tez
Yüksek Lisans
Tamamlandı
Marketing electricity: Ameli elektrik magazine (1925-1934) and the introduction of electricity as a mass consumption item in the interwar period
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
FULYA LALE DALFES
Hasan Karataş
Tez
Yüksek Lisans
Tamamlandı
<<
4
5
6